@Sanniemoi elellään siis samoissa päivissä, mulla lauantaina pitäs alkaa eilen nippaili alavatsaa ja alko myös rehellinen flunssa, kurkku kipeä rinnat vähän turvoksissa, niinku aina näihin aikoihin. Jotenki en usko, että ois käyny tärppiä
Mun tärppikierrossa oli oviksen jälkeen päänsärkyä dpo 7-13... Nuo siis merkkasin flo'on, mutta muistaakseni päänsäryt alkoivat jo aiemmin oviksen jälkeen.Täällä piinapäivät aluillaan, tänään dpo 3. Viime yönä mulla oli aivan hirveä päänsärky, eipä oo hetkeen ollu noin pahaa.
Ihanaa, et pääsee jännää teidän muiden kanssa niin ehkä nää omat päivät kuluu kans nopeemmin! Toivotaan plussatuulia kaikille piinailijoille
Oi, tuohan ihan selvästi punertaa!Mä taidan sittenki ehtiä vielä tälle vuodelle tein sittenki testin jo tänään kun viime raskaudessa näytti haamun näillä päivillä.
Täällä menossa dpo 6 ja oon aivan rikki, väsyttää ihan sikana! Pari päivää oon myös palellu ja alavatsaa vihloo. Mies uskoo kovasti että nyt tärppäsi, mutta itse oon asenteella pessimisti ei petyTäällä joku dpo7-8, ja jotain oireita ehkä saattaisi olla. Ikenistä tulee verta, kauhea kylmä, nippailua mahassa ja väsyttää.
En tosin kauheasti usko, että olisi onnistunut kun vuosi yrittämistä takana. NIin miksi nyt kun ei muutenkaan
Lisäksi, söin tammi ja helmikuussa letroja, ja nyt maaliskuussa en syönyt kun ketutti koko touhu. Ovuloin silti normaalisti ilman niitäkin ( en ihan tiedä miksi ne minulle edes määräättiin ).
Nooh, katsotaan
Minusta tuo näytti ihan haamultaMiksiköhän minua onnitellaan, kun testi on rsfu joka antaa aina viivanpaikan?
No niin minustakin näytti!Minusta tuo näytti ihan haamulta
Eei vielä, odottelen ens viikon alkuunOnnea kovasti plussanneille
@Karvakorvat ja @unelmienunelma saako siirtää teidät plussanneiden listalle?