Voi ei mikä herätys sulla, varmasti pelästyttää! Kyllä mäkin huomaan joka vessassa käynnillä olevani huojentunut kun mitään ylimääräistä ei ole tullut. Toivottavasti selvisit säikähdyksellä, miltä ilmeisesti nyt vaikuttaaMä oon kyllä ylireagoinnin mestari.... että varmaan siis oli vaan mutta kun on tommosta tuhruvuotoa ollut kesän aikana niin paljon ja yks km niin jotenkin nyt tuli paniikki tämmösestä.
Moi, tervetuloa ja fb-ryhmäänkin mahtuu! Laita mulle viestiäJoko on heinäkuisten fb ryhmä pystyssä jossa ois vielä tilaa yhdelle loppukuun äidille?
Icsi:stä PAS josta on erittäin vahva tunne että olisi plussa vaikka virallinen testipäivä vasta tulossa. Samanlainen tunne kun esikoisen icsi tuoresiirron plussasta. La vielä epäselvä (loppukuulle) kun en ole nyt ihan kärryillä miten keski-pitkän viljelyn + sulatuksen jälkeen viljelty vielä lasketaan ja suhteutetaan viikkoihin. Tosin keskosenahan tämäkin syntyy niinkun edellinenkin.
Voi toivotaan! Tuossa säikähtäessä huomasi että kyllä sitä korkealta tippuu jos jotain kamalaa kävisi. Ei oo nyt tullut muuta. Ja voin ihan julkisesti tunnustaa että mä koitin topsipuikollakin kokeilla tuleeko siihen jotain mutta ei tullu onneksi...Voi ei mikä herätys sulla, varmasti pelästyttää! Kyllä mäkin huomaan joka vessassa käynnillä olevani huojentunut kun mitään ylimääräistä ei ole tullut. Toivottavasti selvisit säikähdyksellä, miltä ilmeisesti nyt vaikuttaa
Mullakin ollut maha kuralla ja vatsa kipuillut. Kuuluu kuitenkin ihan normaaleihin raskausoireisiin, mitä oon lukenut. Koita olla huolehtimatta (ei oo helppoo), mä ite aattelen niin ettei huolehtiminen auta niin ei kannata. Voi vaan odottaa ja ajatella että aika näyttää.Mieltä alkoi kalvaa epätietoisuus. Heräsin ja oli melkein kiire vessaan ja vatsa ihan sekaisin. Jotenkin kouristeli vähän samoin kuin silloin kun menkatkin alkaa. Olin ihan varma että nyt alkaa joku vuoto samalla. No ei mitään veristä, mutta jotenkin jäi sellainen olo että oliko vähän jotain... sattuneesta syystä oli vähän vaikea erotella. Koitin kyllä tutkia mutta en sen enempää ”löytänyt” mitään vuotoja.... että vuosiko se nyt vai ei, johtuuko mahan sekaisin meneminen hormoneista? Joka tapauksessa tärisen ihan hurjasti ja tuli hirveä pelko että tämä oli nyt tässä. Toivotaan että oon väärässä.
Sama fiilis täällä, tosin turvotus ja epämukava tunne alamahalla on ollut ko pari kk (ensiksi icsi ja nyt pas, joten lääkitys aiheuttanut sitä).Mullaki hirvee turvotus. Housut puristaa ja tuntuu että kaikki huomaa Ei kuitenkaan haluais kaikkialle kuuluttaa ennen kuin on se 12 vkoa täynnä. Millon meette eka neuvolaläynnille?
Mulla on eka neuvola joskus marraskuun lopussa, eli taitaa olla joku 9+ viikot. Ois antanu aiemman ajan mut ei löytyny sopivaa.Mullaki hirvee turvotus. Housut puristaa ja tuntuu että kaikki huomaa Ei kuitenkaan haluais kaikkialle kuuluttaa ennen kuin on se 12 vkoa täynnä. Millon meette eka neuvolaläynnille?