Kenen poikaystävä/mies tämä on? Poliisi etsii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä aina ihmettelen kun joku tulee tänne linkittämään uutisia, että miten jollakin tulee ensimmäisenä mieleen onko jonkun palstalaisen mies, lapsi tai palstalaisen itse. Ei mulla ainakaan palstan ämmät tule mieleen kun uutisia luen.

Ei, en avannut tuota linkkiä enkä avaa. Kunhan ihmettelen tuota joidenkin omituista ajattelutapaa. Selvästi palsta-addikti kyseessä jos joka asiassa pyörii vain palsta mielessä.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
Joko suvakit ovat alkaneet keräämään adressia raiskaajamamujen vapauttamiseksi?
Tietenkin. Ei sitä saa palauttaa kotimaahansa eikä rankaista. Sillä on paha mieli kun se on väärinymmärretty.

Ei se tunne suomalaista kulttuuria.

Kaikki sen kaverit kotimaassa sanoi että mene Suomeen, siellä saa harrastaa s e k s i ä kaikkien kanssa ja niin usein kuin haluaa.
Ja nyt kun se tekee sitä niin se onkin väärin.

Olisi hauska tietää kuinka jäi kiinni... Saksan poliisien toimesta, vai tunnistiko valveutuneet matkustajat lentokoneessa? Suomen poliisin mukaan ei ollut syytä epäillä poistuneen suomesta joten oliko poliisilla asia hallussa vai yrittikö säästää veronmaksajien rahoja päästämällä raiskailemaan ulkomaille? Joka tapauksessa hyvä juttu että jäi kiinni vaikka riittävää rangaistusta tuolle kusipäälle ei olekaan.

Otin yhteyttä erääseen arabiystävääni, joka tuntee oululaisia turvapaikanhakijoita ja kysyin, näyttääkö poliisin julkaisemat kaksi kuvaa tutulta. Hän tunnisti heti poliisin etsintäkuuluttaman henkilön, joka on epäiltynä lapsen törkeästä hyväksikäytöstä, törkeästä raiskauksesta ja pahoinpitelystä. Pyysin häntä ottamaan välittömästi yhteyttä poliisiin tiedotteessa olleeseen numeroon.

Soitettuaan poliisille jatkoimme juttelua. Nimen lisäksi, joka esiintyy Ylen uutisissa ja muuallakin, etsintäkuulutetulla on käytössä myös toinen nimi, jonka ystäväni kertoi. Hain tällä nimellä kuvia ympäri internettiä ja johan alkoi löytymään. Olen myös itse jo lähettänyt viestiä poliisille myös. Kuvat löytyvät alta.

Arabiystäväni mukaan epäilty on irakilainen ja hän on opiskellut Kastellin monitoimitalossa suomen kieltä. Hän on siis opiskellut rakennuksessa, jossa toimii päiväkoti, peruskoulu, lukio ja nuorisotila.

Otin yhteyttä erääseen arabiystävääni, joka tuntee oululaisia turvapaikanhakijoita ja kysyin, näyttääkö poliisin julkaisemat kaksi kuvaa tutulta. Hän tunnisti heti poliisin etsintäkuuluttaman henkilön, joka on epäiltynä lapsen törkeästä hyväksikäytöstä, törkeästä raiskauksesta ja pahoinpitelystä. Pyysin häntä ottamaan välittömästi yhteyttä poliisiin tiedotteessa olleeseen numeroon.

Soitettuaan poliisille jatkoimme juttelua. Nimen lisäksi, joka esiintyy Ylen uutisissa ja muuallakin, etsintäkuulutetulla on käytössä myös toinen nimi, jonka ystäväni kertoi. Hain tällä nimellä kuvia ympäri internettiä ja johan alkoi löytymään. Olen myös itse jo lähettänyt viestiä poliisille myös. Kuvat löytyvät alta.

Arabiystäväni mukaan epäilty on irakilainen ja hän on opiskellut Kastellin monitoimitalossa suomen kieltä. Hän on siis opiskellut rakennuksessa, jossa toimii päiväkoti, peruskoulu, lukio ja nuorisotila.
Yökyökyök!!! Voisitko julkaista tän jutun jossain isommassa mediassa?

(y)(y)(y)

Eikö oteta sormenjälkiä ja dna-tunnistetta tuntemattomilta tulijoilta. Nehän voi tehdä mitä tahansa ja esiintyä uutena joka kerta, kenties nostaa tukiakin moneen kertaan?

Yhteistyössä