Nyt tähän parhaat konstit unohtaa ihastus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen pulassa. Haluan vain unohtaa ihastuksen. Miehessä on vähän pelimiehen vikaa. Haluaa sekä säästää että syödä kakun. Mutta ikäväkseni huomaan että olen liian ihastunut tähän mieheen ja meinaan innostua joka ikisestä huomionosoituksesta ja elättelen toiveita vaikka ihan turhaan. Hän omien puheidensa mukaan tykkää minusta ja haluaa pysyä ystävänä, mutta oikeasti en tuohon usko, kun teot ja sanat puhuu koko ajan eri asioita. Sitten kuitenkin näyttää tykkäävän vähän liikaa ystäväksi.

Mitä teen että en enää tykkäisi miehestä? Tilanne on vielä sellainen että ei ole apua blokata häntä somesta ja muualta kun joudun olemaan säännöllisen epäsäännöllisesti tekemisissä työelämässä, en työkaveri mutta kuitenkin.

Just meinasin kans tulla sanomaan että toinen pyytää apua ja paskapuhetta vaan satelee niskaan. No hyvähän se on nauraa, oottakaa jos napsahtaa omalle kohdalle.

Uutta kehiin, sillä se vanha tehokkaimmin unohtuu. Ei muuta kun tinderiä selailemaan.

Ei toimi välttämättä. Itselläni ihastus, josta en meinaa päästä millään eroon - muutaman vuoden ensin olin rakastunut ja elättelin toiveita, kun välillä näytti lupaavalta, mutta sitten aina meni pieleen - ja olen sen jälkeen seurustellut yhden kanssa ja nyt on seksiin perustuva tapailusuhde ihmisen kanssa, joka puolestaan on ihastunut minuun ja antaa ihanaa huomiota ja hellyyttä. Mutta silti ei vaan unohdu tuo yksi! Kukaan muu ei vaan tunnu yhtä ihanalta ja kaikki muut tuntuvat aina korvikkeilta ja kakkosvaihtoehdoilta.

Ja ei ollut kyse miehestä, vaan naisesta - sanon tämän siltä varalta, jos joku alkaa nyt tulla kommentoimaan, miten "miehet jymäyttävät naisia" tms.

No, aika monella varmaan ihastukset ovat sellaisia, että on vaan helppo vaihtaa kohdetta. Silloin Tinderin selailu saattaa tietysti auttaakin.

Ei toimi välttämättä. Itselläni ihastus, josta en meinaa päästä millään eroon - muutaman vuoden ensin olin rakastunut ja elättelin toiveita, kun välillä näytti lupaavalta, mutta sitten aina meni pieleen - ja olen sen jälkeen seurustellut yhden kanssa ja nyt on seksiin perustuva tapailusuhde ihmisen kanssa, joka puolestaan on ihastunut minuun ja antaa ihanaa huomiota ja hellyyttä. Mutta silti ei vaan unohdu tuo yksi! Kukaan muu ei vaan tunnu yhtä ihanalta ja kaikki muut tuntuvat aina korvikkeilta ja kakkosvaihtoehdoilta.

Ja ei ollut kyse miehestä, vaan naisesta - sanon tämän siltä varalta, jos joku alkaa nyt tulla kommentoimaan, miten "miehet jymäyttävät naisia" tms.

No, aika monella varmaan ihastukset ovat sellaisia, että on vaan helppo vaihtaa kohdetta. Silloin Tinderin selailu saattaa tietysti auttaakin.
Tällöin on yleensä fiksaantunut johonkin haavekuvaan ihmisestä, ja nostaa hänet jotenkin ylimaallisen upeaksi. ”Elämänrakkaudeksi” ja ”suelunkumppaniksi”, josta ei voi päästä yli.
Jotenkin tällöin pitäisi saada omassa päässään tajuttua, että kyse on omista kuvitelmista, ei siitä toisesta ihmisestä.

Toi #13 voisi olla se kantava ajatus. Toi vika vaihtoehto voi johtaa joko siihen että olisin vielä enemmän kusessa kyseiseen mieheen tai sitten jos seksi olisikin huonoa, pääsisin yli. Hmm.

Uusimmat

Yhteistyössä