lunastamaton huutonetti paketti!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma78"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma78"

Vieras
Mitäs nyt tehdään kun tyyppi on kyllä maksanut huutamansa paketin mutta ei ilmeisesti ole koskaan haksnut sitä postista,mulle tuli lappu postista että lähetys on palautettu lähettäjälle ja paketin lunastus maksaa 8.50e..tyypin puhelimeen ei saa yhteyttä kun luuri huutaa ei yhteyttä,sähköpostiin ei vastaa,kauanko täs vielä pitää odottaa ja laitanko silti neutraalia tai negatiivista palautetta vai palautanko vaan rahat tyypin tilille??

Kyllä mä odottaisin 2 viikkoa. Se on kuitenkin maksanut paketin, jota ei jostain syystä päässyt noutamaan. Jos et 2 viikkoon saa vieläkään yhteyttä, tarkkale huutonettiä, jos hän on sielläkin hiljainen (katso ko. tyypin aktiiviset huudot tai sulkeutuneet ja katso onko antanu palautetta muille ko. aikana) niin sitten hänelle on tapahtunu jotain.

Mä siis odottaisin. Sit palauttaisin paketin hinnan josta on vähennetty se sun 8,5. Antaisin neutraalin, että ei noutanu maksamaansa pakettia, eikä yhteyttä saatu. Rahat palautettu. Niin näytät reilulta muidenkin silmissä.

mitä ilmeisemin on tapahtunut tyypille jotain..
ja toisekseen menikö paketti miten perille?
jos jotain huutiksen paketteja niistä ei mene tietoa edes aina että on saapunut perille ellei lähettäjä sitä kerro ostajalle.

mitä ilmeisemin on tapahtunut tyypille jotain..
ja toisekseen menikö paketti miten perille?
jos jotain huutiksen paketteja niistä ei mene tietoa edes aina että on saapunut perille ellei lähettäjä sitä kerro ostajalle.

postin kautta meni ihan normi pakettina josta on mennyt ilmoitus kotiin ja laitoin kyllä sähköpostiakin silloin että paketti viety postiin ja muistaakseni laitoin vielä lähetystunnuksenkin..outoa touhua,siis se että se on maksanut paketin eikä hae sitä postista..

Käy nyt tsekkailee huutonettiä. Onhan siitä huudosta ja maksusta jo aikaakin. Onko ollu hiljainen nyt sen jälkeen ylipäänsä? Tuu sit kertoo.

Ihmisille sattuu ja tapahtuu. Se on kuitenkin maksanu paketin.

Ja myös postille sattuu ja tapahtuu. Mä en kerran koskaan saanu ilmoitusta postista, että paketti noudettavissa. Onneks osasin odottaa sitä ja viimehetkillä menin sinne ja se löytyi ihan mun puhnumeron perusteella. Kun ei ollu mitään lippustakaan esittää.

Eli tässä voi olla postin joku moka. Tai sit sille on tullu joku suuri este.

[QUOTE="vieras";23489074]Millaisia palautteita sillä on?[/QUOTE]

palautteita 4 ja kaikki positiivisia,viimeisen palautteen saanut 30.3.2011 elikkäs tuore..ei saa yhteyttä luuriin kun yritin äsken..

Minä olen vanhanaikainen ihminen, ja kun olen saanut maksun, lähettänyt tavaran ja nyt ostaja ei hae pakettiaan, katsoisin että asia ei enää kuulu mulle! Jos hän on delannut, kai perikunta nyt viestit ym lukee.
Minä en paapo ihmisiä, järjestys olla pitää tässäkin maailmassa!