volovomies
Se on tietty että Volvot on parasta preemiumia.Mä muuten muutin mieleni.
Meillä on premium-luokan auto, joka meni jo toisen kerran katsastuksesta läpi moitteitta vaikka ikääkin sillä jo on.
Se on tietty että Volvot on parasta preemiumia.Mä muuten muutin mieleni.
Meillä on premium-luokan auto, joka meni jo toisen kerran katsastuksesta läpi moitteitta vaikka ikääkin sillä jo on.
Neliveto on kyllä ihan jeppis mutta taitava kuski pärjää kyllä kaksivetoisellakin.
Siis 16 vetoinen? Taidat olla vähän hölmö...4x4 se olla pitää
Enää en tarvitse isoa autoa ja paljon ajoa toimenkuvan muututtua omasta halustaNo ei ole. Mulle auto on käyttöesine ja työväline, joka joutuu joskus koetukselle. Se vaan on tyhmää maksaa liikaa jostain tietyllä merkillä varustetusta autosta, joka ei kestä samassa käytössä _yhtään_ sen paremmin ja korjauttaminenkin on kymmenkertaisesti kalliimpaa, kun tuo mun Toyota.
T: Kotihoitaja maalta, joka ajelee välillä paikossa jossa premiumeilla ole mitään jakoo
Enää en tarvitse isoa autoa ja paljon ajoa toimenkuvan muututtua omasta halusta
Vaihdoin tuliterään, uuteen Dacia Dusterin kakkosmalliin. Suosittelen jos olet vaihtamassa, alta 21.000€ perusversio ja 3 v takuulla
Maavara sama 21 cm kuin ex-ökyssänikin
Siinä ei ollut edes 4vedon lukitusta, joka on citymaasturi.
ps kohta on jotkut onnettoman ennakkoluuloiset, hysteeriset audibmw -mieskuskit täällä herjaamassa DD:tä
Näin minäkin ajattelen. Moni mies kyllä satsaa autoon ja paljon. Itse yritän päästä mahdollisimman vähillä kuluilla.Auto kuin auto. Pääasia, että siirtää ihmiset ja tavarat paikasta a paikkaan b. Ei muulla väliä.
No mulla oli just 5-paikkainen XC90 ja käy ihmeessä. Kannattaa olla ajoissa liikkeellä, suosittu on. Mulla meni +5kk ennenkuin tuli maahan, ja sit oli 1 kk odottelua, kunnes saivat asennettua Webaston, koukun ym sälää.Pitäisi joskus käydä koeajamassa moinen.
Ihan vaan siksi, ettei toistaiseksi oo tullut vastaan XC-ysikymppistä mukavampaa autoa ajaa. Saati istua takapenkillä kyydissä. Bemarin verrokki ainakin oli tehty pygmeille.
Näin minäkin ajattelen. Moni mies kyllä satsaa autoon ja paljon. Itse yritän päästä mahdollisimman vähillä kuluilla.
Tottakai joskus esim. kun on työn takia ajanut Volvolla (olikohan V60, en muista) tai sitten automaattivaihteisella VW Tiguanilla (juu tiedän ei ole premium), niin kyllähän siinä oma auto toiseksi jää monella mittarilla. Mutta onhan se mitä saat maksaakkin ihan eri tasolla.
Olen upgreidannut autojani todella pikkuhiljaa, niin ei harmita. Pitkään ajoin vanhoilla riisipusseilla (Nissania, Toyoyta Yarista). Vähän vikoja, halvat korjata. Sitten mulla on ollut myös ranskalaisia. Hintaansa nähden mukavia. Vikoja piisaa kohtuullisesti, mutta ostohinta alhainen.
Volvo XC90... työkaverilla on sellainen ja onhan se hieno ja kiva, mutta parempi ettei edes koeaja, ettei tule autokuumetta... Tosiaan ennen maksoin autosta max. 5000. Nyt olen jos siirtynyt siihen, että maksan autosta vaihdossa 15 000. Siitä on silti aika pitkä matka isoihin Volvoihin. Ja kuitenkin noissa premium-autoissa (Volvo, Mersu, BMW, Audi) vikoja on ihan siinä kuin muissa, ne vaan maksaa enemmän korjata.
En jaksa tutkia niin kysyn.No mulla oli just 5-paikkainen XC90 ja käy ihmeessä. Kannattaa olla ajoissa liikkeellä, suosittu on. Mulla meni +5kk ennenkuin tuli maahan, ja sit oli 1 kk odottelua, kunnes saivat asennettua Webaston, koukun ym sälää.
Eikä tätä uutta tahdo löytyä käytettynä, 1 v ollut jo kuitenkin markkinoilla.
Onhan tää kyllä pienempi, mutta kun en tarvi enää isoa. Joku 185 cm kaverilla on edellinen malli Dusterista, ei näköjään ongelmia. Kehuu muuten sitäkin, mutta on tää uusi malli paljon tyylikkäämpi. Todella moni tullut kyselemään, ja useampi suunnitellut vaihtoa just tähän. Tässä on persoonallisuutta, mitä ei aikaisemmissa (Ruotsi, Saksa, Japani, Ranska) ole ollut
90 oli kyllä kuin juna, eroa luonnollisesti on tien päällä. Nykyisin kitkat alla, pärjää erittäin hyvin. Etelän tiet enimmäkseen paljaita, parempi pito kuin nastoilla. Lumella ja karhealla jäällä erinomainen pito suorastaan. Kyydissä olleetkin hämmästelleet!
Kaupungissa joo. Paitsi nyt on stadissa hyvin parkkipaikkoja lumikasojen päällä, VAIN meille, joilla on lukittava neliveto ja maavara +20 cmAuto kuin auto. Pääasia, että siirtää ihmiset ja tavarat paikasta a paikkaan b. Ei muulla väliä.
Tottunut ajamaan työsuhdeautoilla, paitsi viimeiset 15 v, joten peukalo on jäänyt kämmenen keskelleEn jaksa tutkia niin kysyn.
Miten paljon siinä on tietotekniikkaa mukana? Eli saako autoon itse vaihdettua vaikkapa jarrupalat tai öljynsuodattimen vai pitääkö se ajaa huoltoon jotta ei tuu vikakoodia vikakoodin perään?
Siinä kn on yksi syy, miksi halutaan pitäytyä vanhemmissa menopeleissä.
DaciaEnää en tarvitse isoa autoa ja paljon ajoa toimenkuvan muututtua omasta halusta
Vaihdoin tuliterään, uuteen Dacia Dusterin kakkosmalliin. Suosittelen jos olet vaihtamassa, alta 21.000€ perusversio ja 3 v takuulla
Maavara sama 21 cm kuin ex-ökyssänikin
Siinä ei ollut edes 4vedon lukitusta, joka on citymaasturi.
ps kohta on jotkut onnettoman ennakkoluuloiset, hysteeriset audibmw -mieskuskit täällä herjaamassa DD:tä
Mähän tiesin että paukkuvien kansien bemarikuskit tulee tänne pian nillittämäänDacia
21 TUHATTA euroa? Daciasta? Sehän on kymppitonnin auto, ihan maksimissaan.
Aikamoista kanttia on kyllä tulla mainostamaan itäautoa ketjuun jonka otsikossa mainitaan premium-auto.
Jäitkö työttömäksi vai miksi piti vaihtaa itäautoon? Ymmärrän toki, että elämäntilanteiden äkilliset muutokset voivat johtaa taloudelliseen ahdinkoon eikä ollut tarkoitus loukata.Mähän tiesin että paukkuvien kansien bemarikuskit tulee tänne pian nillittämään
Ota taksi ja mene instrulta hakemaan lukulasit, tai no, fillarilla jostain halpahallista, kun sulla on se kallis remontti taas kerran edessä Selvästi kirjoitin että olen ex-premiumkuski
Ja löytyy nyt erittäin toimiva ja järkevä vaihtoehto
Ihan normaalihintaiset Volvon huollot on. Mulla oli ennen Ford eikä siinä olleet sen halvempia. Lisäksi Volvossa on huoltoväli 30tkm niin ei tartte jatkuvasti olla raijjaamassa kotteroa Siniselle.Tottunut ajamaan työsuhdeautoilla, paitsi viimeiset 15 v, joten peukalo on jäänyt kämmenen keskelle
Varmaan saa vaihdettuakin, mutta jos uuden valitset, niin pitää olla takuun takia valtuutettu liike. Huollot on kuulema edullisia. Volvossa ei ihan ollut
Otin sen parhaimmin varustellun, on ajonvakautusta, ajotietokonetta, yrittää opettaa mua ajamaan oikein, antaa tähtiä ajotyylistä: kiihdytyksistä, vaihdekepin käytöstä ja ennakoinnista. Viimeisestä saan aina 5 tähteä, muista nolla-2
Lisävarusteet on halpoja tehdasasennuksina, muutama huntikka, niin sain peräpään lisäksi 3 kameraa lisää.
Ainoa iso puute oli se, kun ei saa automaattilootalla. Siitä tingin, vaikka olin ennen vannonut, etten luovu
Tottunut ajamaan työsuhdeautoilla, paitsi viimeiset 15 v, joten peukalo on jäänyt kämmenen keskelle
Varmaan saa vaihdettuakin, mutta jos uuden valitset, niin pitää olla takuun takia valtuutettu liike. Huollot on kuulema edullisia. Volvossa ei ihan ollut
Otin sen parhaimmin varustellun, on ajonvakautusta, ajotietokonetta, yrittää opettaa mua ajamaan oikein, antaa tähtiä ajotyylistä: kiihdytyksistä, vaihdekepin käytöstä ja ennakoinnista. Viimeisestä saan aina 5 tähteä, muista nolla-2
Lisävarusteet on halpoja tehdasasennuksina, muutama huntikka, niin sain peräpään lisäksi 3 kameraa lisää.
Ainoa iso puute oli se, kun ei saa automaattilootalla. Siitä tingin, vaikka olin ennen vannonut, etten luovu
Suosittelen sinulle loukkaamatta myös uusia lukulaseja, ihan selvästi sanoin aiemmin:Jäitkö työttömäksi vai miksi piti vaihtaa itäautoon? Ymmärrän toki, että elämäntilanteiden äkilliset muutokset voivat johtaa taloudelliseen ahdinkoon eikä ollut tarkoitus loukata.
Väännän rautalangasta lisää. Sinä selvästi tarvitset "sen" jatkeen, etkä voisi ajatella ajelevasi muilla kuin ehkä saku- ja sweduautoillaEnää en tarvitse isoa autoa ja paljon ajoa toimenkuvan muututtua omasta halusta
Hyvä valinta tuokinEhkä se vanha Volvo on siis meidän menopeli vielä pitkään.
Turha maksaa rempoista jos itsekin ne voi tehdä.
Volvo XC90... työkaverilla on sellainen ja onhan se hieno ja kiva
Minäkin sanoin näin ennenkuin sain alleni ihan oikean auton.Auto kuin auto. Pääasia, että siirtää ihmiset ja tavarat paikasta a paikkaan b. Ei muulla väliä.
Joo, ei nuo citymaasturit sovellu muualle kuin tielle eikä aina niillekkään rospuutto- tai lumen aikana. Maastossa pitää olla oikea maastoauto.Hyvä valinta tuokin
Mun harrastukset vie nykyisin erittäin haastaviin paikkoihin luonnossa, en halua jäädä mottiin johonkin korpeen. Volvo oli kyllä aivan loistava menopeli, hirvilehmän kanssa otettiin kerran yhteen. Ei muuta kuin uutta lokaria ja peilinvaihtoa... Mutta nyt se on aivan liian iso tuonne traktoripoluille. Haldexilla jäi muuten joskus jumiin, kun ei voi lukita 4-vetoa. Nyt ei jää
Ajoit sitten ennen leikkiautolla, vai mitä ihmettä??Minäkin sanoin näin ennenkuin sain alleni ihan oikean auton.