Kattellaan milloin päästään aloittamaan. Hoitaja vähän väläytti vihreää valoa sille et jos halutaan ni voitas nyt seuraavista kuukautisista aloittaa, mut ollaan menossa japaniin toukokuussa, ni en tiiä haluanko piinapäiväillä sit siellä... joten voi olla et mentäs siirtoon vasta toukokuun lopussa kun palataan reissusta!@nyuu ja @Piikkinen, meillä on varmaan hoidot suht samaan aikaan? Eli seuraavista kuukautisista? Itsellä vielä jälkivuotoa kaavinnasta, kovasti odotan uutta alkua
Ihanaa @Iid@ etta tulit mukaan. Olenkin tassa ajatellut, etten voi olla Suomen ainoa 46-vuotias ‘yrittaja’. Tosin toista ensilapsosen yrittajaa ei ole viela nakynyt, ehka joku on taustalla kuitenkin.Hei kaikille! Jos sopii, hyppäisin mielelläni mukaan tähän ketjuun. Ilmoittauduimme juuri lahjasoluhoitoon ja luovuttajan etsintä on alkanut. Yritystä luomusti takana 4/2016 asti. Ennestään on yksi murkkuikäinen lapsi edellisestä liitosta. Ikää jo valitettavasti 46 vuotta, joten aikaa ei ole hukattavaksi. Itsellä lahjasoluhoitoihin ryhtyminen vaati kyllä työstämistä, mutta nyt on mieli odottavan toiveikas.
Tsemppiä kaikille yrittäjille!
@kirsillevauva - nyt kun @Iid@ kin tuli mukaan, meita on nyt sitten tallainen triumfiraati tai kolmikko 45+ yrittamassa. Hienoa! Tsempataan yhdessa! Ja muutenkin meilla on ihana porukka taalla - ika ei toki ole mikaan maaraava tekija, mutta joskus on kivaa huomata, etta muitakin omanikaisia on samankaltaisessa tilanteessa kuin itse.Tervetuloa @Iid@ tälle puolelle! Meillä onkin jo hyvä porukka täällä
Missä olet hoidossa, kun Dextralla oli ikäraja 45-vuotta? Tiedättekö kauanko luovuttajan etsimiseen menee?
Olin lääkärillä äsken pidatysvaikeuksien takia ja sain lähetteen gynekologille. Mulla on ollut joskun kohdunlaskeuma ja paikat ovat kuulemma hyvin venyneet. Onko ihme: 6 raskautta, 3 alatiesynnytystä ja ylipaino...
Dextra ei kasittaakseni mene tauolle lainkaan, vaikka tietty laakari voi kylla olla lomalla. Oliko teilla se E laakarina?@Piikkinen, mulla oli annostus 2+1 estrogeeniä ja se oli hyvä. Kuukautiset tosin loppui kuin seinään ja se jännitti, ei olisi pitänyt niin käydä. Mutta siirtoon päästiin silti! Ja kesken meni... Jospa nyt olisi siunattu kierros.
Jälkivuotoa on edelleen ja papereissa lukee, että kuukautiset tulevat 4-7 viikon päästä kaavinnasta, mutta olen optimistinen, että tulee aiemmin. Mullahan on normaalikierto vain 21-26 päivää.
@nyuu, ymmärrän, ettet halua pilata matkaa piinailemalla Toisaalta itse jännitän, jos viipyy, tuleeko kesätauko tai jotain? Haluan nyt tahkoa kun on mahdollisuus. ja verottaja toi ihania uutisia, palautuksia yhden siirron verran Että jos en ole elokuussa raskaana, saan siirtorahat verottajalta <3
@Plusyks, mikä vointi? Paljonko nyt viikkoja? Oliko tämä teidän ensimmäinen lapsi?
Suomessa eivat klinikat tykkaa tehda toita sunnuntaina. Tuoresiirrossa on eri mietinnot kuin pakastetuilla munasoluilla tehdyissa, tai puolipakastetuilla operointi; se jalkimmainen oli meilla viimekertaisessa hoidossa. Kolmipaivaisilla en ole ennen pelaillutkaan mutta takana on 8 epaonnistunutta blaston siirtoa. Haluan kuitenkin laakarini neuvosta kokeilla tuoresiirtoa eika taas toista kertaa heti peraan uutta puolipakastettua. Eikohan se kolmipaivaisenakin sitten lahde kasvamaan, jos tarkoitettu on. Jos ei onnistu ja menee kuitenkin alkioita tassa vaiheessa pakkaseen, niita voi myohemmin kasvattaa blastoiksikin.@Rusakkonen nyt kaikki tsempit sinne! Tuuhan kertomaan sit millanen saalis saatiin ja miten meni! Mut kolmipäiväisenä siirto? Meille ne dextrassa ehdotti sitä samaa silloin kun vielä oli puhe tehdä omilla soluilla yks ivf, et olis siirretty kolmepäiväisenä, kun joskus (harvoin) alkiot selviää paremmin kohdussa kuin labrassa!
Ja ai niin. Meilläkin on luovuttajalla tänään punktio. Vähän jännittää, mut kuitenkaan ei kauheesti. Oon asennoitunut jo niin ettei nyt tästäkään kierroksesta meille toivottua lopputulosta tuu vaan joudutaan vielä kolmaskin kierros käymään läpi jossain.