äänestyksen sietämätön vaikeus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija miettii

Vieras
-Persut on poissuljettu Huhtasaaren, Hakkaraisen ja vastaavien hahmojen vuoksi. Asioidensa puolesta voisi olla ihan vakava vaihtoehto.
-Kokoomus, RKP tai Kristilliset ei ole minun asiallani, koska en ole miljonääri, ruotsinkielinen tai uskovainen.
-Vihreät olisivat Haaviston johtamana pitkälti jees, mutta entä jos/kun Haavisto pian lähtee. Aate tuntuu menevän järjen yli esim. ydinvoima-asiassa.
-Demareiden ajatuksista ei tahdo saada kiinni. Tuntuu että suunnitellut himmelit ovat niin monimutkaiset että eivät itsekkään ymmärrä. Onko pelkästään Rinteen vika?
-Keskusta on hukassa. Sipilä epäonnistui pahasti ja minua huvittaa aina kun hän ottaa globaalista noususuhtanteesta kunniaa itselleen.
-Vasemmisto tuntuu johdonmukaiselta. Li onnistuu, mutta ehdokkaissa aika monta hönöä.

Enpä tiedä. Mun puolue olisi yhdistelmä demareita, vihreitä, vasemmistoa, perussuomalaisia ja keskustaa.

-Persut on poissuljettu Huhtasaaren, Hakkaraisen ja vastaavien hahmojen vuoksi. Asioidensa puolesta voisi olla ihan vakava vaihtoehto.
.

Et voi äänestää ketään, etkä mitään muutakaan puoluetta, jos yksittäiset sooloilijat vaikuttavat noin rankasti.

Ajatteles nyt hyvä ihminen kokonaisuutta. Ajattele isänmaasi parasta (y)

Sanonko puolueen? :D

Valinta on yksinkertainen. Jos haluaa Suomen muuttuvan kalifaatiksi niin kannattaa äänestää suvakkipuolueita. Jos taas ei halua, niin perussuomalaisia. Jos Suomen kohtalo on aivan sama, niin silloin kannattaa jättää äänestämättä.

Pienpuolue?

Perussuomalaiset ovat ainoa todellinen vaihtoehto nykyiselle Suomea vahingoittavalle turvapaikkapolitiikalle ja suhteettoman suurelle ilmastohysterialle joka muita puolueita vaivaa.

Et voi äänestää ketään, etkä mitään muutakaan puoluetta, jos yksittäiset sooloilijat vaikuttavat noin rankasti.

Henkilöityminen on ongelma. Toisaalta ajattelen että pitäisi mainoskavojen sijaan katsoa puolueohjelmaa, mutta toisaalta onhan sillä valtava merkitys millaiset ihmiset ohjelmaa ajavat. Huhtasaari ja Hakkarainen eivät edes ole mitä tahansa yksittäisiä sooloilijoita. Perussuomalaiset arvottivat molemmat varapuheenjohtajistoon ja Huhtasaari olisi todennäköisesti ministeriehdokas. Kiitos ei.

Henkilöiden merkityksestä puolueen toiminnassa selvin esimerkki lienee lähihistorian Soini vs Halla-Aho. Näin ollen esimerkiksi Vihreiden kohdalla ei ole lainkaan turha huoli se että kuka puoluetta hallituskaudella johtaa.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Haluatko maksaa enemmän? Kaipaatko lisää veroja? Soittivatko ne sinulle pankista ja kertoivat tilisi olevan täynnä, etkä nyt tiedä minne saisit rahasi menemään? Ei hätää, meillä on sinulle ratkaisu. Äänestämällä vihervasemmiston puolueita (SDP, Vihreät, Vasemmistoliitto) me keksimme puolestasi mitä rahoillasi teemme. Me osaamme verottaa. :)

Haluatko maksaa enemmän? Kaipaatko lisää veroja? Soittivatko ne sinulle pankista ja kertoivat tilisi olevan täynnä, etkä nyt tiedä minne saisit rahasi menemään? Ei hätää, meillä on sinulle ratkaisu. Äänestämällä vihervasemmiston puolueita (SDP, Vihreät, Vasemmistoliitto) me keksimme puolestasi mitä rahoillasi teemme. Me osaamme verottaa. :)

Maksan erittäin mielelläni verot tähän maahan. Minulla on paljon kokemusta Euroopan maista, Etelä- ja Pohjois-Amerikasta sekä Kiinasta. Minulta ei puutu Suomessa mitään ja olen aidosti onnellinen siitä, että lapseni kasvavat juuri täällä.

Parannettavaa on, mutta Suomi on onnistunut verrattain erinomaisesti ja juurikin sosiaalidemokratiana. Punamullassa tämä maa on kukoistukseensa kasvanut.

Maksan erittäin mielelläni verot tähän maahan. Minulla on paljon kokemusta Euroopan maista, Etelä- ja Pohjois-Amerikasta sekä Kiinasta. Minulta ei puutu Suomessa mitään ja olen aidosti onnellinen siitä, että lapseni kasvavat juuri täällä.

Parannettavaa on, mutta Suomi on onnistunut verrattain erinomaisesti ja juurikin sosiaalidemokratiana. Punamullassa tämä maa on kukoistukseensa kasvanut.

(y):)

Se on kuulkaas ihan sama mitä puoluetta ja ketä äänestää. Tietyt sanelee jutut ja suuntia ei niin vaan käännellä. Puoluueessa ei yhden eriävä ääni vaikuta mitään.
Minä en taaskaan äänestä ketään.

Jep! Demarit haluavat panna jopa pankkitilillä olevat rahat verolle...

Yhteistyössä