@inkaloviisa olisin noiden liuskojen pohjalta suht rauhallisin mielin Digi saattoi olla vähemmän herkkä, tai et ollut pidättänyt yhtä kauan kun aamuvirsta yms yms
Kuinka kauan olit pissaamatta ja joitko paljon ennenkuin teit digin ? Niissä kyllä sama herkkyys pitäisi olla eli 25miu..Ylempi eilen dpo 11 illalla, alempi tänä aamuna. Kipasin äkkiä apteekkiin hakemaan clearbuen viikkonäytöllisen digin, joka näytti INTE GRAVID mitä nyt? Onko jollain näyttänyt digi negaa vaikka liuskat on selkeitä plussia? Testaan huomenna taas..
No tyhmänä tietty pidätin vaan ehkä tunnin sitä niin innostuu kusemaan jos jonkinnäköseen tikkuun heti... no, kyllä te tiiätteKuinka kauan olit pissaamatta ja joitko paljon ennenkuin teit digin ? Niissä kyllä sama herkkyys pitäisi olla eli 25miu..
Hienot plussat kyllä! En mäkään olis huolissani digistä kun noin selkeet viivat liuskoissa . Onnittelut siis plussasta!No tyhmänä tietty pidätin vaan ehkä tunnin sitä niin innostuu kusemaan jos jonkinnäköseen tikkuun heti... no, kyllä te tiiätte
Minulla näytti liuskat plussaa ja digi negaa... Mutta kyllä synty pikkunen poika kun luotin liuskan positiivisuuteen.Ylempi eilen dpo 11 illalla, alempi tänä aamuna. Kipasin äkkiä apteekkiin hakemaan clearbuen viikkonäytöllisen digin, joka näytti INTE GRAVID mitä nyt? Onko jollain näyttänyt digi negaa vaikka liuskat on selkeitä plussia? Testaan huomenna taas..
Ihana kuulla! mä oon nyt tehnyt testihulluna kaks liuskaa lisää, viimesimmän tänä aamuna eli dpo13, vahva plussa tuli rfsun testillä, kuvaa en saanut jostain syystä lisättyä.. joten nyt vaan toivotaan, että pysyy mukanaMinulla näytti liuskat plussaa ja digi negaa... Mutta kyllä synty pikkunen poika kun luotin liuskan positiivisuuteen.
3/2015 oli keskenmeno, 5/2017 toinen km ja sen jälkeen taukoamatta ilman ehkäisyä eli menihän siinä puolitoista vuotta... kiertojen laskuissa menin jo aikaa sitten sekaisinHieno plussa @inkaloviisa Mielenkiinnosta kysyn, että monennellako yrityskerralla tärppäsi?
@khilde Noista teroluteista en osaa sanoa yhtään mitään, mutta eikös tuo oo ihan selkeä ovisplussa kun testiviiva on huomattavasti kontrolliviivaa vahvempi..
Laitappa mulle yksityisviestilä facen nimi, niin lisään sut kaveriksi ja liitän ryhmään.Moi kaikille oon täs lukenu varmaa pari sataa sivua näit viestei ja huomasin et facessa olevan joku salattu suljettu ryhmä miten sinne pääsee? Meillä yk7 menossa, dpo8 menossa ja himotestaaja oon siis itekkin tänää jotain viivanpaikkaa näytti pc puikko mut hirveesti luottoo siihen löydy..
Kyllä tuossa ihan selkeä viiva on ja mun mielestä vieläpä väriäkin.. mikä kp menosa?
Se kp juttu on outoo kun mulla on nyt kp 6 menkat kesti muutaman päivän ja vielä tuhruttelee. Eilen teki vaan mieli tehdä testi.Kyllä tuossa ihan selkeä viiva on ja mun mielestä vieläpä väriäkin.. mikä kp menosa?
Jos tuo on se rfsun testi niin en luottais siihen. Antanut monille (itsellenikin)tuommoisia viivoja turhaan. En tarkoita lannistaa. Toivotaan että sun kohdalla tuo oikeasti on plussa . Tekisin silti testin vielä toisella merkilläSe kp juttu on outoo kun mulla on nyt kp 6 menkat kesti muutaman päivän ja vielä tuhruttelee. Eilen teki vaan mieli tehdä testi.
Oi oi tulihan se plussa sinne digiinkin! Onnea!Dpo 15 nyt lopetan testaamisen, ja ehkä ens viikolla soitan neuvolaan jännittäviä aikoja.
Niin tai siis kontrolliviiva oli mun testissä se vahvempi. Ne on vaan väärin päin siinäHieno plussa @inkaloviisa Mielenkiinnosta kysyn, että monennellako yrityskerralla tärppäsi?
@khilde Noista teroluteista en osaa sanoa yhtään mitään, mutta eikös tuo oo ihan selkeä ovisplussa kun testiviiva on huomattavasti kontrolliviivaa vahvempi..