Suomessa on tuotettu väkivaltaista lasten hyväksikäyttömateriaalia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Normi uskis. Tekopyhä paska joka kuvittelee olevansa muiden yläpuolella
Jaa että jos sanon ihan semmosen itsestäänselvän asian että seurakunta-aktiivi/uskova ei saa harrastaa noituutta/saatananpalvontaa, niin se on muiden yläpuolelle asettumista?

Älä säkään asetu mun yläpuolelle.
Nää tuomitsemis/fariseuskortin heittäjät on kyllästyttäviä...

Viimeksi muokattu:
Mä en oikeesti taida haluta. :eek: Joku naapurin Keijo harrastaa munasillaan juoksua jääkaapille ja takasin...
No mutta eihän tuon näkemiseen mtn röntgenkatsetta ees tarvita vaan ikkuna tai kikarit:eek:

Echo ja Elena, muuttakaa naapuriini! Ette tarvitse röntgenkatsetta tai kiikareita, riittää kun oleilette pihalla aamuisin. Minä noudan lehden postilaatikosta ja jään kesällä joskus ulos sitä lukemaankin. :whistle:

Elena on omaksunut naapurinsa tavat...
7347a3c7eb9facd354b4c1a1b87ab635.jpg

Echo ja Elena, muuttakaa naapuriini! Ette tarvitse röntgenkatsetta tai kiikareita, riittää kun oleilette pihalla aamuisin. Minä noudan lehden postilaatikosta ja jään kesällä joskus ulos sitä lukemaankin. :whistle:

Öh, kiitos tarjouksesta, mutta en halua hommata aseenkantolupaa...:cautious:

Nääh, kyllä mulla on aina vaatteet päällä kun menen ihmisten ilmoille.

Yhteistyössä