vierailija
Selvisi vasta, että on ilmastolakko huomenna. Osallistutaanko teiltä? Mikä paikkakunta?
Moraalitonta asettaa lapset tekemään aikuisten asiaa.
Ei todellakaan osallistu naurettavaan hörhöilyyn, jonka tarkoituksena on vain kupata suomalaisilta rahat.
Voiko reissussa oleva hyvällä omallatunnolla lakkoilla pelastaakseen ilmaston?Ollaan reissussa mut jos olisi koulussa niin saisi itse päättää mitä tekisi.
Tottakai voi. Miksei voisi?Voiko reissussa oleva hyvällä omallatunnolla lakkoilla pelastaakseen ilmaston?
Toimii päinvastoin kuin saarnaa, ei siis itse ole valmis ympäristötekoihin.Tottakai voi. Miksei voisi?
Tuo sisäilma on totta. Helsingissä tuntuu olevan jokaisessa koulussa sisäilmaongelmia, sieniä, hometta. Muksuille ja opettajille puhkeaa astmaa jneIlmastolakko, voi tsiis!
Ei todellakaan lakkoile.
Mitä jos lakkoilisivat puhtaan sisäilman vuoksi näin aluksi ja jättäisi nämä isommat projektit vaikka itäisen ja eteläisen pallonpuoliskon huoleksi.
Aha. Sulle reissussa olo on ilmeisesti jotain muuta kuin normi ihmisille, reissuun voi lähteä vaikka kävellen, hiihtäen, koiravaljakolla ym ympäristöystävällisillä tavoilla.Toimii päinvastoin kuin saarnaa, ei siis itse ole valmis ympäristötekoihin.
Tämä on kyllä iso ongelma joka puolella Suomea.Ilmastolakko, voi tsiis!
Ei todellakaan lakkoile.
Mitä jos lakkoilisivat puhtaan sisäilman vuoksi näin aluksi ja jättäisi nämä isommat projektit vaikka itäisen ja eteläisen pallonpuoliskon huoleksi.
Helsingissä on oikeasti jäljellä vain muutama koulu, joissa ei (vielä) hometta ole. Ja sama tilanne tuntuu olevan muuallakin suomessa.Tuo sisäilma on totta. Helsingissä tuntuu olevan jokaisessa koulussa sisäilmaongelmia, sieniä, hometta. Muksuille ja opettajille puhkeaa astmaa jne