Helsingissä oli tänään mielenosoitus yhdistymisvapauden puolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On jopa sairaan ironista, että kokoontumisen ja mielipiteen vapauden aatteen puolustaminen on kautta koko historian ollut vasemmiston aate. He ovat sen puolesta marssineet ja mieltä osoittaneet. Koko mielenosoittamisen kulttuuri on vasemmistolaista alkuperää. Siellä on vaadittu, että jokainen saa sanoa mielipiteensä ja kaikilla on jakamaton sananvapaus. Porvarit ei täällä sano mitä joku saa sanoa ääneen.

Nyt... hupsista saatana...

Yhtäkkiä vasemmisto on tätä koko historiansa ajamaa asiaa vastaan. :D
Vasemmisto on vain oman yhdistymis- ja sananvapauden puolestapuhuja ja muilta he haluavat kieltää sen vaikka väkivalloin. Historia on tästä täynnä esimerkkejä vaikka kuinka paljon.

Kun ryhmän pääasiallinen tehtävä on väkivallalla uhkailu ja muiden haukkuminen, ei ole mitään perustetta puolustaa sellaisten kokoontumisvapautta. Ihan yhtälailla anarkistien kokoontumisoikeudet pitää poistaa. Ei siinä mitään sen ihmeempää ole takana.

Kannattaa varmaan tutustua historiaan. Ei vasemmiston yhteen kokoutumisen idea ole ollut vaihtaa mielipiteitä. Siinä on aina ollut väkivallan ja terrorismin uhka. Muuten saman voi esittää kuorolauluna. Eikä tämä ole puolustus kenenkään väkivallalle, mutta vasemmiston omaisuutta tämä idea on.

On jopa sairaan ironista, että kokoontumisen ja mielipiteen vapauden aatteen puolustaminen on kautta koko historian ollut vasemmiston aate. He ovat sen puolesta marssineet ja mieltä osoittaneet. Koko mielenosoittamisen kulttuuri on vasemmistolaista alkuperää. Siellä on vaadittu, että jokainen saa sanoa mielipiteensä ja kaikilla on jakamaton sananvapaus. Porvarit ei täällä sano mitä joku saa sanoa ääneen.

Nyt... hupsista saatana...

Yhtäkkiä vasemmisto on tätä koko historiansa ajamaa asiaa vastaan. :D
Asian saavuttamiseksi on vuodatettu verta ja menetetty henkiä.
On jotenkin surkuhupaisaa, että yhteiskuntaa ja lakia vastustavat yrittävät vetdota lakiin jota vastustavat.

Mä muuten voin sanoa Torniaiselle, että "mitäs suvakki".
Mua ei kauheesti kiinnosta semmoinen joka on katsonut liikaa karate-kidiä.

Asian saavuttamiseksi on vuodatettu verta ja menetetty henkiä.
On jotenkin surkuhupaisaa, että yhteiskuntaa ja lakia vastustavat yrittävät vetdota lakiin jota vastustavat.

Mä muuten voin sanoa Torniaiselle, että "mitäs suvakki".
Mua ei kauheesti kiinnosta semmoinen joka on katsonut liikaa karate-kidiä.
Paljonkos vasemmisto tappoi vuonna 1918 ihmisiä kapinoidessaa laillista hallitusta vastaan?

Torniainen tiputtaisi vanhan juopon vaikka molemmat kädet selän takana.

Ihanan ironista, halveksut ja ihannoit väkivaltaa samassa viestissä ja moralisoit samalla vasemmistoa joka mielestäsi toimii väärin tehdessään samoin.

Väkivalta on AINA väärin. Ei mulla muuta.
Jokaiselle löytyy voittaja.

Joku voi luulla olevansa iso ja pelottava jos onnistuu pelottamaan pikkutyttöjä hiekkalaatikolla.
Mut ei se muutoin toimi.

Ai Torniainen on suvakki? Satasesta vetoo ettet uskalla mennä sille sitä sanomaan :ROFLMAO:

Tämä. Petrihän eli palstapersu ei todellisuudessa uskalla mennä lähellekään noita kaljupäisiä vätyksiä (edit: mun mies on kalju, mutta maailmankuvansa ja arvojensa puolesta kaukana noista plus on hottis!) ja tietysti hyvä niin, mutta näillä kirjoiteluillaan hän ei tajua tekevänsä hallaa halla-aholaisille elikkä siten myös puolueen kannatukselle. Kuka nyt haluaa palstapersuun samaistua. No okei, Aivan Sama puolustaa häntä usein, jotenkin äidillisesti <3

Luin jutun, siinä sanottiin että mielenilmauksesta oli ilmoitettu etukäteen poliisille (kuten kuuluu).
Ja että poliisin näkökulmasta mielenilmaus oli rauhallinen.
Ja ettei tuomio yhdistyksen lakkauttamisesta ole vielä lainvoimainen, siitä saa vielä valittaa korkeimpaan oikeuteen.

Ja ei, en tosiaankaan ole uusnatsi.
Mutta minusta vaikuttaa hesarin jutun perusteella siltä, ettei tuo mielenilmaus rikkonut mitään lakia.

Luin jutun, siinä sanottiin että mielenilmauksesta oli ilmoitettu etukäteen poliisille (kuten kuuluu).
Ja että poliisin näkökulmasta mielenilmaus oli rauhallinen.
Ja ettei tuomio yhdistyksen lakkauttamisesta ole vielä lainvoimainen, siitä saa vielä valittaa korkeimpaan oikeuteen.

Ja ei, en tosiaankaan ole uusnatsi.
Mutta minusta vaikuttaa hesarin jutun perusteella siltä, ettei tuo mielenilmaus rikkonut mitään lakia.

Poliisi ei päästänyt niitä muunmaalaisia tappelijoita paikalle..

Yhteistyössä