No tuollain voiskin värjätäPetolinnunperse? No mä värjään sil väril mikä mul ois luonnostaan nii ei juurikasvu näy muutaku harmaissa
Mut ei mitään petolintua
No tuollain voiskin värjätäPetolinnunperse? No mä värjään sil väril mikä mul ois luonnostaan nii ei juurikasvu näy muutaku harmaissa
Kiitos ruokavalio muutenkin persiistä (gluteeniton ) joten säästän muun huvin itselläniPitäsköhän teidän miettiä ruokavaliota tai jotain kun kakskymppisenä alkaa harmaita hiuksia olemaan
Moni mies joutuu myötäelämään tuon naisten elämän vaikeuden.Miesten elämä on monella tapaa helpompaa kuin naisten.
Onhan se ehkä niinkinMoni mies joutuu myötäelämään tuon naisten elämän vaikeuden.
naiset tuhlaa isot rahat kasvohoitoihin ja sit miehet kumminkin katsoo takamusta Nuorekkuus tulee olemuksesta, ei siitä miltä näyttää.Njääh! Miehet vaa komistuu vanhetessaan ja kalju on aina kaikista paras miehillä naiset vaa tuntuu tupsahtavat vanhetessaan.. pitää vissiin alkaa koittaan sitä uutta ”kasvonaamioo” mist hekutettiin et pysyy nuorekkaana
No, siitä sit vaan leikkiin mukaanTäällä harmaantuva haukku heräs ja on sitä mieltä et nyt on leikkiaika.
Mun lukema kasvohoito on ilmanen mut juu, samoin kauneus kumpuaa sisältäpäin, ulkokuori voi olla täydellinen, mut jos sisältä ruma katoaa kauneudelta pohja.naiset tuhlaa isot rahat kasvohoitoihin ja sit miehet kumminkin katsoo takamusta Nuorekkuus tulee olemuksesta, ei siitä miltä näyttää.
Mä aina välil katsonu koskemattomiaEn voikaan vielä mennä kun on puoli tölkkiä lonkeroa juomatta
Muistin että olisi ollut jo tyhjä.
Täs mitään palloa jaksa heitellä. Naapurin neitoa tekis mieli käydä pyytään leikkimään, mut veikkaan et jos käyn tähän aikaan koputteleen boxeressa ikkunaa niin leikin vaan poliisin kanssaNo, siitä sit vaan leikkiin mukaan
Leikkimään vai "leikkimään" jos boksereissa menisTäs mitään palloa jaksa heitellä. Naapurin neitoa tekis mieli käydä pyytään leikkimään, mut veikkaan et jos käyn tähän aikaan koputteleen boxeressa ikkunaa niin leikin vaan poliisin kanssa
KokeileTäs mitään palloa jaksa heitellä. Naapurin neitoa tekis mieli käydä pyytään leikkimään, mut veikkaan et jos käyn tähän aikaan koputteleen boxeressa ikkunaa niin leikin vaan poliisin kanssa
Tarviiko tuota kysyäLeikkimään vai "leikkimään" jos boksereissa menis
Kyl haukku kerostalossa pärjää.Kokeile
Mulla on heräillyt hiljaksiin koirakuumetta, mutta en ainakaan vielä haluais ottaa koiraa kerroslatoon..kattoo sitten minkälaiseen murjuun muutan ens kesänä, jos vaikka ottaiskin
Haukut pärjää kerostalossakinKokeile
Mulla on heräillyt hiljaksiin koirakuumetta, mutta en ainakaan vielä haluais ottaa koiraa kerroslatoon..kattoo sitten minkälaiseen murjuun muutan ens kesänä, jos vaikka ottaiskin
Tarviiko tuota kysyä
Harvoissa rivareissa on isot pihat. Mulla kävi tuuri.Kappas vaan, palsta hajosi...mutta siis joo toki haukut kerrostalossakin pärjää...mutta olen miettinyt että jos muuttais rivariin niin pärjäis vielä paremmin varsinkin kun sais takapihaa.
No niin oon ymmärtänyt...Harvoissa rivareissa on isot pihat. Mulla kävi tuuri.
Samoin mut huomenna kulutan miehen lääniä, siel on palstatilaa temmeltää myös leikkeihinHarvoissa rivareissa on isot pihat. Mulla kävi tuuri.
Mä joskus lapsena asustelin pohjois-savos..ei kyl mieli tekis takas, tääl laakeella on hyvä ollaNo niin oon ymmärtänyt...
Kaupungeissa ei taida isoja takapihoja olla...täytyy nyt katella mihin suuntaan sitä muuttaa. Kovasti houkuttelevat välillä tonne itä Suomeen..mutta taas mua kiinnostais enemmän asua täällä päin maata.