.

Onnea viivoista, @Siltsu alkaa selvästi vahvistua.

Voimia @Miina- ❤ Kurja tilanne mutta hyvä että jatkosuunnitelmat selvillä.

Itsellä 39/36 menossa. Kierron pituudesta ei tietoa eikä sen enempää oviksestakaan tässä kierrossa. Jos tunsinkin jotain niin oli ehkä viikon laskennallisen oviksen jälkeen. Oon viettänyt stressitöntä kiertoa, lukemassa käynyt mutten juuri kirjoitellut saati oloja ihmetellyt. Teen loppuviikosta testiä jos ei menkat ala ennen sitä. Kunnolliset menkkajomot puuttuu mutta jotain jomotteluja on että tätiä odotellaan pikkuhousunsuojan kera.

• Tykkää
Reactions: Siltsu
Voiei @Miina- :( Olin tosiaan näkevinäni väriä siinä sun testissä ja melkein jo onnittelin. Tsemppihalit!

@Siltsu Nyt on jo aika selkeä viiva. Onnea. :love:

Mä en oikeen tiiä, mitä tässä pitäis ite ajatella.. Perjantaina jotenkin tosi selkeitä kiinnittymiskipuja. Valkovuotoa tuli ja vihlaisuja, metallikin maistui suussa. Lauantainakin oli vuotoa, mutta nyt sunnuntaina ja tänään maanantaina oireet ovat poissa. Voiko tästä nyt sitten ajatella, että oli jotain normikiertoon kuuluvia juttuja. :unsure: Jos olisi raskaana, niin oireet kai tulisi nimenomaan kiinnittymisen jälkeen vahvemmin. Sunnuntaina pitäisi viimeistään alkaa menkat, mutta jotenkin meni koko into tähän kiertoon, kun oireet hävisi. (n)

• Tykkää
Reactions: Siltsu
@Kindness jotain siellä näkyy! mutta en tiedä noista rfsu:n testeistä antaako noin vahvoja viivanpaikkoja. Veikkaisin kuitenkin että haamulainen :)

@Miina- pahoittelut sinne :/ Varmasti raastavaa aina vaan uudestaan ja uudestaan pettyä!

@Alinah92 voiei, inhottava virhe. Onneksi saat kuitenkin vastauksen nopeaan sen jälkeen kun olet uuden näytteen jättänyt!

• Tykkää
Reactions: Alinah92
Kiitos kaikille mielipitteestä testiin :) Täytyy testailla parin päivän päästä (lue: huomenna) uudelleen, ehkäpä pc.. Mulla kaapissa 5 pakettia niitä, joka kauppareissulla tarttunu mukkaan yks :ROFLMAO: En kyllä usko, että pc näyttäis ehkä vielä huomenna vaikka oiski ollu haamu tuo tän päivänen rfsu (n)

Mulla ei oikeestaan enää niin paljo nipistele, mitä aiempina päivinä.. Tännään tuntunu vaan kaks vihlasua.. Melko oireetonta siis täälläki :unsure:

@Siltsu hyvä sulta kuulla, että oireettomuus oliki vaan hyvä :LOL:

@Beibihaaveilija Jos se nyt ois hyvä merkki, ettei niitä oireita oo? Älä menetä intoa, toivotaan, ettei sulla ala menkat:love:

@mimmik onko sulla yleensä ollu myöhässä? Testaa uudelleen (y):love:!!

• Tykkää
Reactions: Beibihaaveilija
Onnea plussanneille!

Voin kertoo että oireet tai oireettomuus ei aina oo koko totuus. Mulla ei ollut esikoisesta mitään oireita mihinkään suuntaan ennenku vasta sitten ku närästys alkoi toisella kolmanneksella. Nää on niin tapauskohtaisia asioita. En siks ite niin hirveesti anna painoarvoa niille, vaikka tottakai herkällä korvalla koko ajan kuuntelen kaikki pikkunippasut.:LOL:

Onnea plussista niitä saaneille, aivan ihanaa:love: toivon kaikkea hyvää alkaneelle taipaleelle :)

Onko muilla piinailuun liittynyt sellaista et päässä käy jo läpi miten saa soittaa neuvolaan, miten kertoo miehelle positiivisesta r-testistä, ym mitä tapahtuu sit jos plussaa? Mulla nää alkaa siinä oviksen jälkeen pyörii mielessä, katon kalenteria että milloin tietää jo mitäkin, jos ois raskaana. Kaipa se mieli on niin vahvasti vauva-asetuksella että nää ajatukset on luonnollisia:love:

Eilisen jälkeen ei oo tullu limoja, vähän kirkasta on jäänyt paperiin, mut ei isompaa. Eli ovis tais olla eilen, ja hyvä niin koska pupuilut tähdätty niin:p tästä se piinailu alkaa, hyvin mielin(y)

Kivaa viikon alkua kaikille palstalaisille:rolleyes: plussatuulet tuulemaan niille kellä testaus on tällä viikolla.

@Ilonetsijä Juu kuulostaa tutulta, etenkin tuo miehelle kertominen pyörii päässä paljon :love: Eniten odotan sitä valtavaa onnen tunnetta mikä tulisi positiivisesta raskaustestistä <3 Just katsoin lasketun ajan, joka olis siis sama kuin sulla, sillä mullakin oli ovis eilen (y):love: Koitan nyt kuitenkin pitää pään kylmänä ennen kuin elättelen turhia toiveita mistään.

Täällä monet haamuilee, vahvistumista niille ja plussatuulia kaikille :love:

Mulla ei oo _MITÄÄN_ oireita, esikoisesta mulla oli ollut ennen testien tekoa ainakin 2,5 viikkoa rintojen arkuutta ja vessassa ravaaminen. Tein hänestä rv5+1 positiiviset testit, nyt mulla on 4+3 eikä mitään oireita tosiaan. Menkat vaan puuttuu.

@Kindness on joo mulla välillä ollu siis menkat myöhässä, mut varmaan stressi vaikuttanut niihin välillä (n) nyt oon yrittäny olla ressaamatta :)
Joo pitää testata joku päivä uusiks jos vuoto ei ala ! :X3:

Omaa napaa aamulla, ku heräsin niin ihan tukkoinen olo ja vihlasuja ollu, valkovuotoo edelleen jonkun verran ja mittasin äsken lämmön huvikseen niin 36,8 :) 36,5 on mun normi lämpö..

Täällä taas hirveästi tekstiä tullut! Ja vitsi mikä plussakuukausi tämä marraskuu, ihan uskomatonta :love: Onnea siis taas kaikille plussanneille ja vahvistumisia haamulaisille :barefoot: Toivottavasti itsekin saisi viikon sisällä liittyä samaan aaltoon. En silti usko tippaakaan, että olisi tärpännyt.

Yhteistyössä