Olen kuulemma ahne akka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Tänään kävin Artekin Pop Up:ssa olimme esikon kanssa ensimmäisiä jonossa, otin heti kun kävelin 3 erilaista Artekin jalkalamppua sain kakkaa niskaan sen takia, kun näitä oli vain 3 :-D, ahne, enkä ajattele muita bla bla......Törkeä, no joku on pöllinyt meiltä vielä 1 tarjoiluvaunu ja Vitran naulakon vaikka esikoinen sanoi että ne on meille varattu, kävin sanomassa myyjälle onneksi se löysi minulle lisää. En tajua miksi aina lähden ko tapahtumille kun se on noin ahdistavan hauska, toisaalta säästin tänään noin 12k ja oli pitänyt 3x krt käydä hakemassa kaiken :LOL: hoitoon vaan. Oliko joku muu Turussa siellä tänään? Toivottavasti kukaan ei ole nähnyt minua reps.....

Tänään kävin Artekin Pop Up:ssa olimme esikon kanssa ensimmäisiä jonossa, otin heti kun kävelin 3 erilaista Artekin jalkalamppua sain kakkaa niskaan sen takia, kun näitä oli vain 3 :-D, ahne, enkä ajattele muita bla bla......Törkeä, no joku on pöllinyt meiltä vielä 1 tarjoiluvaunu ja Vitran naulakon vaikka esikoinen sanoi että ne on meille varattu, kävin sanomassa myyjälle onneksi se löysi minulle lisää. En tajua miksi aina lähden ko tapahtumille kun se on noin ahdistavan hauska, toisaalta säästin tänään noin 12k ja oli pitänyt 3x krt käydä hakemassa kaiken :LOL: hoitoon vaan. Oliko joku muu Turussa siellä tänään? Toivottavasti kukaan ei ole nähnyt minua reps.....
Mina nain sinut, mutta en puhu siita muille.

Nyt käyttävältä alk koko keittiö ja toinen käyttävä täynnä, kivaa kävellä, huomenna sitten alan käymään läpi kaikki mitä ostettu ja mitä jää tänne ja mitä muualle vien...

Kateellisten puheita :whistle:

Jos joku nappaa koko erän, niin voi voi.
En tiedä yhtään ihmistä, joka ei varallisuuden salliessa ja tilaisuuden tullen tyhjää koko erää "alearvotavaraa". Ei omatunto kerro "ota yksi vain, jää naapurillekin".
Kyllä siinä eurolaskuri raksuttaa ja mietitään väyliä missä saa myydyksi hyvällä voitolla "muumi mukit".

Ihana loma lapsella. Saa jonottaa äitille lisää krääsää... jotta äiti pääsee nettiin pönkkään egoa.

Siistii
Lapsi itse tykkää ko krääsästä kun sai pöydän ja tuolit eilen kans huoneeseen tietokonea varten ja joku digitaalisen pirustuslaudan varten kun nyt ala harrastaa tätä jotain anime juttuja piirtää.
Mikä Ego jos kävin alennusmyynneissä :LOL:? Sekä kalusteita ostan melko viikottain että saan asunnot kuntoon, juuri vkon sitten sain ylikallin lampun enkä nostanut silläkään egoa vaikka se maksoi noin saman verran mitä eilen säästin.

En yhtään ihmettele, että joku on kutsunut ahneeksi akaksi. Kävelit siis jonon ohi itse jonottamatta kun laitoit lapsen jonottamaan puolestasi ja vielä hamstrasit kaiken.

Minä en kyllä kehtaisi tulla moisella vielä kehuskelemaan. Tosi säälittävää.

En yhtään ihmettele, että joku on kutsunut ahneeksi akaksi. Kävelit siis jonon ohi itse jonottamatta kun laitoit lapsen jonottamaan puolestasi ja vielä hamstrasit kaiken.

Minä en kyllä kehtaisi tulla moisella vielä kehuskelemaan. Tosi säälittävää.
Osan kyllä kävellä myös jononkin ohi jos jotain aivan pakko saada, mutta nyt me olimme jonossa ja piste :LOL: törkein ja nopein vie so what

Lapsi itse tykkää ko krääsästä kun sai pöydän ja tuolit eilen kans huoneeseen tietokonea varten ja joku digitaalisen pirustuslaudan varten kun nyt ala harrastaa tätä jotain anime juttuja piirtää.
Mikä Ego jos kävin alennusmyynneissä :LOL:? Sekä kalusteita ostan melko viikottain että saan asunnot kuntoon, juuri vkon sitten sain ylikallin lampun enkä nostanut silläkään egoa vaikka se maksoi noin saman verran mitä eilen säästin.
Paitsi nyt just taas ihan vahingossa lipsahti itsekehun puolelle.

Surullista miten materialistiseen maailmaan lapsesi kasvatat. Mutta kukin taaplaa tyylilään ja hienoa jos sun elämän tyhjiöt täyttyy artekilla.

Paitsi nyt just taas ihan vahingossa lipsahti itsekehun puolelle.

Surullista miten materialistiseen maailmaan lapsesi kasvatat. Mutta kukin taaplaa tyylilään ja hienoa jos sun elämän tyhjiöt täyttyy artekilla.
Meillä kullakin on omia harrastuksia. Onneksi sun tyhjiö täyttyy pienemmällä vaivalla eli haukkumalla randomtyyppejä 2+ palstalla.

Kivan näköisiä esineitä! Tulee varmasti kaunis koti!

Yhteistyössä