Olen aika uusi, siksi kysynkin. Miksi on yleinen tapa vaihtaa pois se vanha, jolla kaikki tunsivat sinut? Kysyn samaa teiltä, muutkin vaihtajat?On täällä. En muista mikä nikki mulla oli silloin kun kävit täällä.
Mä vaihdoin kun kyllästyin edelliseen.Olen aika uusi, siksi kysynkin. Miksi on yleinen tapa vaihtaa pois se vanha, jolla kaikki tunsivat sinut? Kysyn samaa teiltä, muutkin vaihtajat?
Joo ja sitten 0ooo ja ros ja jaHei!
Mä olin joskus muinoin TöllinRuusa ja Kangasajuruoho. Ehkä muistat koska mä tunnistin nimimerkkisi.
mikä se oliMä vaihdoin kun kyllästyin edelliseen.
Joo ja sitten 0ooo ja ros ja ja
Voi Ros, miksi niin monta nikkiäJuu ja TiBis kan. Niii ja ihan aluksi olin liima. Ja olen mä myös EräsMusta nikillä tarinoinut.
Vaihtelu virkistää.Voi Ros, miksi niin monta nikkiä
Niitä on ollut monta. Yks oli oluwa.mikä se oli
Hei vaan Bismarckin TiinuliiniJuu ja TiBis kan. Niii ja ihan aluksi olin liima. Ja olen mä myös EräsMusta nikillä tarinoinut.
Nyt luulen, että puhutaan eri henkilöstä.Hei vaan Bismarckin Tiinuliini
Siitä onkin aikaa
Tenuliini.Nyt luulen, että puhutaan eri henkilöstä.
No vitsihän tuo oli, tarkistin ettei sennimistä ole olemassaNyt luulen, että puhutaan eri henkilöstä.
Mä jo mietin, olenko unohtanut jotain.No vitsihän tuo oli, tarkistin ettei sennimistä ole olemassa
Tuli siitä TiBis:stä
Olet unohtanut onneksi jo kaksi persoonaasi, kiitos hyvän lääkityksen.Mä jo mietin, olenko unohtanut jotain.
Hei!
Mä olin joskus muinoin TöllinRuusa ja Kangasajuruoho. Ehkä muistat koska mä tunnistin nimimerkkisi.
Ja olin siis näköjään lentäny jo pihalle kun olin niin pitkään kattomassa telkkaria. Älysin sentään kirjautua takasin =DMinä oon ollu aina vaan tää sama =) Tosin en oo aikoihin käyny täällä. Lapsista nuorinki on jo pian 9v. =)
Ihan ku sinäki oisit ollu jo sillon kauan sitten täällä =)
Niin, naisella on toki selkeä kanta asioihin, se vain muuttuu kovin usein...Mä vaihdoin kun kyllästyin edelliseen.