.

Ihanaa, miten paljon plussia tässä kuussa ja viikolla on tullut. :love:
@pillipöllö on kyllä mahtavat viivat!

Mulla Dpo14 ja vieläkin niin hailea viiva tai viibanpaikka, että silmillä näkee, mutta kameralla ei saa oikein hyvää kuvaa. Tänään aamulla tuli oranssia verensekaista vuotoa, joten nyt vaan sitten jännittää, että onko ne merkki menkoista vai voisko kehossa tapahtua vielä jotain kivempaa.
 
Jännittävä tilanne monilla, haamuille vahvistumista :love:

Mikäli luteaalivaihe on sama kuin ensimmäiset yrityskierrot niin menkkojen pitäs alkaa tänään, jos menee parin viimeisen kierron mukaan niin huomenna.
Joka paikassa hehkutetaan kuinka aikaisin plussa jo näkyy, kuvia ja videoita testeistä on taas googlattu ja ”masentavaa” nähdä että monissa haamut jo välillä dpo 8-10. Itse kun miettii tällä hetkellä kuinka todennäköistä olisi saada vasta myöhemmin.. :unsure: aiemmat raskaudet on mulla näkyneet testeissä dpo 9-10 joten senkin puolesta hieman vetää matalaksi. Olihan siinä rfsun testissä selvä haamu joo mutta taidan joutua tekemään sinne reklamaation :cautious:
Sori tää aamun avautuminen :LOL:
 
Mulla testi puhdas nega. Mutta en aio siitä vielä masentua, olo vaan on semmonen, että se vois vielä plussaksi muuttua. Ja mä mietin myös, että saanpahan tehdä kuukauden kauemmin töitä jos tästä kierrosta ei tärppää:D
Noh, testailen perjantaina taas. Ja se apteekin testi ei ollut herkkä, joten ei vielä välttämättä näkyis, menossa vasta dpo 9.

@pillipöllö mahtavat viivat! Kumpa itekkin sais vielä tommoset:)
 
Voi @Wintersun että sulla on ollu ikävä tilanne :( pitikin sulle sattua tuommonenkin just tähän kun pääsette aloittaa hoidot :( kyllä sulla on tässä ollut muutenkin sen verran pitkä urakka,ja mun mielestä on hienoa että täällä voi kertoa ja avautua ihan kaikesta mikä mieltä askarruttaa :love:

Täällä tehty aamulla vain pc kun ei ollut herkkiä enempää,jonkinnäköinen niin heikko haamulainen tuli, ettei kuvaan saa,haen tänään siis joitain herkempiä testejä ja kokeillaan olisiko eiliseen herkkään testiin viiva yhtään vahvistunut :love: kyllä mua niin jänskättää :) voin toki kuvan nappasta pc:stä jos joku haluaa tiirailla :ROFLMAO:

Nyt taas täällä iso plussa aalto kyllä meneillään:love: ja loput sit perästä:love::love: jotenkin vaan epäilyttää mitä kaikkea vahinkoa olen kerennyt saada noilla reseptilääkkeillä että meneekö kuitenkin kesken..lopetin kyllä nyt siis sen kuurin ihan suosiolla :unsure: jatkan vaikka sit jos tää tauti ei poistu ja vuoto alkaakin..
 
  • Tykkää
Reactions: Adessaa
Vau mikä plussa aalto! Onnea jokaiselle ja tarrasukkia:love:

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille <3

Mä en oo kerenny yhtään pohtia oloja, kun ollut niin kiire koko ajan. Toki dpo 3 vasta, että eipä varmaan mitään bongattavaa olisikaan. :LOL: Jotenki on nyt fiilis, että jos ei tästä kierrosta tärppää niin sit pidetään taukoa. On nyt niin kiireistä, että ei riitä energiat yrittämiseen. Ellei tästä kierrosta oo sitten tietty tärpännyt. Aika näyttää!
 
Paljon onnea plussista kaikille:love: Ja haamulaisilille paaaaaaljon vahvistumisia:love::love:

ON :Mää oon ollu vähä hiljanen joka keskustelussa nyt. Seurannu kyllä oon joka päivä ja monesti:DKp22 menossa. Dpoista ei tietoo tun en tikuttanu enkä mitannu lämpöjä enkä kyl pahemmin ees kuulostellu kroppaakaan. Flo ennusti ovista viime viikon tiistaille, mut sillon se ei ollu siitä oon varma. Ke-pe välillä todennäkösesti. Tänään ja eilen on pistelly oikeeta munasarjaa jonkin verran. Oon ny niin keskittyny vaan treenaamiseen, liikkumiseen ylipäätään ja ruokavalioon että koko vauva juttu on jääny vähä taka-alalle mielessä ja ehkä hyvä niin. Ens viikon tiistaina testaan ekan kerran jos ei oo vuoto alkanut :)
 
On kiva nähä noita plussia:love:

Otin saikun ja makoilen nyt täällä netflixin äärellä. Pakko sanoo kyl et tylsää tää on :cautious: liikaa aika ajatella ja nyt ku lueskelee näitä juttuja niin tulee tosi malttamaton olo. Tein sit sen testin ja negatiivinen oli. Mut kuten sanottu en oikeen muuta odotakaan. Olis aika ihme et kertalaakista nappais. Ja sitten taas toisaalta ehkä aikaista vielä. Nyt kyl tullu itelle semmonen fiilis et haluun ihan tosissaan alkaa yrittää. Tähän mennessä ollu semmonen "tulee jos on tullakseen" vaihe.
 
@Minic voi vitsit, mulla aivan samat fiilikset! Eka piti rennosti vaa kattoo jos jossai vaihees ilonen yllätys tulee, mutta malttamattomuus ja niin kova kaipuu omaan kääröön voitti mielen.

pakko laittaa tänne :D hain äskö turhautuneena rfsu ovisliuskojen tilanne precheck testejä ja nyt näytti tältä!? Vasemmalta munasarjankohdalta vähä nippailee ni ehtiiköhä viä tänää pupuilee ku pari päivää ollu ny hiljasta (n)
 

Attachments

@Minic voi vitsit, mulla aivan samat fiilikset! Eka piti rennosti vaa kattoo jos jossai vaihees ilonen yllätys tulee, mutta malttamattomuus ja niin kova kaipuu omaan kääröön voitti mielen.

pakko laittaa tänne :D hain äskö turhautuneena rfsu ovisliuskojen tilanne precheck testejä ja nyt näytti tältä!? Vasemmalta munasarjankohdalta vähä nippailee ni ehtiiköhä viä tänää pupuilee ku pari päivää ollu ny hiljasta (n)
Ehtii varmasti, tuo ei oo vielä plussa mutta selkeästi tulossa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: toivojatintti
@papupata12 en kyllä jaksa uskoa että olisi viivanpaikka :love: :love:

Lisätään nyt omatkin tänne tältä aamulta. Rfsu ja one step herkät. En kestä tätä epätietosuutta :LOL:
Mies on alkanut ihmeellisesti kiinnostumaan mun vessareissuista :ROFLMAO: Liekö sillä joku kuudes aisti ja tietää että loppukiertoa mennään.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: kindermaxi
Onpa monella täällä jännä tilanne :love:

Viimeksi tuli ovisplussa kp 15. Nyt mennään jo kp 19 ja haaleaa viivaa ollu tähän asti joten meinasin jo heittää hanskat tiskiin tän kierron suhteen, äsken kuitenkin räikeä ovisplussa! :love:

Lääkärikin soitti ja lisärautaa pitää syödä pari kuukautta, arvot oli hieman alakanttiin. Toivottavasti olisi apua.
 
@papupata12 ja @Miina- Molemmilla näkyy, toivotaan vahvistumista :love:

@Appelsiiniomena Jes, hienoa että tuli ovisplussa! (y) Hei sori jos multa on mennyt ohi mutta oot ilmeisesti käynyt verikokeissa tsekkaamassa että kaikki on kunnossa? Pääseekö ihan noin vaan vaikka terveyskeskukseen johonkin veriarvojen mittaukseen, vai miten se onnistuu? Muakin kiinnostais selvittää löytyykö jotain puutostiloja tai jotain muuta häikkää, jos ei tässäkään kierrossa tärppää.
 
Onpa monella täällä jännä tilanne :love:

Viimeksi tuli ovisplussa kp 15. Nyt mennään jo kp 19 ja haaleaa viivaa ollu tähän asti joten meinasin jo heittää hanskat tiskiin tän kierron suhteen, äsken kuitenkin räikeä ovisplussa! :love:

Lääkärikin soitti ja lisärautaa pitää syödä pari kuukautta, arvot oli hieman alakanttiin. Toivottavasti olisi apua.
Mullaki tänää kp18 ja haalee joten toivo et huomenna tummenis kans:love::love:
 
@papupata12 ja @Miina- Molemmilla näkyy, toivotaan vahvistumista :love:

@Appelsiiniomena Jes, hienoa että tuli ovisplussa! (y) Hei sori jos multa on mennyt ohi mutta oot ilmeisesti käynyt verikokeissa tsekkaamassa että kaikki on kunnossa? Pääseekö ihan noin vaan vaikka terveyskeskukseen johonkin veriarvojen mittaukseen, vai miten se onnistuu? Muakin kiinnostais selvittää löytyykö jotain puutostiloja tai jotain muuta häikkää, jos ei tässäkään kierrossa tärppää.
Keväällä kävin kilpirauhaskokeissa koska oli palelua ja väsymystä, ne oli ok. Voi olla että oli jo silloin puutetta raudasta mutta sitä ei tajuttu kattoa. Nyt kävin koska mulla on ollu kevään/kesän todella runsaat menkat ja edellisten jälkeen aivan tappoväsymys mitä ei ennen oo ollu. Oon menny työterveyden kautta joten en osaa sanoa miten julkisella tämä toimii. Toki jos kertoo että on ollu vaikka väsymystä, palelua jne niin luulis että laittavat kokeisiin. :) Mulla on myös samoilla kerroilla otettu perusverenkuva ja ne on kaikki ok.
 
Kiitos @Appelsiiniomena, myös itse voisin hakeutua työterveyden kautta johonkin kokeisiin, tuota palelua ja väsymystä on kyllä mullakin.. Olisi kiva saada tietää onko kaikki ylipäätään kunnossa.
Mulle oli siis ihan uutta että raskautta yrittävän naisen rautavarastot olisi hyvä olla vähintään 50, mielellään lähemmäs 100. Mulla oli 23. Suosittelen kyllä käymään kokeissa, tuo mielenrauhaa kun tietää että kaikki ok ja jos ei ole niin tietää mitä pitää tehdä. Rautaa kun ei kannata syödä varmuuden vuoksi isoja annoksia. Olen myös kertonut lääkäreille että vauva on toiveissa. :)
 

Yhteistyössä