Suomessa on tuotettu väkivaltaista lasten hyväksikäyttömateriaalia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikös siellä tehdä vaan isoja tissejä ja botoxhuulia?:confused:
Mä veikkaan et kun meet jonkun pienen yksityisen klinikan tiskille ja isket tarpeeksi rahaa pöytään ja sanot haluavasi röntgen katseen niin kyl ne sulle sellasen leikkaa, eriasia on sit se katseen toimivuus:whistle:
Ja firman olemassa olo leikkauksen jälkeen:cautious:

Mä veikkaan et kun meet jonkun pienen yksityisen klinikan tiskille ja isket tarpeeksi rahaa pöytään ja sanot haluavasi röntgen katseen niin kyl ne sulle sellasen leikkaa, eriasia on sit se katseen toimivuus:whistle:
Ja firman olemassa olo leikkauksen jälkeen:cautious:
No mulla on tällä hetkellä tilillä 3 euroa...kuinkahan isot ryntäät tuolla summalla sais:notworthy:

No mulla on tällä hetkellä tilillä 3 euroa...kuinkahan isot ryntäät tuolla summalla sais:notworthy:
Ai sä meinaat sittenkin tissejäs leikellä:eek: Saiskohan sillä hinnalla vasenta nänniä puoli senttiä leveemmäksi ja 2cm ylös päin ja oikeeta nänniä sentin leveemmäksi ja 3cm kohti kainaloa? Veikkaisin:D

Tottakai kun kantikset kyseessä niin ei niin välii
Sen mitä olen käsittänyt niin päätekijästä oli kirjoitettu joko ILssä tai ISssä että hän oli ''hyvin integroitunut Suomeen'' kunnes se tekstiosa oli poistettu....joten en nyt ihan allekirjoita heti tuota kantis lausetta.

Sen mitä olen käsittänyt niin päätekijästä oli kirjoitettu joko ILssä tai ISssä että hän oli ''hyvin integroitunut Suomeen'' kunnes se tekstiosa oli poistettu....joten en nyt ihan allekirjoita heti tuota kantis lausetta.

Murhainfon sivuilta löytyy epäiltyjen nimiä. Ihan suomalaiset nimet. Pääepäilty sai tuomion samassa huumejutussa ku Sillanpään diileri.

Täytyy kyllä sanoa että toi Visa Marttila on kyllä muutoinki erityisen tyhmä uskovaksi, pedariuden lisäksi: kuka seurakunnan vastuuhenkilö kattelee ja harrastaa okkulttisia juttuja? Opillisesti pahinta mitä kristitty voi harrastaa?

Yhteistyössä