Suurin osa miehistä haluaisi seksiä nuorten tyttöjen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
16-vuotias on lain silmissä valmis hommaan, mutta käytännössä harvoin tarpeeksi kypsä. Aikuisen ihmisen tämä pitäisi tajuta, eikä käyttää lasta hyväksi.

Nimenomaan.

Vaikka fysiikka kestää yhdynnän niin psyyke ei välttämättä kestä kun nuori huomaa reilusti vanhemman halunneen vain pöksyihin.

Ja pahoinpitely se on psyykkinenkin pahoinpitely. Toinen nuori (alle 25-vuotias vaikka) voi siihen kokemattomuuttaan sortua mutta oikeasti aikuisen ihmisen pitää jo tietää että näin voi käydä.

• Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
16-vuotias on lain silmissä valmis hommaan, mutta käytännössä harvoin tarpeeksi kypsä. Aikuisen ihmisen tämä pitäisi tajuta, eikä käyttää lasta hyväksi.
Mihin perustat ettei olisi tarpeeksi kypsä seksiin? Ainakin mun nuoruudessa yläasteella 90-luvulla aika monella ysiluokkalaisella oli ainakin jotain sutinaa vanhemman miehen kanssa. Tytöt olivat uhreja? Veikkaan että nykypäivän yliseksuaalisessa maailmassa ovat vielä 90-lukua valmiimpia seksiin. Kenen tahansa itseään miellyttävämmän kanssa. Ei tuo 16 vuoden suojaikäraja ole tuulesta temmattu. Luotan siihen hieman enemmän kuin mutuilijan mielipiteeseen.

Oikeat Miehet eivät tarvitse alistettavia. :)
Nimenomaan.

Vaikka fysiikka kestää yhdynnän niin psyyke ei välttämättä kestä kun nuori huomaa reilusti vanhemman halunneen vain pöksyihin.

Ja pahoinpitely se on psyykkinenkin pahoinpitely. Toinen nuori (alle 25-vuotias vaikka) voi siihen kokemattomuuttaan sortua mutta oikeasti aikuisen ihmisen pitää jo tietää että näin voi käydä.
Onko pettäminen myös psyykkinen pahoinpitely? Pitäisikö olla laissa rangaistava teko?

Mitä sitten vaikka eivät ole 18v? 16 ja 17-vuotias voi olla todella seksikäs ja kehittynyt! Eikä tässä ole kyse pakottamisesta. Vastahakoisuus on suurin turn off. Kyse on enemmän kielletystä hedelmästä. Kaikki katsoisi pahalla jos yli 30-vuotias harrastaa seksiä 16-vuotiaan kanssa. Vaikka laillista onkin.

Mites teinitytöt keikoilla hullaantuneina bändin jäsenistä? Väitätkö etteivät nämä tytöt haluaisi seksiä heidän kanssaan? Aikuisen vastuulla ottaa selvää että tyttö on yli suojaikärajan.
16-vuotias voi haluta vaikka mitä. Samoin 11-vuotias. Mut sen mukaan ei mennä, vaan homma on sen aikuisen vastuulla.

Mä mietin noita kuolaajaäijiä että mikä voi yläasteikäisissä olla parempaa kuin 18-vuotiaassa?
Jollain 14-vuotiaalla on jo rinnat ja peppu valmiit, mut yhtä tiukka se 18-vuotiaskin on, eikä sillä mikään paikka vielä repsota.

Onko se kuolaamisen syy viattomuus, puhtaus? Kypsymättömyys?
Tietämättömyys?

Miksi jollekin ei aikuinen (yli 18) nainen kelpaa? Onko sillä liikaa puhetta, aivoja, omia mielipiteitä, näkemyksiä?
Pitäiskö olla naiivi hihittelijä?

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Aqela
16-vuotias voi haluta vaikka mitä. Samoin 11-vuotias. Mut sen mukaan ei mennä, vaan homma on sen aikuisen vastuulla.

Mä mietin noita kuolaajaäijiä että mikä voi yläasteikäisissä olla parempaa kuin 18-vuotiaassa?
Jollain 14-vuotiaalla on jo rinnat ja peppu valmiit, mut yhtä tiukka se 18-vuotiaskin on, eikä mikään paikka repsota.

Tietämättömyys?

Miksi jollekin ei aikuinen (yli 18) nainen kelpaa? Onko sillä liikaa puhetta, aivoja, omia mielipiteitä, näkemyksiä?

(y)

Jollain 14-vuotiaalla on jo rinnat ja peppu valmiit, mut yhtä tiukka se 18-vuotiaskin on, eikä mikään paikka repsota.

Tietämättömyys?

Mitä väliä jos homma on vain seksiä? Pelkkää seksiä ei muuta!!!!!!!!! Mua ei kiinnosta hittojakaan seksikkäältä näyttävän naisen mielipiteet tai mukavuus jos ulkoisesti miellyttää. EN raiskaisi ketään, mutta jos 16-vuotias koulun keskeyttänyt tyttö sanoisi haluavansa seksiä, en kieltäytyisi jos hän on seksikäs. En kieltäytyisi 55-vuotiaasta seksikkäästä professoristakaan.

Mitä väliä jos homma on vain seksiä? Pelkkää seksiä ei muuta!!!!!!!!! Mua ei kiinnosta hittojakaan seksikkäältä näyttävän naisen mielipiteet tai mukavuus jos ulkoisesti miellyttää. EN raiskaisi ketään, mutta jos 16-vuotias koulun keskeyttänyt tyttö sanoisi haluavansa seksiä, en kieltäytyisi jos hän on seksikäs. En kieltäytyisi 55-vuotiaasta seksikkäästä professoristakaan.
No kerro sä. Miksi 16-v.on parempi kuin 20-v? Mitkä tekijät tekee siitä seksikkäämmän? Ei 20-v. mikään rupsahtanut ole.

Miks pitää olla koulun keskeyttänyt?

• Tykkää
Reactions: Lopenuupunut
No kerro sä. Miksi 16-v.on parempi kuin 20-v? Mitkä tekijät tekee siitä seksikkäämmän? Ei 20-v. mikään rupsahtanut ole.

Miks pitää olla koulun keskeyttänyt?
16-vuotias on se 'kielletty hedelmä' ja viattomuus kiehtoo. Koskee nyt pelkkää seksiä ei muuta. Lakia en rikkoisi, mutta uudet seksikokemukset kelpaa. 20-vuotias on jo koettu.

Koulun keskeyttänyt vaan esimerkkinä ettei mua tai monia muitakaan miehiä kiinnosta naisen taustat jos on seksikäs.

Yhteistyössä