Hei kokeile tuota savustamista, itteenikin kiinnostaa mikä olis lopputulos.Appelsiinia mäkin ajattelin. Ja päätön ehdotti savustusta.
Jos vaikka aprikoosia, appelsiinia, rusinoita tai kuivattuja karpaloita, chiliä ja vähän savuaromia tai sit lopuksi lintu toviksi savustuspönttöön. Niin ja kilo voita ettei tuu kuivaa! Vai pitäiskö lätkäistä siankylkisiivuja pinnalle.
Ei ole paljua. Oli mukavat löylyt.Heiiii, onko siellä palju?! Oisko muuten ihanaa pulahtaa saunasta paljun lämpimään veteen tumman taivaan alle...siemailemaan toisella käpälällä kuplivaa ja toisella....läiskyttelemään!!!! No ei vais nyt läiskytellen...tai ehken pienesti...mutta vois olla kiva kokemus. En oo ollunna paljussa, kuivaharjotellu oon mutta en siis silleen että siinä vettä ois ollu...
Saunokaahan lempeän lämpimissä löylyissä
Mullakin, mä haluaisin käydä Skotlannissa ja joo ihan sen takia, koska kattelen Outlandersia ja AustraliassaDubliniinkin lentäisi 29llä eurolla per suunta. Oiskohan siellä jotain jännää?
Mulla on maailman suurin matkakuume!
Skotlannissa olis kiva käydäMullakin, mä haluaisin käydä Skotlannissa ja joo ihan sen takia, koska kattelen Outlandersia ja Australiassa
Mä sihautin lonkeron.Kahvin aika
Mie kans äsken.Mä sihautin lonkeron.
Mun lonksu oli 5,5.Mun lonkerot olivatkin näemmä reilu viisiprosenttisia.
Melkis kihahtelee täälläkin.
En kyllä uskalla sitä näillä keleillä jättää kokonaan savustuspöntössä kypsennettäväksi. Kai se edes pintaan saa savunmakua jos tungen sen melkein kypsänä pönttöön?Savustaminen on erinomanen konsti kokonaiselle kalkkunalle.
Kerrankin oon päättömän kanssa samaa mieltä.
Ja mää syön vaan jotain joululahjasuklaata...Mun lonkerot olivatkin näemmä reilu viisiprosenttisia.
Melkis kihahtelee täälläkin.
Tunge palasina?En kyllä uskalla sitä näillä keleillä jättää kokonaan savustuspöntössä kypsennettäväksi. Kai se edes pintaan saa savunmakua jos tungen sen melkein kypsänä pönttöön?
Minä savustasin mieluummin aluksi ja sitte sähköuuniin jos savustin alkaa koirimaan.En kyllä uskalla sitä näillä keleillä jättää kokonaan savustuspöntössä kypsennettäväksi. Kai se edes pintaan saa savunmakua jos tungen sen melkein kypsänä pönttöön?
Mentiin luvatta naapuriin.
Minä savustasin mieluummin aluksi ja sitte sähköuuniin jos savustin alkaa koirimaan.