Yksi tuttu kertoi plussanneensa ja oon nyt yhä enemmän kuumeissani. Ollaan ettimässä isompaa asuntoa, eikä sekään auta asiaa.
Minä käytän Flo-sovellusta, tosissaan pillerit jätetty jo pois vaikka yritys aloitetaan virallisesti kesällä. Ideana juuri tutkailla omaa kiertoa. Nyt ennen aloitusta tikutan ovista, jotta näen onko omat ovis tuntemukset paikkaansa pitäviä. Käytän sovellusta tällä hetkellä ehkäisynäOnko täällä paljon Flo -sovelluksen käyttäjiä? Yritys olisi tarkoitus aloittaa ehkä loppuvuodesta 2019. Tällä hetkellä syön pillereitä. Laattoja jäljellä vielä 2,5 kunnes resepti pitäisi uusia. Ajattelin kuitenkin ehdottaa miehelleni, että jos en uusisikaan reseptiä vaan mentäisiin luomuehkäisyllä. Mielestäni olisi mielenkiintoista tutustua omaan kroppaan ja kiertoon ja nähdä miten se toimii. Olen kuitenkin syönyt pillereitä 11 vuotta. Haluisin kuulla kokemuksia sovelluksesta; mitä olet tykännyt, onko ollut apua ym (Käyttö raskautumisen apuna tai ehkäisynsä)
Mullakin Flo käytössä. Tosin se on viime aikaisten kiertohäiriöiden vuoksi aivan sekaisin. Flota en uskaltaisi ainakaan yksin ehkäisynä käyttää. Kaveriksi ottaisin varmaan vielä siinä tarkoituksessa lämpöjen seuraamisen kielen alta.Onko täällä paljon Flo -sovelluksen käyttäjiä? Yritys olisi tarkoitus aloittaa ehkä loppuvuodesta 2019. Tällä hetkellä syön pillereitä. Laattoja jäljellä vielä 2,5 kunnes resepti pitäisi uusia. Ajattelin kuitenkin ehdottaa miehelleni, että jos en uusisikaan reseptiä vaan mentäisiin luomuehkäisyllä. Mielestäni olisi mielenkiintoista tutustua omaan kroppaan ja kiertoon ja nähdä miten se toimii. Olen kuitenkin syönyt pillereitä 11 vuotta. Haluisin kuulla kokemuksia sovelluksesta; mitä olet tykännyt, onko ollut apua ym (Käyttö raskautumisen apuna tai ehkäisynsä)
Saako kysyä, että minkä ehkäisyn lopetit? (Pillerit, kapseli vaiko mitkä) itellä käytössä yhdistelmäehkäisy. Mulla ollu aina vaikeuksia löytää sopivaa ehkäisyä kun kaikista on tullut inhottavia sivuvaikutuksia. Ja lisäksi minua pelottaa mahdollinen veritulppa vaikka en riskiryhmään varsinaisesti kuulukaan Pohdin vaan sitä, että uskaltaako pillerit jättää pois parin kk:n päästä vai käykö siinä sitten heti niin, että raskaudun. Ja yritys olisi tarkoitus aloittaa vuoden lopussa, koska silloin saan paperit koulustaMinä käytän Flo-sovellusta, tosissaan pillerit jätetty jo pois vaikka yritys aloitetaan virallisesti kesällä. Ideana juuri tutkailla omaa kiertoa. Nyt ennen aloitusta tikutan ovista, jotta näen onko omat ovis tuntemukset paikkaansa pitäviä. Käytän sovellusta tällä hetkellä ehkäisynä
Sitä ajattelinkin, että varmaan täytyy Ja seuraaminen varmasti helpompaa kun kierto tasoittuu. Alussa varmaan hankalaa kun lopettaa pillerit niin ei yhtään tiedä missä mennään.Mullakin Flo käytössä. Tosin se on viime aikaisten kiertohäiriöiden vuoksi aivan sekaisin. Flota en uskaltaisi ainakaan yksin ehkäisynä käyttää. Kaveriksi ottaisin varmaan vielä siinä tarkoituksessa lämpöjen seuraamisen kielen alta.
Mäkin saan muuten paperit ulos tämän vuoden jouluna ja siksi itse toivoin, että vauva tarraisi kiinni vasta huhtikuussa, jolloin olisin ehtinyt valmistua ennen hänen syntymäänsä. Tosin jos hän olisikin päättänyt tulla aikaisemmin, niin sekin olisi ollut vain järjestelykysymys. Mulle olisi siis ideaaleinta, jos voisin jäädä äitiyslomalle heti valmistuttuani, mutta elämä ei koskaan mene niinkuin on ajatellut.Sitä ajattelinkin, että varmaan täytyy Ja seuraaminen varmasti helpompaa kun kierto tasoittuu. Alussa varmaan hankalaa kun lopettaa pillerit niin ei yhtään tiedä missä mennään.
Oli käytössä pillerit, ne lopetettiin ja otettiin kumit käyttöön kun kierto sekaisin. Mulla nyt tosi säännölliset kuukautiset ja tunnen koska ovuloin. Jos en olisi näin säännöllinen en pelkästään flo uskaltaisi ehkäisynä käyttää, plus meillä jos vauva nyt tulisi, ei haittaisi, vaikka vasta kesällä kunnolla yritys aloitetaankin.Saako kysyä, että minkä ehkäisyn lopetit? (Pillerit, kapseli vaiko mitkä) itellä käytössä yhdistelmäehkäisy. Mulla ollu aina vaikeuksia löytää sopivaa ehkäisyä kun kaikista on tullut inhottavia sivuvaikutuksia. Ja lisäksi minua pelottaa mahdollinen veritulppa vaikka en riskiryhmään varsinaisesti kuulukaan Pohdin vaan sitä, että uskaltaako pillerit jättää pois parin kk:n päästä vai käykö siinä sitten heti niin, että raskaudun. Ja yritys olisi tarkoitus aloittaa vuoden lopussa, koska silloin saan paperit koulusta
Mä kans olisin halunnut ottaa käyttöön sen digin, mutta sitten mies totesi, että niin kiire ja hätä meillä ei vauvan tuloon ole, että niin kallis hankittaisiin Mulla on sitten ollut ihan tavalliset Pregcheckit, ne kun on hinnaltaan noi 8e/10 kpl. Mies pitää sitäkin ihan humpuukihommana, mutta perustelin sillä, että haluan tutustua omaan kroppaani ilman hormooneja, niin sitten suostui edes noihinMä kans latasin just ton Flo sovelluksen. Vaikuttaa kätsyltä Se näyttäis mulle ovista 3 päivän päähän, tänään kp 7/24. Tikutan nyt ekaa kertaa ovista tästä kierrosta niin katellaan miten pitää paikkansa.
Joku tais kysellä muuten ovistesteistä. Mulla on nyt Clearbluen Advanced Digital. Oon niin surkea tulkitsemaan mitään liuskoja niin aattelin ton olevan kivan selkee.