Tää on RFSU:n puikkotesti. Antaa haamulaisia helposti..täytyy nyt vain rauhassa odotella mitä muut testit antaa parin päivän päästä.@stindepinde Mikä herkkyys testissä? Mutta siis näyttäähän toi plussalta ja toivottavasti vahvistuu
Tää on RFSU:n puikkotesti. Antaa haamulaisia helposti..täytyy nyt vain rauhassa odotella mitä muut testit antaa parin päivän päästä.@stindepinde Mikä herkkyys testissä? Mutta siis näyttäähän toi plussalta ja toivottavasti vahvistuu
Näin mäkin aattelisin mut sit taas tänään sain yhtä vahvan viivat testiin mitä kp20 sain. joko ovis on jo mennyt (mitä en toivo koska just tossa kp21 tienoilla oli pieni tauko tallettelusta koska hiivatulehdus) tqi sit se on vast nyt eessä (mikä ois myös huono koska mies korkeessa kuumeessa eikä varmaan suostu tänään peittoja heilutteleen, onneks eilen talleteltu). Hämmentävää. ehkö teen vielä illalla testin ja mietin sit uudelleen. Niin ja tänään tuli pientä rusehtavaa vuotoa paperiin pyyhkiessä, mitähän sekin tarkottaa. Miksi, oi miksi ei vois tääkin olla helpompaa ja ovis tapahtuis just silloin ku pitääkin ettei aina tarviis arvuutella.@tupsahus Mä voisin veikata et ovis tosiaan ollut kp21. Luulen et kp20 olis päivällä tai illalla testi näyttänyt plussaa
Mulla viime raskaudessa digi näytti kans "ei raskaana" vaikka muut testit sano toista. Kyllä mä uskoin muihin testeihin ja poikahan siitää syntyi. Ei kannata heittää hanskoja tiskiin viellä ennen ku menkat alkaa jos alkaa.Digi sanoi ei raskaana, joten RFSU teki sen taas: antoi ihan kunnollista viivaa, enkä kuitenkaan ole raskaana. Pitäis vaan tehdä kerran kuussa toi digi, niin säästyis pitkä penni.
Mulla sellanen tilanne, että sain ne plussaviivat menkkojen jälkeen. Kemiallinen siis ehkä kyseessä ja hormonia sen verran, että antoi viivaa. Tai sit toi RFSU vaan on tollanen erikoinen testi, et antaa viivaa. En tiedä. Mut kyllä nyt pitää uskoa, etten oo raskaana.Mulla viime raskaudessa digi näytti kans "ei raskaana" vaikka muut testit sano toista. Kyllä mä uskoin muihin testeihin ja poikahan siitää syntyi. Ei kannata heittää hanskoja tiskiin viellä ennen ku menkat alkaa jos alkaa.
Käy ihmeessä katsomassa verikokeesta vielä, jos yhtään epäilyttääOliskohan kellään kokemusta moisesta:
Tein Clearbluen digitestin kun menkat oli myöhässä kolme päivää. Näyttöön tuli melkein heti "raskaana +3"
Tästä noin 1,5 viikkia tein uudelleen ja sain edelleen "raskaana +3", mutta tuloksen ilmestyminen kesti todella pitkään, lähemmäs kolme minuuttia.
Voikohan tuo enteillä jotain pahaa, että ensin tulos tuli heti ja myöhemmin vasta minuuttien kuluttua. Huolettaa, kun etova olokin on kaikonnut.
En katsonut aikaa. Mutta tuossa digitestissä ei suoranaisesti sitä testiaikaa mainita. Siinä sanotaan, että tulos ilmestyy yleensä 1-3 minuutin kuluessa".Käy ihmeessä katsomassa verikokeesta vielä, jos yhtään epäilyttää
Testiajan sisällä kumminkin tuli ?
toivottavasti kaikki menee hyvin
Onhan noita muitakin apteekin herkkään myös tooooodella haalea haamu.@Miina- Jännää!! Onko sulla muita testejä
Mulla myös rfsu puikko (ja liuskatkin) antoi viivaa useamman kerran kun niitä tein tässä yritysaikana. En luota niihin kyllä pätkääkään.Mulla sellanen tilanne, että sain ne plussaviivat menkkojen jälkeen. Kemiallinen siis ehkä kyseessä ja hormonia sen verran, että antoi viivaa. Tai sit toi RFSU vaan on tollanen erikoinen testi, et antaa viivaa. En tiedä. Mut kyllä nyt pitää uskoa, etten oo raskaana.