V
vierailija
Vieras
Pituus on 16 cm ja ympärysmitta 14 cm. Oon 18-vuotias, eikä mulla ole vielä seksikokemuksia, mutta olen epävarma itsestäni, kun naisten mielestä kuulemma mun kokoluokkaa olevat ovat "katkarapuja".
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minkä kokoinen sitten on keskikokoinen?Ei tuo katkarapu ole, mutta onhan tuo pienehkö. Hyvin tuollakin pärjää.![]()
Ei tuo katkarapu ole, mutta onhan tuo pienehkö. Hyvin tuollakin pärjää.![]()
Haluaako kaikki naiset muka hellän miehen? Mun kokemuksen mukaan huomattavan iso osa naisista haluaa miehen, joka panee ja käyttää heitä miten tahtoo, pientä kipua unohtamatta. Toivovat halien sijaan kevyttä kuristamista ja läpsyjä perseelle.Eiku just sopiva, ja pääasia ei oo koko, vaan se miten sitä käyttää ja miten käyttäytyy, eli on hellä ja kiihottava
Ei ei ei!Haluaako kaikki naiset muka hellän miehen? Mun kokemuksen mukaan huomattavan iso osa naisista haluaa miehen, joka panee ja käyttää heitä miten tahtoo, pientä kipua unohtamatta. Toivovat halien sijaan kevyttä kuristamista ja läpsyjä perseelle.
Tää on tarkoitettu pienimunaisille, ettei tule paha mieli. Lässynlää ja todellisuudessa on liian pieni.Eiku just sopiva, ja pääasia ei oo koko, vaan se miten sitä käyttää ja miten käyttäytyy, eli on hellä ja kiihottava
Ei se äiti-ihmisten pimppaloora ole yhtään sen pahempi kuin ei-äiti-ihmisten. Riippuu miten huoltaa.Äiti-ihmisille pieni, mutta normaalin pillun omaaville just passeli vehje.
Sun juttus on sama sarjaa kuin sanoa pienimunaiselle ettei se koko vaan miten sitä käyttää.Ei se äiti-ihmisten pimppaloora ole yhtään sen pahempi kuin ei-äiti-ihmisten. Riippuu miten huoltaa.
Äideillä on normaali pimppa. Jos jollakin on löystynyt niin voi jumpata norrmaaliksi.Äiti-ihmisille pieni, mutta normaalin pillun omaaville just passeli vehje.
Äideillä on normaali pimppa. Jos jollakin on löystynyt niin voi jumpata norrmaaliksi.
Mistäpä semmonen jolla ei ole penistä ja kokemusta sen käytöstä voisi tietää pimpin tiukkuuden tuntemuksista.No ei voi, mistänäitä paskanjauhajia riittää? Synnytys pilaa pillun, AINA. Ei synnytäneen pillu ikinä tunnu samalta kuin ei synnytäneen. Ihan eri juttu!
Tiedätkö millainen pimppa on kaikilla naisilla? Et tiedä. Joten älä sinä puhu paskaa!No ei voi, mistänäitä paskanjauhajia riittää? Synnytys pilaa pillun, AINA. Ei synnytäneen pillu ikinä tunnu samalta kuin ei synnytäneen. Ihan eri juttu!
No ei voi, mistänäitä paskanjauhajia riittää? Synnytys pilaa pillun, AINA. Ei synnytäneen pillu ikinä tunnu samalta kuin ei synnytäneen. Ihan eri juttu!
ei se auta että on lihaksia jollei niitä osaa ja halua käyttääPillu voi olla löysä sellaisellakin naisella joka ei ole synnyttänyt. Moni ei-synnyttänyt ei tajua treenata alapään lihaksia. Synnyttäneille ne annetaan ihan ohjeiksi ja lihakset voi olla alapäässä paremmassa kunnossa kuin ei-synnyttäneellä. Lisäksi synnytyksestä palautuminen on yksilöllistä.
Ei ole mitään yhtä totuutta asian suhteen vaikka tuo yksi provo niin yrittääkin väittää.
Niin ja se osaamaton voi olla synnyttämätön. Sehän mun pointti tuossa olikin, että löysä pillu ja lihakset voi olla synnyttämättömällä. Se, että on synnyttänyt ei tarkoita automaattisesti sitä, että lihakset on löysät eikä niitä osaa tai halua käyttää.ei se auta että on lihaksia jollei niitä osaa ja halua käyttää