Mistä ellulla ja lisulla tuli kinaa? Päättömästä?
Mee hei takas nukkuu. Tai hanki itsellesi duuni. Tai harrastus. Tai ihan mitä vaan niin että sulla on jotain muuta kuin tää palsta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä ellulla ja lisulla tuli kinaa? Päättömästä?
Eikös alkukirkon aikaan ollut vaikka mitä kykyjä ihmisillä? Kielillä puhumista, parantamista...
Ehkä siitä tuli "syntistä" vasta kun "kehittyneemmän" kirkon johtohahmot kokivat "lahjan" saaneiden teot uhkana omaa tarpeellisuuttaan vastaan.
Oikeasti niin läpimätä laitos!
Kyllä. Näitä lahjoja käytetään edelleen erinäisissä kirkoissa.
Nekin ovat henkien tekosia ja henkien puhumista/toimimista ihmisten kautta. Aivan kuten enkeleiden ihmestymiset ym. Lisäksi raamatusta löytyy vielä viitteittä uskosta uudelleensyntymiseen, vaikka ne ovat suurilta osin karsittu pois.
En oikein ymmärrä, että jos kaikki henkimaailman kanssa kommunikoiti on tuomittavaa, niin miksi kuitenkin se on ok. Yhtälailla se saatana voi esiintyä enkelinä tai laittaa ihmiset puhumaan kielillä. Raamatussa kyseiset asiat ovat hyväksyttäviä ihmeitä ja kuitenkin se on kiellettyä ja saatanasta.
Raamattu on varsin esimerkillinen kirja siitä, miten ihmisiä voidaan ohjailla elämään poliittista eliittiä hyödyttävällä tavalla. Kirjaa on käytetty ihmisten hallitsemiseen.
Oletko koskaan miettinyt, miten mielenkiintoista olisi perustaa uskonto?
Sen lisäksi että siten saisi taottua järkeä pöllömpien päähän, voisi sillä kerätä kivasti rahaa.
(ja kohta sataa paskaa monelta taholta)
Olen. Usein.
Lähinnä olen miettinyt sitä, miten typeriä juttuja voisi keksiä ja syöttää ihmisille. Tosin scientologit ovat jo tainneet tehdä tämän ihmiskokeen nykypäivänä![]()
Mulla on jotenkin ajatus siitä että indigotyyppi kun tulee uskoon, niin sen näyt vaihtuu okkulttisista suurimmaksi osaksi raamatullisiin - toki sielunvihollinen hyökkäilee uskoviakin vastaan omien näkyjensä tms.kautta, mutta on meillä paljon vahvempi suoja niitä vastaan.En mä oikein itsekkään tiedä mitä tarkoitin
Lähinnä ehkä sitä, että ne, joilla on kyky ottaa vastaan viestejä, eivät varsinaisesti sitä pysty kääntämään pois. Usein ne viestit kumpuavat alitajuntaan. Mikäli Jumala siis on antanut tällaisen lahjan jollekkin ihmiselle, niin miksi sen lahjan käyttäminen olisi väärin?
Totta! Ja onhan noita muitakin, kaikenmaailman henkistä kasvua ja... Katso vaikka nää mainoskuvat, ovat yhtä imeliä kuin vaiks jehovantodistajien vihkosissa. Ja paikkoja jäljellä enää viisi! Kyl ny pitää kiirehtiä että mekin päästään!
https://transsendenttinen-meditaati...MI49KguJr73QIVjumaCh0bvQe0EAAYASAAEgJlKPD_BwE
Mun täytyy kyllä tunnustaa, että meditaatio saa ihmeitä aikaan mielessä ja kropassa. Kannattaa kokeilla joskus!!!
Minkäänlaisena uskotona en meditointia näe tai koe.
Mulla on jotenkin ajatus siitä että indigotyyppi kun tulee uskoon, niin sen näyt vaihtuu okkulttisista suurimmaksi osaksi raamatullisiin - toki sielunvihollinen hyökkäilee uskoviakin vastaan omien näkyjensä tms.kautta, mutta on meillä paljon vahvempi suoja niitä vastaan.
Esim.kielilläpuhumista on ei-raamatullista (joissain uskonnoissa) ja raamatullista. Lähetystyöntekijät on kertoneet että (kun kielilläpuhumisessa pystyy tunnistamaan maailman kieliä), niin ei-kristityt saattavat kirota tietämättään kristinuskon Jumalaa, kun taas kristittyjen kielet ylistää Jumalaa.
Puhuja harvoin siis tietää mitä hän puhuu, jos ei ole opiskellut sitä kieltä.
Samoin joitakin asioita ei vaan koskaan tapahdu silloin kun Jeesus on vahvasti läsnä. Ei silloin kuulu askelia yläkerrasta, lentele esineitä tai tule joltain edesmenneeltä Jormalta viestejä, ei laskeudu ufo takapihalle.
-Koska Kaikkivaltias on läsnä. ❤ Pahan voimat on silloin kuin rottia, jotka juoksee pakoon kun Isäntä tulee taloon.
Ja mä joogaan. Ja se tekee hyvää.
Lupaan kokeilla.
Ei siinä ole uskon määrällä väliä, vaan osoitteella.Okei, eli mikäli ymmärsin oikein, niin koet, että riittävän uskovainen ihminen voi puhua/toimia henkien kanssa?
Suomessa se meditaatio voi olla aika laimea ja neutraali versio intialaisesta ja hyvä niin.Mun täytyy kyllä tunnustaa, että meditaatio saa ihmeitä aikaan mielessä ja kropassa. Kannattaa kokeilla joskus!!!
Minkäänlaisena uskotona en meditointia näe tai koe.
Juu. Eli eka, alkuseurakunta on ollut ulkoisesti vaatimaton mutta sisäisesti ei, eliEikös alkukirkon aikaan ollut vaikka mitä kykyjä ihmisillä? Kielillä puhumista, parantamista...
Ehkä siitä tuli "syntistä" vasta kun "kehittyneemmän" kirkon johtohahmot kokivat "lahjan" saaneiden teot uhkana omaa tarpeellisuuttaan vastaan.
Oikeasti niin läpimätä laitos!
Mee hei takas nukkuu. Tai hanki itsellesi duuni. Tai harrastus. Tai ihan mitä vaan niin että sulla on jotain muuta kuin tää palsta.
ja siinä vielä silmäniloa. Haju ei valitettavasti välity ruudun kautta.
kehoittaa hän joka käytännössä asuu tällä sontapalstalla
sori, mulla on jo duuni, on harrastuksia yms. niiden välissä ehtii vähän palstaillakin![]()
Ei siinä ole uskon määrällä väliä, vaan osoitteella.
Suomessa se meditaatio voi olla aika laimea ja neutraali versio intialaisesta ja hyvä niin.
Mutta mä luulen että kun rauhoittuu ja oikoo koipiaan vaikka Marttaliiton jumpassa ilman että hymisee "om, om", niin mieli rauhoittuu.
Eli miks joogassa pitää olla se itämainen sävy? Eikö muuten voi venytellä ja hiljentyä?
Rukous eroaa meditaatiosta. Se ei ole oman navan ympärillä pyörimistä. Rukouksessakin mieli rauhoittuu, mut kaiken lisäksi siinä on persoona, eli Jeesus läsnä, ja rukouksen keinoin voi vaikuttaa ihmisten asioihin. On hauska rukoilla ihmisten puolesta salassa, kun ne eivät tiedä että heidän puolesta rukoillaan.![]()
No juu. Mut kristityllä on nollatoleranssi demonien kanssa keskustelemiseen - ja Jumala alkaa enemmän puhua vasta uskoontulon jälkeen, jotain herättelevää puhetta voi Jumala antaa ennen sitäkin.Eli siis hekien kanssa keskustelu ja toimiminen on ok, jos tietää minkälaisten henkien kanssa on tekemisissä?
No juu. Mut kristityllä on nollatoleranssi demonien kanssa keskustelemiseen - ja Jumala alkaa enemmän puhua vasta uskoontulon jälkeen, jotain herättelevää puhetta voi Jumala antaa ennen sitäkin.
Ellei puhuta uskonnollisesta meditaatiosta.Meditaatiosta on yhtämonta versiota kuin on tekijää. Käytännössä se on sitä, että annetaan mielen ajelehtia vapaasti. Annetaan ajatuksen tulla ja sitten annetaan sen mennä pohtimatta sitä sen enempää. Meditaatio voi olla ohjattua tai itseohjautuvaa. Meditointi ei ole sama kuin marttaliiton jumpassa rentoutuminen. Meditoinnissa ei myöskään tarvitse hymistä yhtään mitään, eikä siinä ole itämaista sävyä, ellei sellainen itseä miellytä.
Rukous on pyytämistä tai kiittämistä. Rukouksessa turvaudutaan johonkin. Sensijaan meditointi on rauhoittumista, joka on aivan eri asia kuin rukoileminen.
No juu. Mut kristityllä on nollatoleranssi demonien kanssa keskustelemiseen - ja Jumala alkaa enemmän puhua vasta uskoontulon jälkeen, jotain herättelevää puhetta voi Jumala antaa ennen sitäkin.
Hmm...ei kristinuskossa rukous ole vain kinuamista. Silloin kun kristitty on rukouksessa, niin siinä kohtaa 2 persoonaa. Se on ihanaa lillumista Jumalan läsnäolossa. On siinä tietty hyvä pyytääkin jotain itselle tai muille.Itämaisissa kulttuureissa ei aina anella jumalilta, vaan yritetään myös päästä yhteyteen maailmankaikkeuden tms. kanssa.
No kyllä nykyrukoukset on aina kinuamista. "anna lottovoitto, jos et anna lottovoittoa, niin anna hyvä vaimo, jos et anna hyvää vaimoa, niin pelasta ainakin mun sielu."Hmm...ei kristinuskossa rukous ole vain kinuamista. Silloin kun kristitty on rukouksessa, niin siinä kohtaa 2 persoonaa. Se on ihanaa lillumista Jumalan läsnäolossa. On siinä tietty hyvä pyytääkin jotain itselle tai muille.
Ja jos maailmankaikkeuden/universumin kanssa halutaan yhteyteen, niin: universumi on luotu. Ei universumi ajattele tai suunnittele mitään. Mieluummin sitä hengaa universumin tekijän, persoonallisen Luojan kanssa.