Heippa kaikille ja tervetuloa uudet!
Täällä ollut tylsää alkukiertoa vaan. Ja tosiaan tuli lauantaina perhepiiriin muitakin niin pysäyttäviä uutisia ja tilanteita, että niiden kanssa menee vielä hetki toipuessa.
Saas nähdä mitä noin kova yhtäkkinen stressi tekee ovikselle/kierrolle ylipäätään. Ja se stressi tietysti tässä jatkuu vielä kun läheinen on kriittisessä tilassa, onneksi nyt vakaassa kuitenkin. <3
No, tekee toisaalta ihan hyvää nyt ruveta vähän ovistakin tikuttelemaan ja viemään ajatuksia muualle. Eikä mitkään pettymykset nyt tunnu ehkä niin isoilta..
Nyt on menossa kp9 listan mukaan. Mietin otse että on ”kp7-9” koska alkoi taas niin kummallisella tiputtelulla etten oo ihan varma miten pitäs kp:t laskea. Ja nyt vielä eilen ja tänäänkin aamulla on vähän paperiin tullut yhä tuhrua. Siinä välissä kyllä ihan normit menkat.
Oikealla puolella alavatsaa tuntuu tietyissä asennoissa ikävä paine, vähän ehkä aristaa painellen ja eilen illalla jomotti. Tätä on kyllä ollut koko alkukierron mutta nyt vähän lisääntyvästi. Mun päässä on isoimpana vaihtoehto että kun pitkästä sikaa oli viime kierrossa ovis oikealla niin se kehitti sinne ehkä taas kystan? Tai sitten ovis on taas tulossa sille puolelle ja ne on vasn follin kasvun tuntuja. Mene ja tiedä, mut tuntien kyseessä on kysta....
Ovistestailu aloitettu eilen illalla. Haalea viiva oli. Plussaa on ollut viimekierrot kp10, eli vois olla odotettavissa huomenna - perjantaina sen mukaan. Itse toivon vähän myöhäisemmälle, että ehtis vähän paremmaksi kypsyä. Perjantaina mulla onkin itseasiassa gyne, niin on kiva nähdä mitä siellä on. Varasin ihan yksityiselle, kun on sairaskuluvakuutus ja käynnit menee siihen kun on kystaa ja vuotohäiriöitä.
.