V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Miksi kysyt Maarit nimelle toista nimeä jos et edes tykkää Maarit nimestä?
Alkuperäinen kirjoittaja maarit itsekin:Maarit on ehkä maailman kamalin nimi...
Siihen ei sovi mikään toinen nimi..
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja maarit itsekin:Maarit on ehkä maailman kamalin nimi...
Niinpä , ja mietippä jos nimesi on tyyliin Yrjö Maarit??????.
Siis munulla on kaksi aivan kamalaa nimeä, ja ainakin toisesta tahdon eroon!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja maarit itsekin:Maarit on ehkä maailman kamalin nimi...
Niinpä , ja mietippä jos nimesi on tyyliin Yrjö Maarit??????.
Siis munulla on kaksi aivan kamalaa nimeä, ja ainakin toisesta tahdon eroon!
Mikä se toinen niiiiin kamala nimi sitten on?
Alkuperäinen kirjoittaja Haistakaaa lehmät;23943589:Mun nimeni on maarit enkä voi kun ihmettelä "aikuisten ihmisten" haukkumista nimen perusteella ja plus mun toinen nimeni todellakin sopii etunimen kans yhteen t: Maarit annika
samaa mieltä !!Mun nimeni on maarit enkä voi kun ihmettelä "aikuisten ihmisten" haukkumista nimen perusteella ja plus mun toinen nimeni todellakin sopii etunimen kans yhteen t: Maarit annika
4Susanna toiseksi nimeksi sopii ja vaikken olekkaa maarit ei se kamala nimi ole...on kamalampiakin nimiä esim meerit ja maaret