Kiitos! Komia oli taas sinunkin rellusi M2. Sopivasti lämpöä nostattava pakkaspäivinäVinkit yllä
Tein juuri uusimman relaatiosi, hyvä kuin mikä taas kerrankiitos siitä!
M2
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos! Komia oli taas sinunkin rellusi M2. Sopivasti lämpöä nostattava pakkaspäivinäVinkit yllä
Tein juuri uusimman relaatiosi, hyvä kuin mikä taas kerrankiitos siitä!
M2
Kas vain, virhehän siellä oli. Kiiitos kun huomasit/huomautit, nyt on elokuvan nimi korjattu oikeaksi.Eikös muuten sen ruudun Mies joka tiesi liikaa V-M L elokuvassa pitäisi kaksi kirjainta olla toisinpäin, kun sen elokuvan nimi on kirjoitettu ”pieleen”?
Eka on se kun ei sitä ole ja toinen on sellainen jota jotkut eläimet tekevät lumisena aikana.Pegasus
lauk kesk 2+10 mistä etsiä no wikistä se löytyy
pääsana 13.9 yleissana erään euroopan maan muinaistarustoa tarkoittaa
Harakka
uni 10 j a8
Kas vain, virhehän siellä oli. Kiiitos kun huomasit/huomautit, nyt on elokuvan nimi korjattu oikeaksi.
M2
on se siellä, katso kohta eurooppaPegasus
lauk kesk 2+10 mistä etsiä no wikistä se löytyy
ihanko tosi? ei ainakaan laukaisukeskus wikistä
mä en tätä saa mitenkään, ei löydy ei.Brittiläinen näyttelijä, teatterissa esiintynyt tuossa.
Tämä herra on myös Uudessa Sherlockissa, sitä kautta nuo ratkeavatmä en tätä saa mitenkään, ei löydy ei.
ps ei ole sitä lempi 6+6+6 joka auttaisi HELP
elokuva? olen nyt kolme kertaa katsonut IMBD sillä silmässä, että toinen sana on kaksikirjaiminen, ei löydy. Vai näkyykö minulla vielä se virhe ?Eipä sinänsä haitannut kun ne kaksi virhettä saa olla niin meni aiemminkin läpi vaikka kirjoitti ”oikein väärin”.
MIES
Liit ja sup... ja nupp välinen 5+11 google sanoo, että ei löydy yhtään sinua joissa ko. sanat? Yksityisetsivä Liidun seikkailut, Areenasta ainakin löytyy
espanj 4+10 Ere Kokkosen ohjaus
PEGASUS ori 4 sukupuoli
HRAKKA
pääsana 7 ylös yksikössä wikisanakirjasta löytyy (1.)
kett 10 sanikkainen
Muutama jumi vielä ennenkuin valmis.
MIES JOKA
Koir 10 ja siitä 5 5 on nalle
Vesku 6+2+7+9 olen ibdm ja wikin kahlannut monta kertaa. Mistä tämä löytyy? Joku elokuva ilmeisesti tyyliin "muut on syntyneet liikkumaan" -laulu
liik 7+6 (vinkki kappale ei auta)
PEgASUS
Urs ja ukko välinen 9 metsiemme lintuja, ukko sellainen (ei teeri vaan...)
HARAKKA
ves 11
tähkäp 5+6 maria kallio
Kiitos
Moi!
Oisko jollakulla vinkata Pegasus-ruutuun puuttuvat 2 sanaa?
Rom vasemmalle rajasana 7-6 alkuun auringonnousu engl.
Nel rat rajasana 7-9 suuri latinalainen rakastaja
Kiitos!
Ole hyväAlarivin ruutuihin jäi pari puutetta. Saa sanoa suoraan.
2-1: Ves-luot 11 vesivahinko ja rajasana Nup 5-11 Jukka Voutilainen
2-2: IroSky 11 Rautataivas
Koir 5-14 Kolme Muskettikoiraa
Kaupu 7 Heinola
ToOLuKu 5-6 Kolme Ruusua
Kiitos.