Kuinka elätte jatkuvan yksinäisyyden keskellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sen tunteen että sinulla ei ole ketään kelle soittaa, ei ketään kenen kanssa istua katsomassa huonoja videoita youtubesta, ei ketään kenelle puhua kun kaikki paha kaatuu päälle, ei ketään joka ottaisi edes osan vastaan.

Miten voi jatkaa tässä maailmassa tietäen että puhelin ei soi tänäänkään eikä kukaan kysy kuinka sinulla menee?

Hyvästi.

Sen tunteen että sinulla ei ole ketään kelle soittaa, ei ketään kenen kanssa istua katsomassa huonoja videoita youtubesta, ei ketään kenelle puhua kun kaikki paha kaatuu päälle, ei ketään joka ottaisi edes osan vastaan.

Kai sinulla nyt jotain muutakin sisältöä on elämässä? Ja ihmissuhteitakin on paljon muunsorttisia olemassa kuin vain kaverisuhteita.

Jos vapaa-ajalla on yksinäistä, niin ota vaikka ns. tukiperhelapsia sossun kautta. Siinä tulee asuntoon viikonlopuiksi vipinää.

En mä haluaisi katsoa kenenkään kanssa huonoja Youtube-videoita.

Lähde ulos harrastamaan tai kirjastoon yms tai ota itse yhteyttä ihmisiin! Ei kannata jäädä odottamaan yhteydenottoa, vaan mennä ja soittaa itse ! Tai duunata itse jotain kivaa!

Muutin Suomeen muutama vuosi sitten, ei ollut ketään kavereita siellä. Löysin hyvin kavereita ja ystäviäkin, osan täysin "sattumalta" (tulivat mm. kirjajulkkareissa juttelemaan). Ole avoin ja mene harrastamaan, jokaista ei tarvitse kohdata potentiaalisena sydänystävänä mutta kun oot avoin niin pian huomaat, että niitä ystäviä on tullut. Itse löysin eri ikäisiä ystäviä mm. Työväenopiston kielikursseista ja muusta kulttuuritoiminnasta.

Itse pidän siitä kun saa olla yksin mutta jos kaipaat seuraa niin onhan noita kanavia mm. etsitäänystävää.fi,kirjeenvaihtokaverit.net ja senssipalstat itse löysin mm.suomi24 treffeist ihanan kaverin vaikkei muuten synkannu