.

PLUSSANNEET:

Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16)

@chili_ mulla kyllä ultra toiminut hyvin, tarkasti näyttää ja en oo turhaan viivoja saanut. (y)

Dpo11 aamun testi inasen tummempi kun eilinen:rolleyes: :love:

https://aijaa.com/cqWdOH yllä eilinen, alla tämäb aamun. Ja taas kun testit on loppu nii mietin jos testaus vasta parin päivän päästä uusiksi että mihin suuntaan menee.

Tsempoiä piinailijoille:geek:(y) odottelen tässä ainakin @Miina- sun tuloksia tälle aamulle ja @chili_ kans!!!

Viimeksi muokattu:
@neilikkaruusu onnea ! Erittäin vahvasti näyttää että jatkat matkaasi elokuisiin :love:

No enhän minä osannut olla testaamatta..
Rfsu:n liuska täysin nega tänään, mutta säästyinpä turhan testin ostolta jos vaan maltan sinne torstaihin asti katsoa alkaako :whistle:

Mut ensimäinen kerta varmaan kun edes mun viivalasit ei löydä edes sitä viivanpaikkaa ko testistä :geek::LOL:

Voiko meidän plussanneet laittaa lämpökäyriään tänne ?
Mulla on nyt lämmöt olleet kolmatta päivää 36,3 eivätkä laske normaaliin :oops: kamala kun ei vaan näytä hyväksyvän sitä negaa vaan pakko vääntää jotain mikä voisi viitata vauvaan :p

@neilikkaruusu Onnea ihana plussa :love:

Täällä ei vieläkään ovista ainakaan tikkujen mukaan, tänään siis kp12. Olin jotenkin ihan varma, että ovis tulee etuajassa, kun oireet oli sen mukaiset. Nyt kaikki ovista edeltävät oireet hävinneet ainakin hetkellisesti. Ehkä se sieltä vielä saapuu tällä viikolla. Tallettelut on ainakin meillä olleet aktiivisia, joten sen puoleen ei hätää :)

Onnea plussista:love: ja haamuille vahvistumista:love:

On: Palstailu on vähän jääny, sillontällön käyny lukemassa, mut kirjottaa en oo saanu aikaseks. Kp19 menossa ja ovista en sitte tikuttanukkaan kun ei huvittanu:D Torstaina oli kyllä semmoset limat että huhhuh. Alku viikosta alko limat lisääntyyny pikkuhiljaa ja torstaina oli sitte törkysen liukas päivä:D Sillon myös pientä painetta tunsin mahassa, mut en muuta (tosin en ees kuulostellu oloja kovin tarkasti kun oli kaikkee muuta tekemistä niin paljon :)) . Tuntemusten kuulostelua vaikeuttaa myös iskiaskipu, joka on vaihteeks alkanu muistutteleen olemassaolostaan. Se tuntuu viel alaselässä vasemmalla ja säteilee kyllä myös mahan puolelle ja jalkaan...

Mulla on muutenkin jotenkin tosi rauhallinen olo nyt tän yrityksen kans. On olo, että plussaan viimestään toukokuussa (ja ei en tiedä, että mistä tommosen oon saanu päähäni:D). Ei oo olo ees, että tää ois the kierto. Päinvastoin... Jotenki tosi vahva olo vaan, että plussaan ensi vuoden puolella ja joskus keväällä.
Elämäntapa muutos sujuu hyvin. Nautin liikunnasta ja terveellisestä ruuasta. Paino pudonnu 5viikon aikana 5,8kg, lihasta on tullut ja kiinteyttä hieman, kuntonoussut, fiilis parempi ja tupakkaa en ole ostanut kahteen viikkoon (pari röökiä oon polttanu viikonloppuna kun pummasin kaverilta...).

Apteekin ultratesti näytti tänään KUIVUNEENA tältä, näyttääköhän nää aina sit myöhemmin viivaa. Niinku ois vähä väriä ylä- ja alareunassa :ROFLMAO: Ai että, aika pelleksi itsensä taas tuntee kun tonkii roskiksesta hetki sitten pois heitetyn testin. Onko joku muu sortunu dyykkaukseen? Tänään tosiaan vasta dpo8:whistle: onnea kovasti @Alinah92 ja sinullekin @Siltsu varovaisesti :love:
Oi kyllä!! Varmaan jokaisen roskiin heitetyn olen jossain vaiheessa kaivanut vielä parempaan tarkasteluun :whistle::whistle: ja kyllähän siinä kuvassa väriä vähän näkyy..

Täällä taas. Laiskasti osallistuin aiemmin ja sitten jäikin pitkään taustalle.. nyt jos koittaisi ahkerammin taas palailla kuumeisena muiden seuraan.
Täällä menossa yk 4?!(n) ja dpo 4 vissiin.. selvä ovisplussa tuli vähän yllättäen, odottelin vasta viikon päähän viime kierron perusteella,kun ei mitään merkkejä ollut.. sitten seuraavana päivänä olikin sellaiset kivut ettei ikinä oo ollut. Tallettelut osui aika hyvin kohdilleen.. ja nyt on toiveet niin korkealla,ettei tosikaan. Kovaa ja korkealta tullaan alas jos (ja kun, yritän varautua niihin :ROFLMAO:) menkat alkaa.. ens kuussa vois yrittää jättää ovistestit tekemättä.. vaikka jos kivut on samaa luokkaa, niin eipä siihen testejä tarvi..

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille:)

@Miina- voimia♥
Älä sure, ainakin asiat lähtee rullaamaan eteenpäin!
Meilläkin mies voi jo paremmin ja lupasi yrittää viedä näytteen ensiviikolla Felicitakseen.
Jos alkuvuodesta mekin päästäisiin inseminaatioon tai IVF:ään :love:
Itselle tuo lohtua että asiat etenee. Harmittaa vain että on tyhmyyttään pitkittänyt tätä hoitoihin menoa monta vuotta!

Yhteistyössä