Jumankauta, yks yöpaita on hävinnyt kuin tuhka tuuleen.
Jumankauta, yks yöpaita on hävinnyt kuin tuhka tuuleen.
Mulla on niin paljon itelläni, että menee varmasti pitkälle kevääseen ennenkun saan kaiken syötyä...heiiii tarjoot kaikille vieraille niitä..siis niille ketkä tulee käymään sun ja poitsun luonaSöin suklaata. Haluuko joku mun suklaat?
Söin suklaata. Haluuko joku mun suklaat?
Sähkönsininen baby doll pitsiherkku.Onko se sellainen musta läpikuultava
Me syötiin kissan kanssa aamupalaksi savukalaa...
Väärässä paikassa ?Jumankauta, yks yöpaita on hävinnyt kuin tuhka tuuleen.
Mulle riittää omat,1 täys pussi,1 vajaa rasia,muutama marianneSöin suklaata. Haluuko joku mun suklaat?
Voi olla. Mä etsin sitä vielä.Väärässä paikassa ?
Mulle riittää omat,1 täys pussi,1 vajaa rasia,muutama marianne
Toivottavasti löytyyVoi olla. Mä etsin sitä vielä.
Niin on!
Tylsää!
Niin on!
JepEi toki saisi tykätä siitä etttä sullakin on tylsää mutta vertaistuki helpotti!
Onneksi just alkaa kevät. Ja voi mennä eteenpäin. Tekisi mieli hankkia koira. Ja uusi kattolamppu kun edelliseen pajauttaa päänsä aina ohi kävellessään.
Välillä saa olla tylsää. Pian on valoisampaa. Mun tekis mieli ottaa kisu. Tykkään koiristakin.Onneksi just alkaa kevät. Ja voi mennä eteenpäin. Tekisi mieli hankkia koira. Ja uusi kattolamppu kun edelliseen pajauttaa päänsä aina ohi kävellessään.
Ehkä se, että ihmisellä pitää olla tulsää, jotta oivaltaa asioita, pitää paikkansa!
Ja juu, otin just toisen viinilasillisen, en ole edes humalassa.
Mä jotkut halvat konvehdit.Mä heitin loput marmeladinamut roskiin
Joo,ei oo pakko. Ällötti nuo niin paljon.Mä jotkut halvat konvehdit.
Ei oo pakko syödä ellei maistu!
Söpö !Mä haluan sienikoiran.
Tuollaisen!
Joo,ei oo pakko. Ällötti nuo niin paljon.
Konvehtia on viellä ja olkoot kaapissa jonkun aikaa.
Joo,niin näkyy olevan. Alkaa tosiaan äkkiä myös ällöttämään tuommonen makeus.Kun on ollut vuoden aikana viikkoja täysin sokerittomalla ruokavaliolla niin makeisiin kyllästyy hetkessä.