The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

:unsure:

Huomenta x 2

Heräsin aamulla todetakseni vain, että huulet on rohtuneet ja turvonneet ja yskittää koko ajan ja pää on taas kipeenä...eli totesin vkonlopun alkaneen ja menin takas nukkumaan.
 
Kivaa tää yskiminen, yritin äsken mennä muka ääneti kattomaan ovisilmästä kuka rimputti ovikelloa (eikä edes ollut mun ovikello, vaan viereisen naapurin...no mutku luulin!!!) ja se soittaja hätkähti ihan kunnolla kun aloin rykimään ja köhimään oman oveni takana:notworthy:

Pitäs varmaan kävästä tänään apteekissa hakemassa yskänlääkettä ja ostaa samalla reissulla huulirasvaa:cautious:
 
Aqela
Kivaa tää yskiminen, yritin äsken mennä muka ääneti kattomaan ovisilmästä kuka rimputti ovikelloa (eikä edes ollut mun ovikello, vaan viereisen naapurin...no mutku luulin!!!) ja se soittaja hätkähti ihan kunnolla kun aloin rykimään ja köhimään oman oveni takana:notworthy:

Pitäs varmaan kävästä tänään apteekissa hakemassa yskänlääkettä ja ostaa samalla reissulla huulirasvaa:cautious:
:ROFLMAO: *tukehtuu yskään* :sick: :cautious:

Ei taida reseptivapaat auttaa yskään.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja ruuttis
Kivaa tää yskiminen, yritin äsken mennä muka ääneti kattomaan ovisilmästä kuka rimputti ovikelloa (eikä edes ollut mun ovikello, vaan viereisen naapurin...no mutku luulin!!!) ja se soittaja hätkähti ihan kunnolla kun aloin rykimään ja köhimään oman oveni takana:notworthy:

Pitäs varmaan kävästä tänään apteekissa hakemassa yskänlääkettä ja ostaa samalla reissulla huulirasvaa:cautious:
sen huulirasvan kanssa on sitten syytä olla tarkkana kuin ketun pesällä, monet niistä nimittäin kuivattaa enemmän kuin suojaa

itse lopetin huulirasvaamisen pari vuotta sitten ja mun pusutteluvälineet on nyt paremmassa kunnossa kuin ennen
 
Kivaa tää yskiminen, yritin äsken mennä muka ääneti kattomaan ovisilmästä kuka rimputti ovikelloa (eikä edes ollut mun ovikello, vaan viereisen naapurin...no mutku luulin!!!) ja se soittaja hätkähti ihan kunnolla kun aloin rykimään ja köhimään oman oveni takana:notworthy:

Pitäs varmaan kävästä tänään apteekissa hakemassa yskänlääkettä ja ostaa samalla reissulla huulirasvaa:cautious:
:(
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
:ROFLMAO: *tukehtuu yskään* :sick: :cautious:

Ei taida reseptivapaat auttaa yskään.
No mutta se yks niistä ainakin maistuu salmiakille...:oops:
sen huulirasvan kanssa on sitten syytä olla tarkkana kuin ketun pesällä, monet niistä nimittäin kuivattaa enemmän kuin suojaa
Joo mä olen lukenut tuosta, mutt mikäs tähän nyt sitten auttais..oiskohan oliiviöljy hyvä?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
No mutta se yks niistä ainakin maistuu salmiakille...:oops:

Joo mä olen lukenut tuosta, mutt mikäs tähän nyt sitten auttais..oiskohan oliiviöljy hyvä?
Mulla on ihan kaupan huulirasva. Pakko käyttää talvella.

Ellu katso apteekista. Ei kaikki voi olla huonoja. https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/KOSMETIIKKA-1/Kosmetiikkatuotteet/Kasvojen-hoito/Huulirasvat
käsittääkseni sellainen jossa on alkomahoolia tai muita liuottimia on niitä jotka kuivattaa
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Elena777
Jääkaappi täynnä evästä ja löysin ihanaa 7 viljan siemenleipää :p
Helppoa ruuanlaittoo, uuniin kypsymään pilkottu kurpitsa,sekaan sitruunaoliiviöljyä,suolaa,juustokuminaa,valkosipuli-pippurisekoitusta,kanelia, hunajaa inkiväärillä ja sitruunaruoholla sekä maapähkinä- rusinasekoitusta +cashewpähkinä-karpalosekoitusta. Lisäksi loimulohta ja salaattia :D
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela

Yhteistyössä