no niimpä, saattaa kyllä olla tän aamunenkinNo oho @Uusintayritys
Onko tuo apteekin ultra jotenkin ei niin herkkä sit kuitenkin, tosin ei aamupissasta ole tehty sitä kun tuo pc taas on. Haamulaisia sain jo tuossa aiemmin. Eipä sais roskista kaivella, mutta ei niihin tuollaisia kyllä ole ikinä tullut. Nyt kuitenkin jo dpo 13-14 että luulis 10 herkkyyden testilläkin jo näkyvän. Tein äsken tuon apteekin ja haamua näkynäkyi testiajalla mutta kuivuttuaan ei mitään. Aamulla kello herättämässä 7 aikaan kun lähi sale aukeaa@Miina- mä kans silleen varovasti jo uskaltaisin aatella, et toi tosta vahvistuu vielä. Mitä sille kävi kuivuttua?
@Uusintayritys onpas sulla jännät paikat. Nään kyllä ihan selvän viivan tossa.
No nyt toivotaan, et saat perua ajan hoitoihin. Kutakuinkin samalta näytti mun testit dpo9 ja tänään (dpo 12) clear blue anto jo ihan selvän plussan Mun on vähän vaikee nyt uskoa tätä asiaa, saati olla stressaamatta sitä, jos kaikki ei menekkään hyvin.Voi kumpa viimein ensi viikolle on varattu hoitojen alotuskäynti ja elokuusta saakka ollut tiedossa ettei välttämättä luomuna onnistu.
@Pioni_ pc:ssä ei muutoksia kuivana ja selvä viiva rfsussa edelleen, viiva tuli esiin minuutissa
Höh, onpa tyhmääTestiajalla pc ihan puhdas nega. On tää testailu sitte hankalaa, joku kiinnittymisyritys varmaan kun tällasia tulee, tullut joskus aiemminkin. Nyt tosin ollut tosi pitkään ettei mitään viivoja missään
24.9. Kahden keskitalven vauvan jälkeen on ihana oottaa syysvauvaa@Lukka kiitos, 27.9 menkoista laskettuna ja 3+4 tänään mites sulla?
Aika samanlainen kun mun viiva eilen, tänään jo vahvempi. Sanoisin siis haamuNega, plussa vai viivanpaikka?
https://aijaa.com/aagfl4
Mies sanoo viivanpaikka ja mä plussa
Lisänä etova olo, menkkajuilintaa vko ja jatkuva metallinmaku..
Joo.. Ei ikinä uskois et mulla on lapset - 08,-17&-18
Joo. Noi rfsut tummeni hiljalleen, eli tuo on tummempi kuin ekat mitä tehnyt.@Nenni88 testasitko toisen merkin testillä? Olen noista rsfu niiiin skeptinen että en ton perusteella sano vielä mitään suuntaa enkä toiseen