Miehellä liian pieni penis, Mikä neuvoksi?

  • Viestiketjun aloittaja Neuvokaa, please
  • Ensimmäinen viesti
Peniksen Pidentäjä - https://prolongsystem.net Tuotetta pitää käyttää säännöllisesti. Vuoden aikana olen käyttänyt sitä miltei 300 tunnin ajan. Tulokset ovat huikeita! Pituus erektiossa on kasvanut 20 %! On vähän haastavaa löytää hyvä pito ilman että se liukuu pois penikseltä, mutta olenlöytänyt oman tapani. Suosittelen tuotetta kaikille, jotka haluavat kasvattaa peniksen kokoa, mutta ole kärsivällinen! Tulokset tulevat kylläajallaan. Muutaman kuukauden käytön jälkeen kyllä huomaa peniksen kasvaneen. Penikseni on jo 3 cm suurempi.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ei ole varmaan helppoa pienimulkkuisen pysyvän naiseuran löytäminen. Eihän se mulkun koko tule heti kättelyssä esille kuten ulkonäkö ja tissien koko. Suhde pääsee monestikin jo niin pitkälle että tunteita olisi. Tsemppiä teille pienen varustuksen omaavat. Itsellä on ihan reilun kokoinen, mutta ei se nuorena kiusaamista vähentänyt. Vasta aikuisuus toi rauhan siltä osin. Siltä osin ymmärrän ahdistuksen.
 
vierailija
Minä.olen askarrellut tyhjästä wc paperirullan holkista ja ilmastointi teipistä jatkeen. Pituutta ainaskin 25cm ja tuohon kun vetää kondomin päälle niin ei sitä kukaan huomaa.
 
vierailija
12 cm omani ja kyllä se vaan usean naisen mielestä liian pieni on. En kyllä enää siitä pahastu vaikka nainen sanoo että liian pieni eikä halua enää, ymmärrän kyllä hyvin.
En tiedä keneltä noita keskimittoja on muka mittailtu, mutta 12 cm.n penis on pieni ei siitä mihinkään pääse.
 

Yhteistyössä