Relaatio 383

No niin, löytyihän se viimeinenkin pienen puserruksen jälkeen.
Kiitos tekijälle, tämä vaati vähän enemmän tuota enkun hanskaamista, mutta kaikkinensa sujuvasti etenevä rellu! Kiitos!

Pari kirjoitusvirhettä tuli vastaan.
2.1 pääsanasta pari pykälää ylös 5, siinä on pieni kirjoitusvirhe ja vasen yläkulma
2+2+6, pitäisi olla 2+2+5 eli sinne on lipsahtanut yksi kirjain liikaa.
 
Viimeksi muokattu:
No niin, löytyihän se viimeinenkin pienen puserruksen jälkeen.
Kiitos tekijälle, tämä vaati vähän enemmän tuota enkun hanskaamista, mutta kaikkinensa sujuvasti etenevä rellu! Kiitos!

Pari kirjoitusvirhettä tuli vastaan.
2.1 pääsanasta pari pykälää ylös 5, siinä on pieni kirjoitusvirhe ja vasen yläkulma
2+2+6, pitäisi olla 2+2+5 eli sinne on lipsahtanut yksi kirjain liikaa.
Juu, kiitti huomioista, kävin korjaamassa vihreet :)
Ja congrats sinulle, pelkäsin vähän et niinköhän kukaan saa selvää mun mandariinienglannista :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tirlittan66
vierailija
Kyllähän tämä menee vaikka paljon on vielä tekemättä, mutta ei näissä kannata kiirettä edes pitää kun aina sama tyyppi ratkoo nämä ensimmäisinä. Kateeksi käy kun toiset osaavat :)
 
vierailija
Ei kai nämä mitään nopeuskilpailuja ole, eikä ensimmäinen tarkoituskaan :D Itse ratkon sieltä ja täältä, fiiliksen ja ajan mukaan :)
Niinpä. Itse alan ratkoa mielelläni jos ja kun laatijoina on esimerkiksi Steppis, VR, lamp, sannisanni, M2 jne.

Mutta enpä millään keksi muutamaa sanaa
50 ways..
A L - Love 8

Comics
Morg 9+6 ja 5+5

A Song of Ice and Fire
Mang 5+3 ja 6+10 ja siitä 9+6

Fifty Shades of Grey
Anna 3+7 ja 6+8 ja siitä 5+3+7 Sall
Näitä olen hakenut vaikka kuinka vaan en mistään keksi enää miten hakisi.
 
Niinpä. Itse alan ratkoa mielelläni jos ja kun laatijoina on esimerkiksi Steppis, VR, lamp, sannisanni, M2 jne.

Mutta enpä millään keksi muutamaa sanaa
50 ways..
A L - Love 8 mm. elokuva lo.. alku

Comics
Morg 9+6 ja 5+5 -> Näitä itsekin hain pisimpään.. suomalaisen leffan tekijän elokuva ja hänen ex vaimonsa

A Song of Ice and Fire
Mang 5+3 ja 6+10 ja siitä 9+6 -> mm. korppi on sellainen, mang tekijä ja samaisen japanilaisen tekijän toinen teos

Fifty Shades of Grey
Anna 3+7 ja 6+8 ja siitä 5+3+7 Sall -> Elokuva, ruotsalainen näyttelijä ja toinen leffa missä ko. näyttelijätär on ollut alkaa sillä Sall..
Näitä olen hakenut vaikka kuinka vaan en mistään keksi enää miten hakisi.
 
vierailija
Kiitos, nyt sain valmiiksi, olin kyllä koettanut hakea juuri noita juttuja mutta ilman vinkkejäsi en olisi varmaan noita löytänyt. :)

Ja kiitos laatijalle, virkistävää välillä ratkoa englanniksikin, vaikka mitään erityisen ”englanninkielistä” ei relaatioon sisältynytkään, vaan samanlaista hakemista oli kuin suomeksikin. Mutta piristävää vaihtelua kuitenkin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis
Kiitos, nyt sain valmiiksi, olin kyllä koettanut hakea juuri noita juttuja mutta ilman vinkkejäsi en olisi varmaan noita löytänyt. :)

Ja kiitos laatijalle, virkistävää välillä ratkoa englanniksikin, vaikka mitään erityisen ”englanninkielistä” ei relaatioon sisältynytkään, vaan samanlaista hakemista oli kuin suomeksikin. Mutta piristävää vaihtelua kuitenkin. :)
Kiitos palutteesta. Itse olen puoliksi toisenmaalaiskieleinen :D, joten yritin nyt tällaista, josko ratkojia kiinnostaisi. Ja sit taas vaan tekiessään huomaa palaavansa samoihin aiheisiin kuin aikaisemmissakin relluissa, kieli vaan eri :)
 
V R
Kiitos palutteesta. Itse olen puoliksi toisenmaalaiskieleinen :D, joten yritin nyt tällaista, josko ratkojia kiinnostaisi. Ja sit taas vaan tekiessään huomaa palaavansa samoihin aiheisiin kuin aikaisemmissakin relluissa, kieli vaan eri :)
Mukavaa on ollut tätä teeskennellä menemään, vaikka kesken vielä onkin. Itsekin olen joskus leikitellyt ajatuksella tehdä englanninkielinen relaatio, mutta ainakaan toistaiseksi en ole siihen ryhtynyt siksi, että olen ajatellut sen mahdollisesti rajaavan innokkaita ratkojia pois. Mutta täytyypä katsoa josko vielä sellaiseen innostuisi.

Ja nyt takaisin hakemaan sanoja :)
 
  • Tykkää
Reactions: lamp ja Steppis
Thanks a Lot for doing this in english. This was easier for me than the finnish ones(y).
Teinkin tuossa ketjun jo muutama päivä sitten kun jäi tuo yksi sana uupumaan. Nyt kävin sen katsomassa ja valmista tuli. Tämä oli rellu jota sai paljon naputella suoraan. Lisää enkun kielisiä relluja ootellessa ;)
 
Vähä tarvii jelppiä. Enkku taittuu huonosti, mutta yli 90% valmista kaikesta huolimatta. Eli kiva rellu -kielestä huolimatta :)

A Song of Ice and Fire
Do 5

Fifty Shades of Grey
Bro 6+7
St Sp 4+4+6
Sis 2+6+6
Da Jo 7+8
Ju De 5+7

50 Ways to Leave Your Lover
Ro 4+5+3+6
Ro Ru 4+2+4+6
 
Vähä tarvii jelppiä. Enkku taittuu huonosti, mutta yli 90% valmista kaikesta huolimatta. Eli kiva rellu -kielestä huolimatta :)

A Song of Ice and Fire
Do 5 Do...(Sheep) wiki

Fifty Shades of Grey
Bro 6+7 Christopher's diary
St Sp 4+4+6 movie, Mark Waters
Sis 2+6+6 Ruth McKenney
Da Jo 7+8 mother
Ju De 5+7 role

50 Ways to Leave Your Lover
Ro 4+5+3+6 studio album (includes Happy On The Road)
Ro Ru 4+2+4+6
Good luck! :D
 
timtom
Mukavasti on täälläkin rellu edennyt. Nyt vain loma loppuu ja tulee kiire, 7 sanaa uupuu:
Fifty shades...: vasen reuna, Ma-Bi alapuolella 3 4 2 4
Comics: keskellä Pi 4 2 4 ja Ha 4 4
A song of....: vasen alanurkka Ir 5 4

Mukava ja johdonmukaisesti etenevä rellu!
 
timtom
Kiitos! Tuli valmiiksi. Se on vaan niin jännä, kun itse jumiutuu johonkin vaihtoehtoon, niin muuta ei tahdo nähdä. Niin kuin tuo Ma-Bi alapuolella 3 4 2 4. Itehän yritin epätoivoisesti "The holy book of ma.." ja samalla kävin muutkin saman sarjan miehet läpi :) Vaan nyt on rellu valmis! Kiitos!
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis

Yhteistyössä