The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
Projekti saunanlämmitys.

Hiirenpipanat siivottu. Pata raahattu sisään pesulle. Siellä oli ainakin kymmenen kärpäsenraatoa ja vaiks mitä paskaa. :sick:

Kunhan se vähän kuivahtaa etteivät vaatteet noestu, nokistu? No etteivät vaatteet tule nokisiksi, niin alan kantaa vettä.

Hiljaa hyvä tulee.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Ny on syäty. Ja saunottu.
Oluet saa ny jäädä väliin kun olen ny täällä päihdekuntolassa johon mun piti tulla jo syksyllä. Jos menee kuin kuuluu niin täällä menee pitkälle maaliskuun puolelle.

Ja mikäs täällä on ollessa. Sapuska on varsin kelvollista ja sitä on tarpeeksi, saunassa olen käyny joka päivä (mut avantoon en mene, ei helv…) ja sit täällä on pieni kirjasto jossa on puolet Tammen keltaisesta kirjastosta jajaja… LÄJÄ TEX WILLEREITÄ!
 
Laitoin tupakavereille pitsan. Se on ny uunissa. Tarvikkeet tuli talompuolesta.
Olis ton kai joku muukin voinu tehdä mutta jos mä aion itte sitä syädä niin parempi tehdäkin itte. Tää kun on päihdehuoltola niin tupakavereina on kaikenlaista vipeltäjää joita mä en tunne.
No, ei tietty tunne nekään mua mutta jos mä maistan sitä itte ensin nii kai muutkin sit uskaltaa syyä?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Laitoin tupakavereille pitsan. Se on ny uunissa. Tarvikkeet tuli talompuolesta.
Olis ton kai joku muukin voinu tehdä mutta jos mä aion itte sitä syädä niin parempi tehdäkin itte. Tää kun on päihdehuoltola niin tupakavereina on kaikenlaista vipeltäjää joita mä en tunne.
No, ei tietty tunne nekään mua mutta jos mä maistan sitä itte ensin nii kai muutkin sit uskaltaa syyä?

Jaa sinne siis päädyit.

Ny en voi olla edes kiukkuinen siitä ettet ilmoittanut missä olet.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä