Relaatio 372

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Moi, onko muilla jumeja tämän relaation 372 kanssa, on aika nihkee. Luku sivulla alhaalla Pxx sanasta 10 kirj ja ko sanasta 14 väliviivallinen ? ja LU19 sivu jumi LU-k sanasta lähtevä ē oleva sana 8 + 13 ?

vierailija
Apuja kaivattaisiin tännekin, jumii pahasti. Luku -osassa ma 5+2, si 5+7 , LU19 he 6+6 sekä sen alla 10. Yhäkään tuo me 9 ei aukea sekään, vaikka vinkin jo ylhäältä luin.

vierailija
Apuja tarvittaisiin täälläkin,
voisiko saada lisä vinkkiä LU ruutuun sa 13+14 ja siitä lähtevä 14 ? Sulla varmaan on alhaalta tuleva vastasana tohon 14:een? Kun ihminen asuu jossain, hän on .......ainen. Tuosta saa sitten ton 13+14:n
Ei ymmärrä aiempaa vinkkiä
Itse olen täysin jumissa. Lähinä kiinnostaa LU19-ruudun alavasemmalla me.. 5 ja 9, sekä saman ruudun alaoikealla jä... 9
Ja juu, karttaa olen tutkinut, mutta ei auta, kun ei tiedä edes mistä suunnasta pitäisi etsiä.

vierailija
Itse olen täysin jumissa. Lähinä kiinnostaa LU19-ruudun alavasemmalla me.. 5 ja 9, sekä saman ruudun alaoikealla jä... 9
Ja juu, karttaa olen tutkinut, mutta ei auta, kun ei tiedä edes mistä suunnasta pitäisi etsiä.
me...5 ja 9 ovat lu:sia paikkakuntia. Jä...9 puuttuu multakin.
Ja toi 13 + 14 - entä jos ei ole 14:n vastasanaa? Olen nimittäin jämähtänyt alalaidan E ja K - 8+5 ruutuun.

vierailija
me...5 ja 9 ovat lu:sia paikkakuntia. Jä...9 puuttuu multakin.
Ja toi 13 + 14 - entä jos ei ole 14:n vastasanaa? Olen nimittäin jämähtänyt alalaidan E ja K - 8+5 ruutuun.
Kun tuo paikkakunta (9 kirjainta) löytyy, niin siitä eteenpäin sen paikkakunnan nähtävyys ja jatkoon mitä sen kaltaisia muita nähtävyyksiä lu:n alueelta löytyy. Yksi sellainen on lähellä tuota Jä...9.
Länsi-Uusimaa-ruudussa puutteena edelleen tuo 13+14, kun vastasanaa ei ole. Lisäksi Ka-Ei sanoista yhdistyvä ........ (8) ..... (5) puttuu, olisko siihen vinkkiä?

Yhteistyössä