Dpo 1. Nyt ei tullut sellaista tosi kovaa kipua oviksen aikanaa, oli ennemminkin pitkin päivää sellaista jomottelua, oikeastaan ke iltana ja to aamupäivällä. Varmaan se ovis oli silloin joskus, eilen oli digi nega jo. Tän aamun ovistesti oli selkeästi haaleampi, niin meni joo. Luultavasti huomenna se lämpökin nousee.
Mä tein eilen jotain poikkeuksellista ja tilasin 2 raskaustestiä. Toivottavasti tulee käyttöä.
Meillä on nykyään niin ihanaa miehen kanssa yhdessä.
Viimeinen vuosi on ollut ihan kamala monista syistä, mun hoitojen ja lapsettomuustutkimusten ym. takia ja sit on ollut vielä läheisten kanssa kaikennäköistä murhetta. Mutta tuntuu, että me ollaan lähennytty vieläkin enemmän ja ollaan opittu toisistamme ihan hirveästi.
Aloitin perjantain vieton hurjasti, vadelmanlehtiteetä ja pala tummaa 90% suklaata.
Kertokaas mihin se
punaviinin olis tarkoitus vaikuttaa? Kiinnityymiseen? Mikä siinä oli se "hyvä ainesosa"?
Mä siis en voi sietää viinejä..
@Kiemura hyvä että vihdoin käynnistyi kierto! Mulla on ollut 2 sellaista kiertoa mitkä kesti n. 40 päivää ja en koskaan bongannut ovulaatiota, niin ajattelen niiden olleen ovuloimattomia. Tsemppiä tähän kiertoon!
@Pioni85 Hieno viiva onestepilla!
@empuska ihan kuin siinä jotain näkyisi!
Tsemppiä
@Persikka123 letrokiertoon! Toivottavasti on apua!
Tervetuloa mukaan
@Utuliina
Minä ainakin olen ikuisesti 25
Edelleen (onneksi) kysellään papereita, et ehkä sit näytän nuoremmalta kuin 30v
@mimmik pahoittelut menkoista
Tsemppiä sulle, tämä on se toiveilun surullisin puoli kun joutuu pettymään!
@lolu Peukkuja, että tulee plussa!
@lillium hienot viivat
@Rimaleli onnea oikein kovasti ihanista ultrakuulumisista!
Mahtavaa, että siellä on kaikki kunnossa
@Delphyne se voi olla, ettei ovulaatiota ole vielä tapahtunut. Lopetitko kesken lätkän pillerit? sehän voi sekoittaa hetkellisesti! Jos ne menkat sieltä alkaa, niin otat sitten ne ovistestit käyttöön seuraavassa kierrossa! Onko sulla aiemmat raskaudet alkaneet helposti?
@haaveilija92 on kyllä vahvaa viivaa, mut se voinee olla tuollainen vielä hetken. Tai sit tosiaan on näin aikaisin ovis.
Viikonloppuja!