Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Odota nyt ainaki muutamia päiviä, varmaan tuo dpo 10/11. Tai jos malttaa niin parashan se ois sinne menkkojen alkuun odottaa. Itellä oli vaan niin selkee tunne ja ajatus, että oli pakko testata.
Nii aivan. Mulla ihan sellanen olo et ei ole tärpänny. Ainaki oireet samat kun muissakin kierroissa. Mitenhän sitä nyt malttais olla testaamatta :p

@Karvakorvat oliko sulla muuten jotain raskausoireita jo ennen plussaa vai sellanen tunne vaan et on tärpänny?

Viimeksi muokattu:
Nii aivan. Mulla ihan sellanen olo et ei ole tärpänny. Ainaki oireet samat kun muissakin kierroissa. Mitenhän sitä nyt malttais olla testaamatta :p

@Karvakorvat oliko sulla muuten jotain raskausoireita jo ennen plussaa vai sellanen tunne vaan et on tärpänny?
Ovis mulla oli oletetusti ja melko varmasti 17.12 maanantaina, viikonloppuna alko alavatsassa olemaan tuntemuksia, tosin yleensä aina n. viikko ennen menkkoja alavatsaan vihloo yhen-kahen päivän ajan vähän. Nyt oli kuitenki kovempia tuikkasuja. Jouluaattona olinki sit ihan väsynyt ja sitä kesti koko joulupyhien. Siinä kohtaa tuli semmonen jännä olo, että jotain on tapahtunu. Rinnat turpos ja kipeyty keskiviikkona ja torstaina tein ton ekan testin, johon viiva :)

Ovis mulla oli oletetusti ja melko varmasti 17.12 maanantaina, viikonloppuna alko alavatsassa olemaan tuntemuksia, tosin yleensä aina n. viikko ennen menkkoja alavatsaan vihloo yhen-kahen päivän ajan vähän. Nyt oli kuitenki kovempia tuikkasuja. Jouluaattona olinki sit ihan väsynyt ja sitä kesti koko joulupyhien. Siinä kohtaa tuli semmonen jännä olo, että jotain on tapahtunu. Rinnat turpos ja kipeyty keskiviikkona ja torstaina tein ton ekan testin, johon viiva :)
Voi vitsi. Onko se väsymys jatkunut edelleen?
Ihanaa odptusta sinulle! Toivotaan että pikkunen pysyy matkassa myös! :love:

Heips!
Ilmoittaudun taas tännekin kun käyn kyttäämäässä teidän viivoja ja oireita jokatapauksessa :geek:

Viimeksi täällä siis syksyllä 2016 :love:
OT: dpo 2-3 ehkä menossa tikun mukaan ja oireiden mukaan ois jo 3-4 eli aikaisintaan testaamaan pääsen vasta ens viikonloppuna :X3: ei ookkaan mulle ennen käyny näin, että ovis oireet ja tikun plussa näyttää ihan eri aikaa o_O

Heips!
Ilmoittaudun taas tännekin kun käyn kyttäämäässä teidän viivoja ja oireita jokatapauksessa :geek:

Viimeksi täällä siis syksyllä 2016 :love:
OT: dpo 2-3 ehkä menossa tikun mukaan ja oireiden mukaan ois jo 3-4 eli aikaisintaan testaamaan pääsen vasta ens viikonloppuna :X3: ei ookkaan mulle ennen käyny näin, että ovis oireet ja tikun plussa näyttää ihan eri aikaa o_O
Itselläni on ainakin joka kierrossa ovisoireet vähän erilaiset joten voihan se olla sullakin niin?
Piinaavia päiviä silti. Ainaskin itsellä tuntuu et aika kuluu superhitaasti vaikka ei ole mitään odotuksia tästä kierrosta.

• Tykkää
Reactions: Rosmariini86
Eilinen vuoto jäi vain eiliseen ja mitä netistä sain selville, voisi se olla merkki ovulaatiosta tai alkaneesta raskaudesta (tiputteluvuotoa). Huomenna alkaa taas terolutien napsinta, joten ostin aamulle vielä raskaustestin, sillä haluan aina varmistaa ennenkuin alan syödä niitä (ja lääkäri sanoi, että oma kierto voi mennä terolutien kanssa eri tahdissa).

Tein toisen testin tuttuun tapaan malttamattomana jo illalla muutaman tunnin rakossa olleesta virtsasta. https://aijaa.com/Ubo8SA
Näen jonkin värikertymän? Mutta onkos tuo vähän väärässä kohdassa? Ja on varmaan nimenomaan kertymä, kun ei ole tarkkarajainen.. No, aamulla jokatapauksessa teen vielä uuden.

Voi olla että näen omianikin :ROFLMAO: raskas päivä takana.

Onkohan tuo viiva tarpeeks vahva? Tuo oli eka 10iu minkä tein, yöllä kävin vessassa nii pidätystä 4h. Dpo 13, huomenna olis menkkojen alkamispäivä.

Niin ja @khilde , mäkään en nää mitään, mutta tee uus!

Attachments

• Tykkää
Reactions: _minävain_
Onkohan tuo viiva tarpeeks vahva? Tuo oli eka 10iu minkä tein, yöllä kävin vessassa nii pidätystä 4h. Dpo 13, huomenna olis menkkojen alkamispäivä.

Niin ja @khilde , mäkään en nää mitään, mutta tee uus!
Kyllä se ainakin ihan selkeä viiva on. Voi olla ettei noihin herkkiin koskaan saa mitään super vahvaa viivaa? Ja voi myös olla ettei yöllä sulla ole se hcg ollut korkeimillaan niin näyttää haaleemmalta. En olis huolissani kun noin selkee viiva kuitenkin :)

Aamuinen https://aijaa.com/KPLh7w

Aloitin terolutit, eli katsellaanpas sitten alkaako menkat vai ei. :) Toivotaan, että se mun vuoto olisi ollut ovulaatiosta johtuvaa. :love:
Toivotaan sitä!

Mä tein nyt sit kumminki testin että tiedän sit juhlitaanko uv kuivin suin :ROFLMAO:. Tänää dpo9 mutta voi olla jotain väliltä dpo7-10. Parin tunnin pidätyksellä herkkään 10 testiin täysi nega. Ei nyt ollu tulos mikään ylläri. Oireet on just sellaset kun menkkoja edeltävät ja mahikset aika heikot muutenki. Aikasemmissa raskauksissa on vaan tullut herkkiin testeihi jo dpo9 hento plussa niin siks ajattelin kuitenki yrittää testata vaikka tyhmä idea olikin :D

Tänään vielä tehty pc testi dpo10 suunnilleen. Nega oli. Ärsyttää vaan ku se toinen viiva rupes jo piirtymään hennosti ja sitten ei kuitenkaan tullutkaan :cry:. Taitaa aina tehdä noi pct sillai. Kyllä on taas sellanen masennus että ihan ei nyt vuoden vaihdetta jaksais juhlia.

• Tykkää
Reactions: kaos
@Pumpkinbred onpa mälsää :cry: mutta tosin vuoto ei oo alkanut, eli toivoa on?

Dpo 14, tänää ois menkkojen alkamispäivä. Tänää kuumeessa ja vointi aika kamala. Tein taas tommosen samanlaisen kasetin, joka 25iu. Kyllähän se vaanvahvistuu :love: nyt vaan täytyy toivoa.

Attachments

@Pumpkinbred onpa mälsää :cry: mutta tosin vuoto ei oo alkanut, eli toivoa on?

Dpo 14, tänää ois menkkojen alkamispäivä. Tänää kuumeessa ja vointi aika kamala. Tein taas tommosen samanlaisen kasetin, joka 25iu. Kyllähän se vaanvahvistuu :love: nyt vaan täytyy toivoa.
Oi onpas ihanan vahva viiva jo! :love:

Ei ole tosiaan menkat alkaneet. Pitäs alkaa vasta torstaina. Eli aika ajoissahan tässä vielä ollaan mutta ajoissa olen aikasemmissa raskauksissa plussan saanut. Tänään kyllä poltellut erikoisesti vatsaa. (n) tissikipu taas loppunut kokonaan kuten yleensäkin ennen menkkoja. Että kyllä se oma mieli hieman vielä haluaisi uskoa raskauteen vaikka kaikki merkit viittaisi päinvastasta:LOL:

Mä tuun taas spämmää!
Tein tänää (arviolta dpo11) pc testin hätäsesti ja katsoin sen vasta jotain 15min uitosta ja siinä oli sellanen väritön viivanpaikka. En sitte tienny oliko se ollut testiajalla vahvempi vai mitä joten äsken tein cb sen plussamiinus testin ja sain siihenki jonku viivanpaikan hyvällä mielikuvituksella. Tuleeko niihin siis sellanen aina? Onko kokemusta? Negojahan nuo siis selkeesti ovat mutta ootteko muut saaneet noihin kyseisiin testeihin värittömiä viivanpaikkoja vai onko mulla ylimääräsiä viivoja silmissä?

Uusi mies ja uudet kuviot. Minulla kolmas lapsi toiveissa, miehellä ensimmäinen. Kilpirauhasen vajaatoiminnan takia plussa ei ole ollut mahdollinen lääkityksen takia, nyt laitoin lääkityksen tauolle, ja ekasta ovuloidusta kierrosta plussa.
Taitaa kuitenkin olla menetetty tapaus, hienosti vahvistui, mutta nyt tuo alin on tältä aamulta, ja toiseksi alin 2pvää sitten, jolloin olikin hieno viiva. Ei tuo hcg ainakaan ole noussut, päinvastoin. Koitan vielä olla positiivinen, mutta aika heikolta näyttää, vaikkei vuotoa olekkaan tullut. :(

Attachments

Uusi mies ja uudet kuviot. Minulla kolmas lapsi toiveissa, miehellä ensimmäinen. Kilpirauhasen vajaatoiminnan takia plussa ei ole ollut mahdollinen lääkityksen takia, nyt laitoin lääkityksen tauolle, ja ekasta ovuloidusta kierrosta plussa.
Taitaa kuitenkin olla menetetty tapaus, hienosti vahvistui, mutta nyt tuo alin on tältä aamulta, ja toiseksi alin 2pvää sitten, jolloin olikin hieno viiva. Ei tuo hcg ainakaan ole noussut, päinvastoin. Koitan vielä olla positiivinen, mutta aika heikolta näyttää, vaikkei vuotoa olekkaan tullut. :(
Onko tehty saman vahvuisista pissoista?
Ja vuorokauden aikakin voi vaikuttaa. Toivottavasti johtuis vaan siitä eikä olis mikään kemiallinen.

Mä tuossa lueskelin netin syövereistä että se cb plussatesti antaa kans noita haamuja helposti. Sillon ku esikoista tehtiin niin kaikki viivaakin muistuttavat oli plussia mut nyt saa kyllä vissii olla aika räikee viiva että se olis oikeesti plussa kun kaikki testit tuntuu antavan haamuja.

Mulla menossa kp30/23-29. Ovis oli tuntemusten perusteella myöhässä joten siks en ole vielä huolissani menkoista. Tein taas tänään täysin negan testin siihen rfsun herkkään. Arviolta dpo12. Että kyllä siihen pitäs näillä päivillä jo kunnon viiva tulla. Huomenna pitäs alkaa menkat...

Yhteistyössä