Moikka, pääsiskö ryhmään vielä? Olin harhautunut vau.fin keskustelupalstalle ja nyt vasta löysin tällaisen vaihtoehdon.Fb ryhmä on täynnä
LA on 20.3.19
Moikka, pääsiskö ryhmään vielä? Olin harhautunut vau.fin keskustelupalstalle ja nyt vasta löysin tällaisen vaihtoehdon.Fb ryhmä on täynnä
Hei!Onpa täällä ollu hiljasta, eipä oo itekkään tuli kirjoiteltua aikoihin!
Mitä kaikille kuuluu? Miten raskaudet etenee?
Pian on jo ensimmäiset rakenneultrassa, meillä 22päivä ja viikot silloin 20+6. Ihan ”viime tinkaan” tulee, kun niitä tehdään rv 18-21
Jännittää näkyykö sukupuoli
Vähän kurjasti kyllä tässä on viime viikot menny, päädyttiin miehen kanssa eroon ja nyt asutaan erillään ja eri kaupungeissa. Harmittaa, mutta taustalla niin paljon niin ehkä se on parempi näin
Hei!
Yritin lähettää sinulle yksityisviestin, mutta tuli ilmoitus, etten sinulle voi sellaista lähettää. Olisin kysellyt kuulumisia ja vaihtanut ajatuksia, itse vähän samanlaisessa tilanteessa parisuhteen suhteen nyt ja mietin, että voisi olla hyvä vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa, joka elää samojen haasteiden kanssa. Laita sinä viestiä, jos kiinnostaa/on aikaa ajatustenvaihdolle? Hyvää syksynjatkoa anyway!