.

@W.we ei ole pakko vastata, jos menee liian henkilökohtaisuuksiin, mutta itseä kiinnostaisi kanssa kuulla tuosta koti-inssistä. Teillä siis selkeästi todettu hyväksi keinoksi hyödyntää ovulaatio, hienoa? :love::love:
Käytönnön kysymys... Hoitaako mies itsensä siis samana päivänä muumimukiin? Ei varmaankaan säily kauhean pitkää aikaa?

Omaa napaa, ei ole koskaan ollut näin voimakkaat ovulaatio kivut. Päätä särkee ( en saanut yöllä tämän takia nukuttua ), vatsa ripulilla, istuminen sattuu kohdunkaulaan ( välilihaan ? )...... Toivotaan että lupaa hyvää ja että miehen simpat hoitavat myös oman osuutensa. :LOL::LOL::LOL:
Kun en oikeen buranaakaan viitsi ottaa.. pitää vaan kestää. Ja tietenkiin tänään olen sopinut asiakastapaamisia eri paikkakunnille ja kevyt 11h tunnin työpäivä edessä....
 
Vielä pikainen oma napa, kävin töissä äskön oksentamassa vatsanesteitä silmät kyynelissä, ja nyt jotenkin parempi olo :LOL::LOL:
Pystyn juomaan jo teetäkin. Huh heijaa, dpo-1 eikä koskaan ollut näin huonoa oloa. Viimeinen luomukierto pistää nyt kyllä parastaan ( vai pahintaan ? )
 
@Rimaleli paljon onnea, tuo kyllä toivoa kun pidempään yrittänyt plussaa ”yllättäen” :love:

@peanut_butter minusta näyttää vahvistuneen :love: voiko olla mahdollista että ovis olisi ollut myöhemmin? Toivon että joku tarttuu nyt lujaa kiinni! :)

Tälle päivälle odotellaan ovisplussaa, talletusten osalta olen ollut maltillinen tähän saakka ja noudattanut klinikan ohjeita. Vaikka faktat kertoo että meidän kannattaisi pidättäytyä se 2 päivää mutta oma pää sanoo muuta :LOL: tälle päivälle kyllä lisää ja mahdollisesti huomennakin, tiedä sitten onko siitä hyötyä :)
 
@Camy Mun mielestä ohjeistus on että plussan jälkeen ei pitäisi itse testata. Joskus oon huvikseni niin tehnyt, välillä plussa pysyy pidempään ja välillä vain hetken.

Tässä aamun testit dpo13, menkat ei alkaneet. En oikeen osaa iloita kun noi viivat on niin haaleita..

katso liitettä 5556
Miusta viivat näyttävät ihan hyviltä, ja on vahvempaakin jo! :love: Eiköhän ne vielä siitä vahvistu päivien mittaan, mutta ihan selvä plussa tuo on :love:
 
https://aijaa.com/kCj4XV

Menkat viikon myöhässä ja tämä testissä, niin kai se on pakko viimein uskoa itsekin. Mut voi lisätä plussanneisiin. :love:

Ei ole kauheasti vielä ollu oireita, rinnat on olleet arat noin viikon ja vatsassa nippaillut välillä. Oviksen jälkeen jatkui melkein viikon runsas kirkas/valkuaismainen valkovuoto, yleensä se loppuu ovikseen tai päivässä parissa.

On kyllä vähän epätodellinen olo. Hurjasti plussaonnea tänne kaikille! (y)
 
Minäkipä liityn mukkaan koko viestiketjun lukeneena. Taustaa sen verra et nyt on menossa yk2. Minulla on itellä kohta 5v täyttävä tyttö ja miehellä 2 vanhempaa poikaa mutta nyt yhteistä halutaan.
Viime kierto meni iha pyllyllee kun työt meni iha ristiin ja sairasteltiin vuoronperrää. Nyt on jo kp16 menossa ja ov testi näytti eilen kahta vahvaa viivaa ja tännää taas haalenemaan päin, flon mukaa mulla ois ovulaatio vasta 6pv. Mite nuistakaa mitää selvää ottaa tämmöne ensikertalainen tyttö kun ilmotti ihan vahingossa tulostaan ilman yrityksiä.
 
Tänne on pärähtäny miljoona plussaa:love: ihanaa ja onnea:love: pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille:(:poop: tervetuloa uudet:)
Omanapaa. Meillä taitaa tää kierto mennä hukkaan.. mun isä joutu hetkeksi muuttaa meille ni eipä tässä paljon peitto heilu.. ovis flon mukaan nyt sunnuntaina,tälle aamua saatu talletukset.. joskoha viä sunnuntaille sais..
 
@W.we ei ole pakko vastata, jos menee liian henkilökohtaisuuksiin, mutta itseä kiinnostaisi kanssa kuulla tuosta koti-inssistä. Teillä siis selkeästi todettu hyväksi keinoksi hyödyntää ovulaatio, hienoa? :love::love:
Käytönnön kysymys... Hoitaako mies itsensä siis samana päivänä muumimukiin? Ei varmaankaan säily kauhean pitkää aikaa?
Saa kysyä :)
Tosiaan mies hoitaa homman mukiin (haluaa omaa rauhaa niin yleensä ajoittaa siihen että olen puolen tunnin sisällä kotona tai menen käymään lähikaupassa tms)
Minä laitan sen ruiskuun ja hoidan sisään, makoilen jalat kohti kattoa tovin ja toivon parasta :D
Ollaan tosiaan käytetty ennen kertakäyttömuovimukeja, mutta nyt viime ja edelliskiertoon otettiin ihan posliininen muumimuki (lääkärin mukaan siittiöystävällisin?)
Ei tuloksia tullut vielä tässä 5kk aikana, mutta parempi yrittää edes näin kun pitää housut jalassa oviksen aikaan :p
 
@peanut_butter yritä olla stressaamatta ja anna viivalle aikaa vahvistua, se on niiin yksilöllistä miten hormoni nousee :love: Ja tervetuloa joukkoon @suspe91, paljon oot saanut lueskella :LOL: On. aloitin nyt kuitenkin ne letrot, malttamattomana ja vauvan toivossa sitä näköjään syö lääkkeitäkin mielellään (n):geek: Täytyy varmaan käydä sitten vielä uudelleen ultrassa myöhemmin, jos nyt näkyy letrojen avulla riittävän iso follikkeli, että kasvaako se normaalistikin ihan ilman lääkkeitä, Vähän menee nurinkurin mut voiko letrojen tällaisestä kertaluontoisesta kokeilusta olla haittaa? En siis oikein edes tiedä mihin kaikkeen se vaikuttaa, olen ymmärtänyt että "boostaa" ovista?
 
@chili_ muista vain käydä ultrassa ennen ovulaatiota jos letroja syöt. Lääke vaikuttaa kaikilla eri tavalla, ja monirakkularaskaus ei ole vitsin asia(y):X3:
Tarkoittaako monikkorakkularaskaus siis ihan monikkoraskautta eli kaksoset, kolmoset jne? Vai tarkoittaako se jotain pieleen mennyttä? Apua heti alkoi kaduttamaan miksi aloin (mahdollisesti) turhaan kokeilemaan o_Oo_O:LOL: Joo ehdottomasti ultraan olen menossa (y)
 
Apua, viisi :eek: Ja siis en tietenkään ominpäin alkanut, vaan ihan gynen määräämänä :) Mutta satuin siis menemään ekan kerran ultraan silloin, kun oli flunssa päällä ja (oletettu) ovis myöhässä melkein viikon (tuli sitten myöhemmin ainakin plussa ovostestiin). Nii gyne siis näki vain tilanteen, että kp 15 oli ihan liian pieni follikkeli ja tiesi tietysti, että saattaa olla vaan myöhässä flunssan takia tai ovuloimaton kierto, mutta meinas et voidaan kokeilla letroja ainakin kerran, tuleeko sillä kasvua. Ja sit meinaan kyllä vielä käydä tämän jlk jos raskautta ei tule niin ihan lääkkeettömän kierron ultrauttamassa että tuleeko siis ovista itsekseen (testiin saan plussan mut raskautta ei kuulu). Vähän nyt toki fiilis että tässä hätäillään kun oli vaan paska säkä et gyne näki just tuon kierron missä myöhästyminen. Mut siis apua kuinka monta päivää aikasemmin pitäs olla ultra ennen oletettua ovista???!! Pakkohan se on olla sit kunnolla ennemmin koska jos peitot jo heiluu ahkeraan ovista ajatellen niin tyyliin päivää ennen ei enää mitkään seksikiellot ehkä auta enää (n):LOL: Hui alko hirvittää :eek::eek::eek::LOL:
 
Ohjeena oli että ultra kp 12-17, kun mulla ollut oletettu ovis yleensä kp 15-16. Tohon nyt siis tartuin koska puhuit tuosta monirakkulaisuudesta ja eihän siinä enää voi asialle mitääb jos tyyliin ultrataan kun ovis jo on (n) :) Ehkä varaan nyt joka tapauksessa tuohon kp 12 tienoille joka tapauksessa, on sitten ainakin ennen ovista (y)
 
Nopee oma napa, sori :ROFLMAO: mä ehkä en kestä pitää tikkuja kaapissa, kun tänään tuli (taas) ihan pikku viiru punaista paperiin pyyhkiessä ja nyt oon varma et tuli ns oikeesta reiästä:whistle: mut kysymys, millaista teillä on ollu kiinnittymis vuoto aiemmissa raskauksissa? Ja mikä dpo se on esiintynyt? Kun mietin et voisko olla onnistunut tämä kierto(n) vaikka no testit sen kertoo aikanaan ja mekat. Mut oon sillee ihan vähän innossani, koska missään muussa kierrossa ei oo ollu mitään muuta kun menkat jos verta on tullut. Nyt siis kp 25/29-31.
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja W.we

Yhteistyössä