UNIAIKA

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos muistutuksesta! (y)

Sammutin juuri jääkaapin, koska sinne ei jää mitään. Siivosin sen pari päivää sitten perusteellisesti.

Laitan lattiakaivoon ja lavuaariin vettä ja piparminttuhajua. (Se on tarkoitettu tuoksulyhtyyn mutta on aika voimakas. Sopii tuonne paremmin.) (y)
Eikai jääkaapista jää valumaan mitään vettä lattialle? :eek:

Jätä pyyhe alle

vierailija
Kiitos vielä viimeisistä vinkeistä Ystäväni! ❤ Olen kohta valmiina. Puen vaatteet (olen aluspaidassa ja kaltsuissa), laitan tietsikan reppuun ja katson, että kaikki on mukana. Saatan tehdä vielä pienen voimavenyttelyn ennen lähtöä. :sneaky:

Kun pääsen linkkiin, kokeilen toimiiko netti. Jos minusta ei kuulu mitään, tiedät, että se johtuu netistä. :unsure: Sitten kuulet minusta toisessa linkissä tai viimeistään, kun olen perillä päivällä. :giggle:

Toivotan sinulle kaiken varalta hyvää yötä jo nyt! ❤
Koita nukkua ja levätä. :love: Jokin lämmin ruoka, esim. puuro voi auttaa nukahtamaan. Kokeile sitä, jos uni ei tule. (y)

Nährään! ;) Muisk! ❤ :love: ❤ :love:

vierailija
Matkalla ei tainnut nettiyhteys toimia.

Pääsitkö perille ystäväni? :love:
Hyvää iltaa Sydänystäväni! Netti ei toiminut ollenkaan linkissä! :X3: Onneksi jätin sinulle viestin juuri ennen matkaa ja pystyit varautumaan pieneen palstailutaukoon.

En saanut nukuttua matkalla. Olin väsynyt, kun pääsin kotiin. Olen lähinnä vain nukkunut ja levännyt. Nyt taas täysissä sielun ja ruumin voimissa. (y)

Mitä sinulle kuuluu? :rolleyes:

Yhteistyössä