Naiseni alapää haisee aika ikävästi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
ei ole toki minun keksiämiä juttuja...
Ja toki karvat putoaa ihmisiltä evoluution saatossa, jos niitä ei enää tarvita. Korvalehdet putoavat, ei tarvita enää kuten ennen metsästystä harjoittaessa. Näkökyky heikkenee, ei tarvita. geenit jalostuvat niin miten nyky-yhteiskunnassa on tarvetta.


"Mutta onko karvojen poistolla muuta kuin esteettistä merkitystä? Mitä mahdollisia terveystekijöitä karvoitukseen liittyy?"

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/2016062121772197


https://www.verkkouutiset.fi/tiede-selvitti-miksi-ihmisella-on-saarikarvat-eika-se-ole-mukava-juttu-45062/

"Rantalan mukaan karvapeitteen hyöty on lämmönsäätelyssä, myös lämpimän säätelyssä. Karvapeite suojaa lisäksi naarmuilta, uv-säteilyltä ja haavoilta."

Tuli mieleen tuosta toisesta artikkelista...vielä...
Kainalo- ja häpykarvojen jääminen ilmeisesti palvelee feromonien levitystä.

Eli käykö flaksi huonommin miehillä/naisilla, jotka ajelevat karvansa. ei normaali viettelytuoksut levity ympäristöön ja houkuttele parittelemaan..?
 
vierailija
Tuli mieleen tuosta toisesta artikkelista...vielä...
Kainalo- ja häpykarvojen jääminen ilmeisesti palvelee feromonien levitystä.

Eli käykö flaksi huonommin miehillä/naisilla, jotka ajelevat karvansa. ei normaali viettelytuoksut levity ympäristöön ja houkuttele parittelemaan..?
No ainakin karvaset värkit haisee pahalle, kuselle yms ja on rumia. Eli karvojen tarkoitus lienee se, että rämemajavat ei pääse pareittelemaan.
 
vierailija
No ainakin karvaset värkit haisee pahalle, kuselle yms ja on rumia. Eli karvojen tarkoitus lienee se, että rämemajavat ei pääse pareittelemaan.
Höpöhöpö. Karvaiset värkit ilmastoituvat, eivätkä näinollen tulehdu niin herkästi kuin karvattomat. Puhtaaksi ne lähtevät ihan yhtä hyvin pesemällä.

Ap liikkuu perin omituisissa piireissä, jos useimmilla hänen seksikumppaneillaan on ollut (kalanhajuinen) epäspesifi tulehdus päällä. Ettei vaan ap ole itse tartuttanut sitä seksikumppaneihinsa? Kyseinen tulehdus on helposti hoidettavissa lääkärin määräämällä reseptilääkkeellä.
 
vierailija
Tuli mieleen tuosta toisesta artikkelista...vielä...
Kainalo- ja häpykarvojen jääminen ilmeisesti palvelee feromonien levitystä.

Eli käykö flaksi huonommin miehillä/naisilla, jotka ajelevat karvansa. ei normaali viettelytuoksut levity ympäristöön ja houkuttele parittelemaan..?
Hm... minulla karvaiset kainalot haisevat ihan hirveälle... voimakkaalle hielle, mutta karvainen pimpuli ei.... (n)
 
vierailija
Nuolemisjuttuja ei tarvii tehä jos ei oo just käynyt pesulla vinkkinä sullekin ;) ja meette yhdessä sinne suihkuun ja peset sen :) mutta naiset alapäätä ei nimenomaan saa pestä tavan saippualla koska sillon se rupeaa haisemaan ja voi saada hiivan. Vesi riittää. Naisella ehkä hiiva?
 
vierailija
Bakteerien epätasapaino. Ehkä joku bakteerivaginoosi tms. Mullakin oli sellainen. Se parani muutaman vuoden päästä joko itsekseen tai muihin syihin ottamieni antibioottien takia.

Älytöntä, ettei gynet sanonu mitään, vaikka varmaan huomasivat . Itse sen huomasin aina. Yleinen vessakin haisi jälkeeni. Poikaystäväni kun sen huomasi. Haju oli vahva .
 
vierailija
Bakteerien epätasapaino. Ehkä joku bakteerivaginoosi tms. Mullakin oli sellainen. Se parani muutaman vuoden päästä joko itsekseen tai muihin syihin ottamieni antibioottien takia.

Älytöntä, ettei gynet sanonu mitään, vaikka varmaan huomasivat . Itse sen huomasin aina. Yleinen vessakin haisi jälkeeni. Poikaystäväni kun sen huomasi. Haju oli vahva .
Oliko haju kalaisa vai juustonaksuinen?
 
vierailija
Lähinnä valkohomejuustoinen :sick:
Tuo ei ollut mun vastaus. Se haisi kauhean pistävälle. En osaa kuvailla. Ihan kun nousin istumasta ylös, pelmahti haju esiin. Ei siihen pesu auttanut ollenkaan riittävästi.

Mutta tosiaan se meni lopulta itsestään onneksi ohi, mutta muutaman vuoden se kesti. Alkoi noin 22-vuotiaana. Olin erittäin nolo esim käytyäni työpaikan vessassa.
 
vierailija
Tuo ei ollut mun vastaus. Se haisi kauhean pistävälle. En osaa kuvailla. Ihan kun nousin istumasta ylös, pelmahti haju esiin. Ei siihen pesu auttanut ollenkaan riittävästi.

Mutta tosiaan se meni lopulta itsestään onneksi ohi, mutta muutaman vuoden se kesti. Alkoi noin 22-vuotiaana. Olin erittäin nolo esim käytyäni työpaikan vessassa.

etkä käynyt gynellä hoitamassa tulehdusta pois koska....?
 

Yhteistyössä