V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Perheväkivalta on nyt angstista?En ole käsittääkseni riehunut...
Mielestäni juuri kuolleen ihmisen haukkuminen on mautonta, tyhmää ja osoittaa täydellistä piittaamattomuutta omaisia kohtaan.
Pihla voi puolestani noita angstisia juttujaan ihan vapaasti julkaista, mutta jatkossa kannattaa miettiä ajoitusta paremmin.
Kuten sanoin, rauhoitu hiukan, niin ymmärrät paremmin lukemasi.Perheväkivalta on nyt angstista?![]()
oookei, taas tätä... se vika on sussa, kun et osaa lukea, olet tyhmä, naiivi, et rauhallinen, mitä muuta olikaan...Kuten sanoin, rauhoitu hiukan, niin ymmärrät paremmin lukemasi.
Ei Mattia jalustalle nosteta väkivaltaisuuden takia, vaan ylittämättömien urheilusaavutusten ansiosta.Toisaalta ymmärrän kyllä Viitalaakin. Onko välttämättä kaikkein parasta nostaa jalustalle vaimojaan hakkaava mies, jos mies on sattunut voittamaan tarpeeksi kunniaa.. Onko se silloin oikein?
Ei Mattia jalustalle nosteta väkivaltaisuuden takia, vaan ylittämättömien urheilusaavutusten ansiosta.Toisaalta ymmärrän kyllä Viitalaakin. Onko välttämättä kaikkein parasta nostaa jalustalle vaimojaan hakkaava mies, jos mies on sattunut voittamaan tarpeeksi kunniaa.. Onko se silloin oikein?
Itse perheväkivallan entisenä uhrina voin sanoa et ei tuollainen palvontakaan hyvältä tuntuisi. Toki surullinen silti olisin kuolemasta mut ei kaikkea vaan voi unohtaa.
Juuri itsekkin lehdessä kertoi kuinka ei lapsenlapsiaankaan saanut tavata, joten kyllä perheessä on ongelmia ollut ”pientä perheriitaa” enemmän.
Siksi, että Nykästä ollaan nyt nostamassa jalustalle. Sinähän itse olet aina niitä jälkiorjauksia vastaan, mutta et nyt?Niin, ihmettelen myös, miksei Pihla postannut näitä nykäs-juttujaan silloin, kun nykänen vielä oli elossa. Mitä kuvittelee saavuttavansa sillä, että kuollutta haukkuu.
Ei tarvitse spämmätä. Kysymyksenä tässä kuuluu, että voiko jotakuta arvostaa mitalien takia, vaikka on syyllistynyt perheväkivaltaan?Mattia arvostetaan urheilusaavutusten takia, ei perheväkivallan takia.
Hyvä idea. Tuo harrastamasi toisten kirjoitusten vääristely alkoikin jo vähän kyllästyttää.oookei, taas tätä... se vika on sussa, kun et osaa lukea, olet tyhmä, naiivi, et rauhallinen, mitä muuta olikaan...
Sähän sanoit vain, että Pihla on angstinen juttujensa kanssa Nykäsen pahoinpitelystä, mitä me ei kumpikaan ole oltu todistamassa paikan päällä... ja mitkä on tapahtuneet vaan(?) jonkun makkaramyyjän kanssa. Et mitä mä en ymmärrä?
Noniin, oikein hyvää päivänjatkoa, tämä lukutaidoton lähtee tekemään jotain järkevää.
Kuka sitten määrittelee ja vetää rajan sille, ketä saa juhlia.Ei tarvitse spämmätä. Kysymyksenä tässä kuuluu, että voiko jotakuta arvostaa mitalien takia, vaikka on syyllistynyt perheväkivaltaan?
TS. antaako mitalit sovitusta rikokselle? Onko oikein, että jos on saanut aikaiseksi jotain hienoa, mutta paha ihminen, että sitä ihmistä juhlitaan sankarina?
Matti ei ollut paha ihminen!Ei tarvitse spämmätä. Kysymyksenä tässä kuuluu, että voiko jotakuta arvostaa mitalien takia, vaikka on syyllistynyt perheväkivaltaan?
TS. antaako mitalit sovitusta rikokselle? Onko oikein, että jos on saanut aikaiseksi jotain hienoa, mutta paha ihminen, että sitä ihmistä juhlitaan sankarina?
Mitä vastaan olen aina?Siksi, että Nykästä ollaan nyt nostamassa jalustalle. Sinähän itse olet aina niitä jälkiorjauksia vastaan, mutta et nyt?
Mutä vastaan.... En ymmärrä enää yhtään... kirjoita ensin itse oikein ja pilkkaa sitten vasta muita kirjotusvirheistä.Mutä vastaan olen aina?
Jälikäteen orjuutettuja?
Vai jälkikorjauksia (mitä tarkoittaa)?
No ainakin persujen pitäisi nyt nousta barrikaadeille perheväkivaltaa ja väkivaltaisia miehiä vastaan. Sinä olet muistaakseni persu, joten miksi et tee niin?Kuka sitten määrittelee ja vetää rajan sille, ketä saa juhlia.
Kaikilta löytyy syntejä listaltaan. Kuka määrittelee, mikä synti on sellainen, ettei tästä ihmisestä saa enää mitään positiivista sanoa?
Kukahan täällä vääristelee, katso peiliin hyvä nainen ja ota sinäkin tauko, ettet ihan hiilloksiin mene.Hyvä idea. Tuo harrastamasi toisten kirjoitusten vääristely alkoikin jo vähän kyllästyttää.
Okei, ei ollut paha ihminen. Mutta teki toki pahoja tekoja? Ainakin tuomittiin. Voiko silloin juhlia sankarina ja antaako mitalit anteeksi?Matti ei ollut paha ihminen!
Ei ollut tarkoitus pilkata. Kuulosti vain niin hauskalta.Mutä vastaan.... En ymmärrä enää yhtään... kirjoita ensin itse oikein ja pilkkaa sitten vasta muita kirjotusvirheistä.
Eikö sun pitänyt jo häipyäKukahan täällä vääristelee, katso peiliin hyvä nainen ja ota sinäkin tauko, ettet ihan hiilloksiin mene.
Muistat väärin...No ainakin persujen pitäisi nyt nousta barrikaadeille perheväkivaltaa ja väkivaltaisia miehiä vastaan. Sinä olet muistaakseni persu, joten miksi et tee niin?
PERSUANGSTI
Okei, ei ollut paha ihminen. Mutta teki toki pahoja tekoja? Ainakin tuomittiin. Voiko silloin juhlia sankarina ja antaako mitalit anteeksi?
Eli mielestäsi mitalit antavat anteeksi?Pahoilla teoilla ei ole mitään vaikutusta siihen, että jotakuta voidaan arvostaa hyvien tekojen tai saavutusten takia.
vai mahdollisuuden, että vaimonhakkaajasta tehdäänkin sankari...?Ennen vanhaan ei puhuttu pahaa kuolleista. Nykyään b-luokan tähtöset näkevät kuolemassa mahdollisuuden nostattaa omaa itseään esille.