Niin...Mistäs minä tiedän
Täytyy jutella ja rohkaistaEn osaa ennustaa
KiitosNiinpä onnea yritykseen
Ei jättänyt! Palataan asiaan aamulla!
Kannattaisko hommata sellanen ihminen rinnalle joka tietää mitä tahtoo, eikä satuta tämän tästä?Ystävä jätti. Miten tästä eteenpäin?
Älä jätä, mutta muistelen että hän on ennenkin satuttanut sua...ei tollanen voi olla terveellistä kenellekään.En jätä ystävääni! Älä koskaan epäile sellaista.
Ei ole, kunniasanallaÄlä jätä, mutta muistelen että hän on ennenkin satuttanut sua...ei tollanen voi olla terveellistä kenellekään.
Meillä on ollut jotain pieniä ja keskikokoisia riitoja, väärinymmärryksiä joskus aiemmin. Mutta niistä on jo kauan. En muista edes tarkkaan, enkä halua kaivella niitä. Olen varmaan sanonut kaikkea tyhmää... Mutta siis en halua miettiä niitä, eikä tarvitsekaan.Ei ole, kunniasanalla
Tuo ''ystävä'' on se sama jätkä joka käytti sinua hyväkseen ja ennen sinua muutamaa muutakin, ootte eukot niin vajukkeja ettette vaan tajua sitä. Nyt löytyi ilmeisesti uusi uhri.Älä jätä, mutta muistelen että hän on ennenkin satuttanut sua...ei tollanen voi olla terveellistä kenellekään.
Valitettavasti se ei ole niin helppoa. Sitäpaitsi masennuksen suhteen on jo myöhäistä. Olen ennenkin menettänyt ystäviä mutta tällä kertaa ainakin yritin parhaani.Kannattaisko hommata sellanen ihminen rinnalle joka tietää mitä tahtoo, eikä satuta tämän tästä?
Tuollanen ei tee sulle hyvää vaan uuvuttaa ja kohta masennut.
Punanuttu?Tuo ''ystävä'' on se sama jätkä joka käytti sinua hyväkseen ja ennen sinua muutamaa muutakin, ootte eukot niin vajukkeja ettette vaan tajua sitä. Nyt löytyi ilmeisesti uusi uhri.
Te eukot olette ihan liian vajaaälyisiä, sen takia punanuttu pystyy teitä rikkomaan yksi toisensa jälkeen.Valitettavasti se ei ole niin helppoa. Sitäpaitsi masennuksen suhteen on jo myöhäistä. Olen ennenkin menettänyt ystäviä mutta tällä kertaa ainakin yritin parhaani.