Onko mulla pieni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Pituus on 16 cm ja ympärysmitta 14 cm. Oon 18-vuotias, eikä mulla ole vielä seksikokemuksia, mutta olen epävarma itsestäni, kun naisten mielestä kuulemma mun kokoluokkaa olevat ovat "katkarapuja".

Ei tuo katkarapu ole, mutta onhan tuo pienehkö. Hyvin tuollakin pärjää. (y)

Jättikatkarapu?
Giant-Asian-Tiger-Prawn-Threatens-Texas-Gulf-Coast.jpg

Eiku just sopiva, ja pääasia ei oo koko, vaan se miten sitä käyttää ja miten käyttäytyy, eli on hellä ja kiihottava
Haluaako kaikki naiset muka hellän miehen? Mun kokemuksen mukaan huomattavan iso osa naisista haluaa miehen, joka panee ja käyttää heitä miten tahtoo, pientä kipua unohtamatta. Toivovat halien sijaan kevyttä kuristamista ja läpsyjä perseelle.

Ap ei sulla oo mitään hätää tuon kokosella Ihan normaalin kokoinen olet.
Jos joku nainen haukkuu katkaravuksi niin kyllä sillä naisella taitaa olla ihan oman pään sisässä ongelmia, jotka haluaa purkaa satuttamalla muita.

Pillu voi olla löysä sellaisellakin naisella joka ei ole synnyttänyt. Moni ei-synnyttänyt ei tajua treenata alapään lihaksia. Synnyttäneille ne annetaan ihan ohjeiksi ja lihakset voi olla alapäässä paremmassa kunnossa kuin ei-synnyttäneellä. Lisäksi synnytyksestä palautuminen on yksilöllistä.

Ei ole mitään yhtä totuutta asian suhteen vaikka tuo yksi provo niin yrittääkin väittää.

Pillu voi olla löysä sellaisellakin naisella joka ei ole synnyttänyt. Moni ei-synnyttänyt ei tajua treenata alapään lihaksia. Synnyttäneille ne annetaan ihan ohjeiksi ja lihakset voi olla alapäässä paremmassa kunnossa kuin ei-synnyttäneellä. Lisäksi synnytyksestä palautuminen on yksilöllistä.

Ei ole mitään yhtä totuutta asian suhteen vaikka tuo yksi provo niin yrittääkin väittää.
ei se auta että on lihaksia jollei niitä osaa ja halua käyttää

ei se auta että on lihaksia jollei niitä osaa ja halua käyttää
Niin ja se osaamaton voi olla synnyttämätön. Sehän mun pointti tuossa olikin, että löysä pillu ja lihakset voi olla synnyttämättömällä. Se, että on synnyttänyt ei tarkoita automaattisesti sitä, että lihakset on löysät eikä niitä osaa tai halua käyttää.

Haloo taas pahvit.