Hallitus eroaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija tarkkailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Typerää. Uusi eduskunta aloittaa työnsä 23.4 ja SDP muodostaa pian uuden hallituksen. Nykyinen hallitus olisi hyvin voinut jatkaa siihen asti, ja vaikka peruuttaa typeryydet, kuten sote, aktiivimalli ja maakuntauusistus.

• Tykkää
Reactions: .....
Typerää. Uusi eduskunta aloittaa työnsä 23.4 ja SDP muodostaa pian uuden hallituksen. Nykyinen hallitus olisi hyvin voinut jatkaa siihen asti, ja vaikka peruuttaa typeryydet, kuten sote, aktiivimalli ja maakuntauusistus.

Typerää, totta. Joku tuolla välytetteli, että tämä on ikään kuin mediatemppu, muka kannetaan vastuu nyt, kun on pahasti sössitty.

Joka tapauksessa hallitus jatkaa ns. toimitusministeriönä vaaleihin asti, ei tee enää päätöksiä eikä aloitteita.

Nyt alkaa kampanjointi toden teolla!

Eipä yllättänyt.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Voisko soten kuopata lopullisesti? Varmaan seuraava hallitus joutuu jatkamaan sitä puoliväkisin.

Typerää, totta. Joku tuolla välytetteli, että tämä on ikään kuin mediatemppu, muka kannetaan vastuu nyt, kun on pahasti sössitty.

Joka tapauksessa hallitus jatkaa ns. toimitusministeriönä vaaleihin asti, ei tee enää päätöksiä eikä aloitteita.

Nyt alkaa kampanjointi toden teolla!
Vaalitemppu.
Tällä sipilä yrittää (ja onnistuu osin) häivyttämään oman ja puolueensa kaikki töppäilyt taka-alalle, ja keskittyy vierittämään lokaa uuden hallituksen niskaan.

Sipilähän on alusta asti ollut kuin perus yrityspomo. Määräillään ja pelataan omaan pussiin minkä vaan voidaan ja sitten kun ei saada omaa tahtoa läpi niin kiukkutellaan ja tehdään sit tälläistä. Vaalitemppuhan tuo on Sipilältä, mutta olis tääkin saanut tulla jo aikaisemmin.

Vaalitemppu.
Tällä sipilä yrittää (ja onnistuu osin) häivyttämään oman ja puolueensa kaikki töppäilyt taka-alalle, ja keskittyy vierittämään lokaa uuden hallituksen niskaan.
Sä sitten vihaat kepulaisia, se on tullu jo monessa ketjussa ilmi. :D

En kestä katsoa tuota sipilän peilin edessä harjoiteltua "olen niin surkeana"-ilmettä.
No Sipilän naama on ollu viime kuukaudet "ranteet auki/burn out"- lukemilla. Ei sillä oikeasti ole ollu helppoa.

Mutta niin makaa kuin petaa, Sipilä syyllistyi rikkaiden yrittäjäkaveriensa hyysäämiseen, samoin Orpo, ja se näkyi heidän politiikassaan.

No Sipilän naama on ollu viime kuukaudet "ranteet auki/burn out"- lukemilla. Ei sillä oikeasti ole ollu helppoa.
.
sipila49015948.png

Häh mää vai?

Eihän tuo ukko ole ollut hereillä viimeiseen neljään vuoteen... Ihme ettei näytä paremmin levänneeltä

"Vihaan" aika monia puolueita/poliitikkoja... mutta joo, kepulaiset ovat listassa korkealla :D
Juuri sipilän kalstaisia vastuun välttelijöitä ja varojia, jotka eivät sano oikein mitään mielipidettä mihinkään, ettei kukaan vain pääse syyttämään mistään.
Mikset vihaa Orpoa? (no olipa kristillinen kysymys :D)
Mun mielestä siinä on niin puudeli-porho-teflon- äijä että jos mä joskus vanhana Esperiin joudun, niin lähetän sille postissa sen 1 vrk vaihtamatta olleen vaippani.

sipila49015948.png

Häh mää vai?

Eihän tuo ukko ole ollut hereillä viimeiseen neljään vuoteen... Ihme ettei näytä paremmin levänneeltä
Se oli oikein hyvässä vireessä kun aloitti. Mut politiikan kokemuksen puuttuminen näkyi ja äijä töppäili.

Sotesta mulle olisi kelvannut ainoastaan se maakuntamalli, maalainen kun olen. Mutta siihenkin kaatui sote ja koko hallitus.

Mikset vihaa Orpoa? (no olipa kristillinen kysymys :D)
Mun mielestä siinä on niin puudeli-porho-teflon- äijä että jos mä joskus vanhana Esperiin joudun, niin lähetän sille postissa sen 1 vrk vaihtamatta olleen vaippani.
Täh?
Orpohan on listani kärkikympissä.

Jo pelkästään se orvon "peura ajovaloissa"-ilme, (joka kertoo, että tyyppi elää jatkuvassa paniikkitilassa, kun ei tiedä, mitä pitäisi tehdä,) riittää syyksi.

Täh?
Orpohan on listani kärkikympissä.

Jo pelkästään se orvon "peura ajovaloissa"-ilme, (joka kertoo, että tyyppi elää jatkuvassa paniikkitilassa, kun ei tiedä, mitä pitäisi tehdä,) riittää syyksi.
Mun mielestä Orvon ilme on kiusaantunut/kärsimätön "Älkää te köyhät häiritkö mun lootus-luksushetkeäni/miks joku ei anna meidän kokkareiden vaan rauhassa menestyä vaan älähtää siitä".

Mun mielestä Orvon ilme on kiusaantunut/kärsimätön "Älkää te köyhät häiritkö mun lootus-luksushetkeäni/miks joku ei anna meidän kokkareiden vaan rauhassa menestyä vaan älähtää siitä".
Joo, valokuvissa onnistuu hyvin pitämään kokoomus-ilmeensä, mutta haastatteluissa on aina ihan eksyksissä.
Voi helposti kuvitella sen paniikki-raksutuksen, mikä hänen päässään käy, että "mitä minä sanon, mitä minä sanon, mitä minä sanon".

Yhteistyössä