UNIAIKA

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
:) Kävin suihkussa klo 22 ja äsken otin iltapalaa, vähän leipää. tänään meni iltapesu myöhäiseksi:whistle: yleensä käyn jo aikaisemmin

Täällä välillä joku toinen kirjoittelee ketjuun, esiintyy minuna :rolleyes::rolleyes:
Huomasin, että täällä käy välillä joku muu kirjoittelemassa... :LOL:

Kävin melkein samaan aikaan pesulla kuin sinä ja minulla on samat eväät. Leipää päällysteillä. Tee tulilla. Nyt tarvitaan vähän kofeiinia, että pysyy hereillä. :D

vierailija
:) Kävin suihkussa klo 22 ja äsken otin iltapalaa, vähän leipää. tänään meni iltapesu myöhäiseksi:whistle: yleensä käyn jo aikaisemmin

Täällä välillä joku toinen kirjoittelee ketjuun, esiintyy minuna :rolleyes::rolleyes:
En tietääkseni ole väittänyt olevani kukaan.

menet vasta jouluna saunaan niinkuin ennenmuinoin oli tapana. silloin peseydyttiin vain jouluna :LOL:
:poop::LOL:

vierailija
Huomasin, että täällä käy välillä joku muu kirjoittelemassa... :LOL:

Kävin melkein samaan aikaan pesulla kuin sinä ja minulla on samat eväät. Leipää päällysteillä. Tee tulilla. Nyt tarvitaan vähän kofeiinia, että pysyy hereillä. :D
Laitoitko leivälle kinkkua ja juustoa (y) minä laitoin toisen leipäpalan päälle kinkkua, juustoa ja tomaattia ja toiseen pelkkää juustoa ja tomaattia. herkkuleivät.:p

Onko linkissä vessa? kun juot nyt paljon teetä niin jos tulee pisuhätä kesken matkan:unsure:

Monelta lähdet linkille? menetkä kävellen? onko paljon matkatavaraa?

Olipas paljon kysymyksiä :LOL:

vierailija
Laitoitko leivälle kinkkua ja juustoa (y) minä laitoin toisen leipäpalan päälle kinkkua, juustoa ja tomaattia ja toiseen pelkkää juustoa ja tomaattia. herkkuleivät.:p

Onko linkissä vessa? kun juot nyt paljon teetä niin jos tulee pisuhätä kesken matkan:unsure:

Monelta lähdet linkille? menetkä kävellen? onko paljon matkatavaraa?

Olipas paljon kysymyksiä :LOL:
Niin oli! :D

Minulla oli kaksi vanhan ajan ruisleipää, päällä kinkkua, juustoa ja kurkkua (ei erillistä rasvaa). Mitä leipää sinulla: tummaa, vaaleaa vai jotain siltä väliltä? :rolleyes:

Minua janottaa vähän. Ehdin käydä pisulla ennen matkaa. Linkissä on vessa eli pisulle pääsee, jos hätä yllättää. :D Pysähdyn matkan varrella Matkakeskuksessa ja käyn ainakin siellä pisulla. (y)

Minulla on keskikokoinen reppu, johon laitan tietsikan ja eväät + keskikokoinen vedettävä laukku (sen kokoinen että menee lentokoneessa juuri ja juuri käsimatkatavaroina), se on kevyt! En tarvitse paljon tavaraa.

Lähden kävellen ehkä noin puoli tuntia ennen. Matkaan menee korkeintaan 15 min, mutta olen ainakin hyvissä ajoin. Menen tuosta keskustan läpi. Siellä on muitakin ihmisiä. (y)

vierailija
Niin oli! :D

Minulla oli kaksi vanhan ajan ruisleipää, päällä kinkkua, juustoa ja kurkkua (ei erillistä rasvaa). Mitä leipää sinulla: tummaa, vaaleaa vai jotain siltä väliltä? :rolleyes:

Minua janottaa vähän. Ehdin käydä pisulla ennen matkaa. Linkissä on vessa eli pisulle pääsee, jos hätä yllättää. :D Pysähdyn matkan varrella Matkakeskuksessa ja käyn ainakin siellä pisulla. (y)

Minulla on keskikokoinen reppu, johon laitan tietsikan ja eväät + keskikokoinen vedettävä laukku (sen kokoinen että menee lentokoneessa juuri ja juuri käsimatkatavaroina), se on kevyt! En tarvitse paljon tavaraa.

Lähden kävellen ehkä noin puoli tuntia ennen. Matkaan menee korkeintaan 15 min, mutta olen ainakin hyvissä ajoin. Menen tuosta keskustan läpi. Siellä on muitakin ihmisiä. (y)
Minulla ihan ruisleipää, puikuloita tälläkertaa. en yleensä syö vaaleaa leipää.

hyvä että on pisupaikka koska matka on pitkä.(y) olisi ikävää ja hankalaa yrittää nukkua jos on hirveä pisuhätä.

Sinulla on varmaan siellä toisessa kodissa myös jotain vaatteita niin et tarvitse mukaan niin paljon (y)

:love::love::love::love::love::love:

vierailija
Minulla ihan ruisleipää, puikuloita tälläkertaa. en yleensä syö vaaleaa leipää.

hyvä että on pisupaikka koska matka on pitkä.(y) olisi ikävää ja hankalaa yrittää nukkua jos on hirveä pisuhätä.

Sinulla on varmaan siellä toisessa kodissa myös jotain vaatteita niin et tarvitse mukaan niin paljon (y)

:love::love::love::love::love::love:
Ruisleipä on maukasta! Nyt alkoi tehdä mieli puikuloita. :p

Olet oikeassa, ystäväni. Matka on pitkä ja välillä täytyy käydä pisulla... :whistle: Pysähdyn 7.30 toisessa kylässä ja vaihdan linkkiä. Kolme varttia aikaa, ehtii hyvin käydä kunnollisessa vessassa! (y)

Toisessa kodissa on hammasharja, pyyhkeitä, vaatetta ym. Otan lähinnä vain jotain lukemista mukaan. (y)

Mitä mieltä olet jouluhotellista kotikylässäsi? Houkutteleeko? :sneaky:

vierailija
Ruisleipä on maukasta! Nyt alkoi tehdä mieli puikuloita. :p

Olet oikeassa, ystäväni. Matka on pitkä ja välillä täytyy käydä pisulla... :whistle: Pysähdyn 7.30 toisessa kylässä ja vaihdan linkkiä. Kolme varttia aikaa, ehtii hyvin käydä kunnollisessa vessassa! (y)

Toisessa kodissa on hammasharja, pyyhkeitä, vaatetta ym. Otan lähinnä vain jotain lukemista mukaan. (y)

Mitä mieltä olet jouluhotellista kotikylässäsi? Houkutteleeko? :sneaky:
Jouluhotelli ei houkuta, eikä ole rahaa sellaiseen :(

laitan jouluteltan pihalle :cautious:

Kylpyläloma tosiystävän kanssa kyllä houkuttaisi :LOL::love:

vierailija
mistä joulurouasta pidät oikein paljon? rosolli? kinkku? joku laatikko?

Minä pidän rosollista ja kinkusta ja porkkanalaatikosta.

En tykkää yhtään perunalaatikosta, lanttulaatikosta, sienisalaatista, graavikalasta... :whistle:

vierailija
Jouluhotelli ei houkuta, eikä ole rahaa sellaiseen :(

laitan jouluteltan pihalle :cautious:

Kylpyläloma tosiystävän kanssa kyllä houkuttaisi :LOL::love:
Ahaa... :D Käyt siis pikavierailulla! (y) Menetkö jouluaattona? :sneaky:

Jouluteltta... siellä saisi olla patteri :ROFLMAO:

Kiitos, minuakin houkuttelisi kylpyläloma Sydänystävän kanssa! :love: Jos se ei vain olisi täynnä ihmisiä, ahdistavaa. :X3: Kotilomakin olisi ihanaa! :love:

vierailija
mistä joulurouasta pidät oikein paljon? rosolli? kinkku? joku laatikko?

Minä pidän rosollista ja kinkusta ja porkkanalaatikosta.

En tykkää yhtään perunalaatikosta, lanttulaatikosta, sienisalaatista, graavikalasta... :whistle:
Pidän eniten pipareista, kinkusta sinapilla, itsetehdystä lanttulaatikosta (;)) ja itsetehdyistä punajuurista ja omenan sekoituksesta, myös luumu/sekahedelmäkeitosta, joulusuklaasta ja glögistä. :p

En pidä sillistä, graavikalasta, sitten sellaisesta valkoisesta limaisesta kalasta, mätitahnasta, hm... mitäs muuta... (n) No tässä mitä tuli heti mieleen.

vierailija
Pidän eniten pipareista, kinkusta sinapilla, itsetehdystä lanttulaatikosta (;)) ja itsetehdyistä punajuurista ja omenan sekoituksesta, myös luumu/sekahedelmäkeitosta, joulusuklaasta ja glögistä. :p

En pidä sillistä, graavikalasta, sitten sellaisesta valkoisesta limaisesta kalasta, mätitahnasta, hm... mitäs muuta... (n) No tässä mitä tuli heti mieleen.
hyi se valkoinen limainen on varmaan lipeäkalaa, hyi en tykkää:sick::sick:
enkä sillistä.enkä mädistä.

kinkkuavahvalla sinapilla, nam :p murea, ylikypsä kinkku on parasta:p(y)

haluaisin joskus kokeilla vaikka tehdä itse punajuuri-aurajuustovuokaa/paistosta. oletko maistanut?(y)

Yhteistyössä