Onhan tuossa selkeä viiva kuitenkinMoi! Tän aamun testi näytti tältä:
katso liitettä 4941
Tein iltapäivällä vielä toisen Pregchekin, mut siihen ei tullut yhtään mitään. Siitä oloni kyllä lannistui..ehkä vaan taas kuvittelen toiveeni.
Onhan tuossa selkeä viiva kuitenkinMoi! Tän aamun testi näytti tältä:
katso liitettä 4941
Tein iltapäivällä vielä toisen Pregchekin, mut siihen ei tullut yhtään mitään. Siitä oloni kyllä lannistui..ehkä vaan taas kuvittelen toiveeni.
Toivotaan! Jos on niin on se ainakin hyödynnetty la, su ja maKyllä tuo kuulostaa ovikselta @pillipöllö
Mun ei varmasti tarvitse avata meidän elämää sulle sen enempää Suosittelen sua keskittymään ihan siihen omaan elämääsiMun on pakko kysyä @pillipöllö että miks ihmeessä yrität nyt jo raskautua? Onko sulle tärkeempää se lasten tehtailu ja raskaana oleminen, kuin se itse vauva? Vai miksi et keskity hoitamaan juuri syntynyttä vauvaasi ja anna tämän rauhassa nauttia äidin huomiosta ja rakkaudesta?
Et varmaan halua kuulla tätä, mutta jos testi on rfsu, niin tuo on minun kokemuksieni mukaan vain törkeä viivanpaikkaOnkohan tää nyt se kuuluisa viivanpaikka vai haamu
Ihanaa että täällä on muitakin joka painii samojen juttujen kanssa.@Minni-83 Taidan tietää tasan tarkkaan mistä puhut,ihan kun mun suusta.
Tiedän etten ole raskaana mut kaikki tuntemukset aivan samoja
Jossain kierroissa oon myös ihme aikoihin tehnyt testin kun en voi olla varma..
Tänään istuessa tuntui kuin vauva potkisi kylkiluita-varmaan kramppasi lihakset tai muuta mutta tuntu täysin samalta.
Oikeestaan se oli kiva tunne-tuli muistoja mieleen raskaus ajoilta
Tsemppiä meille