Tervetuloa mukaan me mennään samoissa päivissä, molemmille plussa puhuria mä en oo tikuttanut ovista, oottelen näille päiville sitä. Limoista ja kivuista koitan seurata .Moikka! Mä haluaisin liittyä kuumeilijoiden joukkoon myös. Oon lueskellut näitä keskusteluja jo jonkin aikaa, mutta nyt päätin itsekin liittyä.
Mulla on taustalla yksi keskenmeno ja sen jälkeen on nyt syksystä asti menty sellaisella tjot-meiningillä. Nyt sit päätin että kun sitä ei oo tullakseen niin hitto soikoon sitä lasta ruvetaan nyt sit oikeesti tekemään.
Ostin ovulaatiotestejäkin että saisin varmasti bongattua oviksen, vaikka oon yleensä ollut tuntevinani sen melko hyvin. Toisissa kierroissa kuitenkin tuntuu että ovulaatio on jäänyt puuttumaan.
Nyt mennään kp 15/28-30 ja oon testaillut ovulaatiota rfsu:n testeillä kp 10 lähtien. Oikeella puolen on ollut jomotusta pari päivää, eilen alkoi valkouoto lisääntyyn mutta on vielä aika paksua ja valkoista. Ovulaatiotestit on näyttänyt negatiivista joka päivä, ei anna kuin haaleeta haamua ja mieyityttää onko se ovis vasta tulossa vai tuleeko ollenkaan.
Uskallat mulla oli sama tässä kierrossa ettei ollenkaan PMS oireita ja mulla on aina tosi pahat tein tänään vielä tikku testin niin viiva on vahvistunut hyvin! Ylempi tiistaina ja alempi tänääUskaltaisinkohan testata huomenna, tai totta kai uskallan ..mutta onko siinä mitään järkeä, huomenna on kp25/28? Oviksesta ei tietoa.
Tosin puuttuu kaikki mahdolliset muutkin oireet, joita oli viime kierrossa. Ei tissikipua, ei pms-oireita, ei mitään. On vain nyt ylenpalttisen hyvä fiilis vain koko ajan.
Yrittäminen alkanutMitä muuten tarkoittaa ya?
@Delphyne kiitos! Luomusti tuskin, mutta ollaan aloittamassa IVF/ICSI maaliskuun kierrossa Jos vaan kohdunsuuntilanne ei vaadi nyt mitään toimenpiteitä enää.
On muuten ihanaa saada viivoja testiin , vaikka olen 9 kiertoa toivonut sitä väri viivaa raskaustestiin nytkin kun kattelin ovistestii ja mietin " joskus tämä näky on r-testistä "Hienoa @Wintersun toivotaan plussaa
Me saatiin tosiaan miehen kaa eilen talleteltua, jää tässä kierrossa vähän vähille pöh harmi. Mut toivotaan et riittää edes muutama kerta muuten kyllä on sexiä, mut tää ovis viikko tosi kiireinen ja ei oikein olla samassa paikkaa paljoa kun ei voi muuta elämää lopettaa tai ottaa töistä lomaa vauvan tekoon. Tein nyt sofi ovistestin ja tämmönen tuli. Joko on tulossa tai menossa ovis, luulen et tulossa tai siis toivonjos ja kun tähtään sen yhden pupuilun siihen -2 dpo. Tää on hullua, mut lupasin miehelle ja itselle ottaa tän kierron rennosti, joten en voi pakottaa muuttaa muita elämän menoja ( vaikka vähän mieli tekis)
https://aijaa.com/Ak3GUv