Heitteleekö se palloa sulleSamoin mut huomenna kulutan miehen lääniä, siel on palstatilaa temmeltää myös leikkeihin
Heitteleekö se palloa sulleSamoin mut huomenna kulutan miehen lääniä, siel on palstatilaa temmeltää myös leikkeihin
Mut takas e-Suomeen mieli tekis, jos sit vanhoina päivinä ku lapset kaikki aikuisiaNo niin oon ymmärtänyt...
Kaupungeissa ei taida isoja takapihoja olla...täytyy nyt katella mihin suuntaan sitä muuttaa. Kovasti houkuttelevat välillä tonne itä Suomeen..mutta taas mua kiinnostais enemmän asua täällä päin maata.
Mulla on sukua Pohjois Savossa, emmäkään ihan sinne ylös haikaile^^Mä joskus lapsena asustelin pohjois-savos..ei kyl mieli tekis takas, tääl laakeella on hyvä olla
Mä taas tykkään tästä villistä Lännestä ihan hyvin nytkinMut takas e-Suomeen mieli tekis, jos sit vanhoina päivinä ku lapset kaikki aikuisia
Vai tarkoitatko palloja mut vanha kolmen sääntö pätee vieläkin no me ollaan kyl viel nuoripari, koht 4 ja puol vuotta takana, joten voidaan viel leikkii kaiken näköistäHeitteleekö se palloa sulle
Kyl tääl on kans hyvä olla, mut jokin vetää takas sinne syntyperille, mis vappukokot roihus ja muutenkin kesä oli pidempi Mut saa nähdä sit, kai me miehen kans vaan eräillään sit etelämpänä mökkeilemässä , saa nähdä mihin virta viel vieMulla on sukua Pohjois Savossa, emmäkään ihan sinne ylös haikaile^^
Mä taas tykkään tästä villistä Lännestä ihan hyvin nytkin
Välillä vaan miettii, että mihkä päin sitä muuttais
Joo, kieltämättä Savon yöttömissä öissä oli se jokin!!Kyl tääl on kans hyvä olla, mut jokin vetää takas sinne syntyperille, mis vappukokot roihus ja muutenkin kesä oli pidempi Mut saa nähdä sit, kai me miehen kans vaan eräillään sit etelämpänä mökkeilemässä , saa nähdä mihin virta viel vie
Kyl savossakin on sitä jotain, mut tarkoitin enemmänkin nyt fiskarssin seutua savos on mahtavat vuoret mis kakaroita seikkailtiin ja uintiin kuutamossaJoo, kieltämättä Savon yöttömissä öissä oli se jokin!!
savos on mahtavat vuoret mis kakaroita seikkailtiin ja uintiin kuutamossa
Shh...oot kännissä....ynnätäänkö tääl nyt jotenkin savoa ja fiskarsin seutua vai oonko vaan kännissä.
toisessa käyn välillä töissä eikä ne mun mielestä ole lähellä toisiaan
Öitä.Mä alan hipsiin nyt nukkuun
Öitä teille
Saatan olla. Mut just olin tuolla fiskarssn seudulla ja ne puhui ruotsia, ei savoa.Shh...oot kännissä....
Nonnii, se on vaan todiste sen puolen suomalaisten kielitaidostaSaatan olla. Mut just olin tuolla fiskarssn seudulla ja ne puhui ruotsia, ei savoa.
kumpaakin ymmärrän yhtä hyvinNonnii, se on vaan todiste sen puolen suomalaisten kielitaidosta
Joo ne tuntuvat piruuttaan puhuvan ruotsiaSaatan olla. Mut just olin tuolla fiskarssn seudulla ja ne puhui ruotsia, ei savoa.
No mutta sangriaaMettäkylä ja famii
Mun olis tarkoitus lähtee sinne sit kun ois vähän pidempi vapaa töist ku vaa viikonloppu..eli näil näkymin vast ens kesänä siel kyl ollu aina peuroja paljon , näkyy slickossa paljon niitäSiellä on muuten ihan hitosti nykysellään peuroja ja kauriita. Viimeisen kymmenen kertaa kun oon ajellut pohjan läpi kirkkonummen suuntaan niin vähintään kymmenen nelijalkaista on näkynyt joka kerta.
Nii ja ruusa-roosa-ruoho täällä siis, nimimerkki on vaan vähän tuunattu.
Ja uusi avatar näyttää verenhimoiselta gootilta...Nii ja ruusa-roosa-ruoho täällä siis, nimimerkki on vaan vähän tuunattu.
Ja uusi avatar näyttää verenhimoiselta gootilta...