Kiitos tiedosta! Porvoon sairaala oli vielä jäänyt listalle, kun koitin poistella synnytyssairaalalistasta käytöstä lopetetut paikat. Jos siitä vielä joku löytyy, niin saa vinkata.Harmittaa kun Porvoon sairaalassa ei enää voi synnyttää, joten vaihtoehdot on HUS alueen sairaalat Hyvinkää, naistenklinikka, Jorvi tai sitten vaihtaa sairaanhoitopiiriä ja lähteä Kotkaan.
Mä tarkistin just, niin viimeksi oon ollut 6+3 ja silloin näkyi sykeTein sen ja soitin neuvolaan! Ensimmäinen aika on 10.12. Viikkoja silloin mielestäni 10+2. Meillä tehdään silloin neuvolassa varhaisultra, mutta nyt kun siihen on kuitenkin ”noin kauan” niin mietin pitäiskö sittenkin varata yksityiseltä sitä ennen.....!
Olikos se niin että pitäs olla yli 6vko?
En ole vielä! Lisään vasta ensi viikolla, jos digissä 3+ ja neuvolasta osaavat antaa jonkun arvion lasketusta ajasta.Oletko pikkupikku itseäsi merkannut alkulistaan ollenkaan?
Mullakin on jotenkin yllättävän tyyni olo, vaikka hetkittäin toki tulee epävarma olo, että onko siellä mahassa kuitenkaan mitään. Mulla on myös välillä ollut tosi kovaa selkäsärkyä, mutta en jotenkin siitäkään ole osannut olla erityisen huolissani, muistan sitä olleen muissakin raskauksissa alussa.Hmmh, jännää seurata oireita ja niiden ajoittaista puuttumista. Tänään siis rv5+2. Pieni etova olo/närästys (vaikea tunnistaa kunnolla kumpaa tää on ) seuraa lähestulkoon jatkuvasti, mutta puolestaan tissien kipeys on laskenut. Tänään myös ilmaantui kylkikipua, vähän samantyylistä, jota oli toisella puolella noin viikkoa ennen plussatestiä. Ehkä liiankin paljon tulee tarkkailtua oireita, mutta ei osaa olla tarkkailemattakaan
Samaan aikaan on myös tyyni olo sekä pelottaa, jos joku meneekin pieleen. Mutta ei se kait auta kun pysyä hyvällä mielellä ja odottaaodottaajaodottaa
Mullakin on ensi viikolla ultra, toivon et näkyis jo syke ja sais vähän varmistusta siihen, että joku tuolla oikeasti onKiva kun teit ryhmän @Pompulam Olen kiinnostunut ryhmästä, mutta ihan vielä ei uskalla. Huhuilen täällä myöhemmin onko ryhmässä vielä tilaa
Omien laskujen mukaan tänään menossa 5+2. Yllättävän rennosti oon pystynyt ottamaan, vaikka ensi viikolla oleva varhaisultra jännittää kauheasti. "Oireina" on plussasta asti ollut ns. Tietoisuus alavatsasta ja vatsa ollut sekaisin ei tätä kyllä meinaa ymmärtää ollenkaan oletteko muut havainneet jotakin tuntemuksia?
Mulla on iltaisin. Tekisi mieli oksentaa mut silti mitään ei tule. Ihan hirveetä.Havainneet , onko muilla jo pahaa oloa? Ensin vaan huimasi mutta kyllä nyt täytyy jo ulkonakin halailla asfalttia välillä. Kuinkahan pahaksi tämä vielä äityy.